Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Πώς φτάνεται το ΜΕΓΑ ζητούμενο


(στο γενικό του πρώτα, θα ακολουθήσει το ατομικό)

Είμαι άσχετη από αυτοκίνητα. Ρώταγα δεξιά κι αριστερά για να βρω ένα συνεργείο που να μην κλέβει και να κάνει καλή δουλειά. (Καλύτερα να έψαχνα να βρω τον ψήλο στα άχυρα.)

Είχα κάποιον στην αρχή, όχι τέτοιον, έναν από την πλειοψηφία. Και κάποια στιγμή, επειδή έμεινα μετά από επισκευή του, και είχα το παιδί μέσα, αποφάσισα να αναζητήσω ξανά τον ψήλο, και να μην πάω σε κανέναν μέχρι να τον βρω. Μια φίλη μού συστήνει κάποιον, τον οποίο εκ πρώτης και από ένστικτο τον αναγνώρισα για ψήλο. Δεν βασίστηκα στην κρίση που από αντίληψη έβγαλα, καθότι εκείνη την περίοδο σνόμπαρα αυτή μου την πλευρά (τα ένστικτα και τις μπούρδες μου) και έδινα σημασία (για να την αυξήσω) στην άλλη μου πλευρά, αυτή της λογικής. Οπότε και τον άνθρωπο αυτόν, με διάφορα που του έλεγα, τον τσέκαρα. Κι αφού επιβεβαιώθηκε με την λογική το ένστικτό μου, αποφάσισα να γίνω πελάτισσά του.

Πρόσφατα πάλι τον χρειάστηκα, του λέω ό,τι μου πεις θα κάνω, εγώ είμαι άσχετη, κι εσένα σε εμπιστεύομαι. Άρχισε να μου λέει διάφορα τεχνικά, για να γνωρίζω είπε, να μην είμαι άσχετη, για να μην μπορεί κάποιος να με κοροϊδέψει. Του λέω, εγώ κάνω μια δουλειά που εσύ δεν ξέρεις να την κάνεις. Αν με χρειαστείς δεν χρειάζεται να κάτσεις να μάθεις τη δουλειά μου!! Γι’ αυτό υπάρχω εγώ, για να την κάνω αντί για σένα! Ακριβώς όπως κι εσύ υπάρχεις γιατί εγώ δεν γνωρίζω τη δουλειά σου. Και είναι δίκαιη η πληρωμή σου!! γιατί με απαλλάσσεις!! Με απαλλάσσεις επειδή ακριβώς δεν χρειάζεται να μάθω ΚΑΙ ό,τι εσύ ξέρεις, την επιστήμη σου!! για να κάνω τη δουλειά μου!!! (Διημείφθη η συζήτηση, δεν την έβγαλα από το νου μου.) 
Κι επειδή ακριβώς ορίσαμε υπό αυτή τη βάση τη συνεργασία μας, θα γίνεται όλο και καλύτερη. 

Τι υγιές εμπόριο ε; Άντε βρες το έξω!

Καθεστηκυία τάξη είναι το ακριβώς αντίθετο, και ο λόγος είναι αυτός που αναφέρω εδώ. Παρακαλάνε, κάθονται στην ουρά, αυτόν που τους κλέβει, που τους κάνει σκατά δουλειά, που τους κοροϊδεύει! Γι' αυτό ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ κι έχουν δουλειά οι τέτοιοι! Κορόιδα είναι να γίνουν επαγγελματίες σωστοί;;;

Πώς αλλάζει η καθεστηκυία των πραγμάτων τάξη:

Αρχικά πρέπει οι άνθρωποι (ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ) να έχουν αντίληψη. Στην περίπτωση που την έχουν αδύναμη (να την δυναμώσουν, αλλά μέχρι τότε) να χρησιμοποιούν τη λογική τους και/για να τσεκάρουν (ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ), ΠΡΙΝ του αναθέσουν μια δουλειά. Στην περίπτωση τώρα, που δεν δουλεύει καμία από τις δύο αυτές ικανότητες (τις οποίες ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΦΥΣΗ ΚΑΤΕΧΕΙ), και εμπιστευτεί λάθος άνθρωπο, ΤΟΤΕ, σ’ αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει ΝΑ ΦΥΓΕΙ!!!!!!!! Αν δεν φύγει ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ….. ε δεν ευθύνεται ο βιαστής μάνα μου, νομίζει ότι σου αρέσει και κάθεσαι!!

Και τέλος (το σημαντικότερο) να μην σταματήσεις να ψάχνεις τον ΣΩΣΤΟ επαγγελματία! Κι αν ΔΕΝ τον βρίσκεις ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!! να προτιμήσεις το τίποτα από τον ανάξιο!!!

Παράδειγμα εφαρμόσιμο: στην περίπτωση του κλαμπ, αν δεν σε βάλουν να πας σε άλλο, αν δεν σε βάλουν ούτε στο άλλο, να πας στο παράλλο, και ούτω ο καθεξής ΚΑΙ…… όταν βαρεθείς ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!!! Έχεις την επιλογή μάνα μου!!!! να πας με τους φίλους σου, να μπεκρουλιάσεις και να ξεφαντώσεις ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΣΟΥ!!!!

Αφήνω το κλαμπ και πάω στους προδότες. Η λύση είναι το ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ!!! Που εφαρμόζεται στην πράξη με την ΑΠΟΧΗ!!!!!

Φυσικά γνωρίζω ότι «η αποχή δεν είναι λύση, δεν προσμετράται! Τα ποσοστά τους τα βγάζουν από τους ψηφίσαντες!!! Παίρνουν το ποσοστό που ψήφισε, πες το 50% και το κάνουν 100% και από αυτό βγάζουν τα ποσοστά τους»!!!! (Πολύ Δημοκρατικός τρόπος!!!! Έτσι κυβερνάνε όλα τα χρόνια!!! Από αυτό έχουν έδρες στη βουλή!!!! Αν δεν κάνανε αυτό το κολπάκι κανείς δεν θα έμπαινε στη βουλή!!!! Κανένα κόμμα απόκομμα!!!)
Επίσης, γνωρίζω και το άλλο (μου το έχουν πει πολλοί, θα δώσω την γραμματέα του Πάγκαλου επειδή είναι αναρτημένη, εδώ«ας ψήφιζες, τώρα θα κάνεις αυτό που θέλει το 19%»!!!

Γνωστά και μη εξαιρετέα λοιπόν αυτά, όμως………

Στα σκόπια το 65% του κόσμου δεν συμμετείχε στο δημοψήφισμα. Και όντως την καραμέλα αυτή πιπιλάνε «ας ψήφιζαν, αυτοί θα κρατήσουν το ποσοστό των ψηφισάντων, μόνο αυτό πιάνεται σαν γνώμη του λαού» κλπ.

Για να τους δούμε λοιπόν, τους μάγκες!!! να κάνουν πράξη τις μεγαλοστομίες τους!!!

Αν υπάρξει αποχή 60% ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ. Τελεία. Όσες δικλείδες κι αν έχουν, όσα κολπάκια κι αν χρησιμοποιήσουν, όσους νόμους κι αν φτιάξουν! Δεν θα μπορούν να κυβερνήσουν γιατί ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ!!!!

Κλείνοντας, θα πούμε το πιο σοβαρό. Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται «κι αν βγει κανένας τι θα γίνει μετά; ποιος θα κυβερνάει;», που σημαίνει ότι για αυτούς που σκέφτονται έτσι ο κοινοβουλευτισμός είναι αναντικατάστατος!!! δεν υπάρχει τίποτε άλλο πέραν αυτού!!! αν δεν έχουμε 300 ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ στη βουλή να αποφασίζουν για εμάς ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ θα σταματήσει η γη να γυρνάει!!!!

Αυτό που υπάρχει πέραν του κοινοβουλευτισμού είναι κάτι απλό, και το λέμε σήμερα Αμεση Δημοκρατία (που για μένα είναι η μόνη Δημοκρατία που υπάρχει, αλλά βλέπεις επειδή έχουν γαμήσει όλες τις έννοιες, χρειάζεται να φτιάξουμε νέες για να επικοινωνήσουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας). Η ανάλυσή της εδώ και εδώ.

Το ΜΟΝΟ εν τέλει που χρειάζεται (αντιγραφή από το αρχικό κείμενο) είναι ΕΣΥ να μην τους έχεις ανάγκη, ΕΣΥ να μην πιστεύεις ότι αν αυτοί χαθούν θα πεθάνεις!!!! Θα πάψει η γη να γυρνά!!!! Αυτό που χρειάζεται είναι ΕΣΥ……. να πάψεις να τους προτιμάς!!!!

(το πώς φτάνεται σε ατομικό επίπεδο έπεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου