Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018

Με τα λόγια όλοι μπορούν τα πάντα να αποφανθούν


Με πήρε τηλέφωνο το πρωί ο Αστυνόμος Α’ Πανολιάσκος Ιωάννης, της τροχαίας Β’ Αθηνών - Κιούρκα Αφιδνών, να μου πει ότι έχει αρχίσει έρευνα για την υπόθεσή μου αυτή, την οποία απέστειλα με e-mail στο υπουργείο, στην ανάδοχη εταιρεία και στη διεύθυνση τροχαίας Αθηνών, και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να πάω από εκεί να τον ενημερώσω σχετικά.

Με το που πάω λέω θα ήθελα η συνομιλία μας να καταγραφεί. Μα δεν πρόκειται για κατάθεση μού λέει, σας φώναξα να σας ρωτήσω αν έγινε κάποιο λάθος από την τροχαία, κάποια παράβλεψη, ή δεν σας φέρθηκαν σωστά. Διότι εκείνος με αυτό το μέρος της υπόθεσης θα ασχοληθεί, μόνο με το τι έπραξε η τροχαία. Όλα τα άλλα που αναφέρω στο μειλ μου είναι δουλειά του υπουργείου και της αναδόχου.

Το ξέρω ότι δεν πρόκειται για κατάθεση, απαντώ, όμως τα χρειάζομαι γραμμένα αυτά που εδώ θα ειπωθούν για να τα χρησιμοποιήσω στην υπόθεσή μου. Αυτοί μπορεί ποτέ να μην κινήσουν καμία διαδικασία, τα θέλω για να μπορώ να την κινήσω εγώ!

Είπα επίσης, θέλω να καταγραφούν και για έναν άλλον λόγο: Οι αστυνομικοί όταν μου μιλάνε προφορικά μπορούν τα πάντα να αποφανθούν! Δεν μπορούν να αποφανθούν ΤΙΠΟΤΑ αν είναι να το δηλώσουν εγγράφως και με ονοματεπώνυμο! (Κι αυτό ακριβώς συνέβη, ο Αστυνόμος ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΙΠΟΤΑ μετά από αυτό! Μονόλογο έκανα, εκείνος κατέγραφε απλά τη δήλωσή μου.)

Τι δήλωσα:
(έχω ζητήσει να μου αποσταλεί η συγκεκριμένη έγγραφη δήλωσή μου, όταν την λάβω θα την προσθέσω ως φωτό κάτω από το κείμενο)

Το κομμάτι της ευθύνης που αφορά στην τροχαία είναι ότι δεν πήρε τα στοιχεία της υπαλλήλου (της ταμίας), και ότι αποδέχτηκε να επιληφθεί του συμβάντος, να διαχειριστεί την κατάσταση, αντί αυτής και εξ ονόματός της, ο προϊστάμενός της.

Κατήγγειλα για την συγκεκριμένη ενέργεια, όχι μόνο τον αστυνομικό που το έπραξε (με ατομική ευθύνη), αλλά και όλους τους αστυνομικούς που παραβρέθηκαν στον συμβάν, διότι γνώριζαν ότι ο προϊστάμενος θα επιληφθεί αντί της υπαλλήλου, και ΣΥΝΑΙΝΕΣΑΝ / ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ με αυτό.

Επίσης, όρισα την ενέργειά τους αυτή ως παράνομη. Αυτό θεωρείτε παράνομη πράξη, με ρώτησε ο Αστυνομικός Α’ Πανολιάσκος Ιωάννης; ΕΙΝΑΙ παράνομο λέω, θα το καταλάβετε από αυτό που θα γράψουμε αμέσως μετά.

Να πω κάτι σημαντικό στο σημείο αυτό. ΟΛΕΣ τις παρανομίες τους με ΝΟΜΟΥΣ τις κάνουν νόμιμες! Όπως ακριβώς δήλωσαν ότι έχουν το δικαίωμα να κάνουν έργα χωρίς να κλείνουν τα διόδια, επειδή έχουν πάρει ΑΔΕΙΑ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ! Άλλο τόσο ΔΕΝ είναι παράνομο που ανέλαβε ο προϊστάμενος, γιατί αυτό έχει οριστεί με την σύμβαση από την ανάδοχο εταιρεία, την οποία σύμβαση έχουν υπογράψει και αποδεχτεί όλα τα συνυπεύθυνα υπουργεία! Με τον νόμο λοιπόν ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ. Γι’ αυτό δεν δικαιώνεται κανένας πολίτης, ό,τι αγώνα και να κάνει! Σε κάθε νόμο που αφορά το Δίκαιο έχουν φτιάξει έναν ΑΝΤΙ-νόμο που τον καταργεί! Παρ' όλα αυτά υπάρχει κάτι που εμείς οι πολίτες μπορούμε να κάνουμε, κι αυτό είναι............. να τους το γυρίσουμε μπούμερανγκ

Τι σημαίνει αυτό; Το επόμενο που εγγράφως δήλωσα:
Αν είναι νόμιμο (επειδή όλα νόμιμα τα βγάζετε εσείς) τότε θα πω στον γιο μου, στην περίπτωση που κάνει κάποια παρανομία να μην δώσει την ταυτότητά του στους αστυνομικούς, να καλέσει τη μάνα του να επιληφθεί του συμβάντος, ως πιο αρμόδια!

Κι έκλεισα με το εξής (για να μην μπει τελεία στο ζήτημα):
Τα υπόλοιπα αδικήματα που αναφέρονται στο εν λόγω μειλ μου αφορούν την πολιτεία και την ανάδοχο εταιρεία.

Τα ανωτέρω δήλωσα, στους ΚΑΘΟΛΑ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ / ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου