Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Διόδια Κιούρκα – Αφίδνες (βίντεο)


(Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν με συνέλαβαν και δεν πλήρωσα, η εξιστόρηση αναδεικνύει την καταισχύνη σε όλο της το μέγεθος. Δύο ώρες κράτησε.)

Πήγαινα Χαλκίδα να πάρω την κόρη μου από την νονά της. Πλήρωσα κανονικά διόδια (νομοταγής πολίτης γαρ) και στον δρόμο έκαναν έργα.

Στην επιστροφή πάω στο γκισέ με την απόδειξη και λέω στην ταμία να μου επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσα στο πήγαινε, γιατί είναι παράνομο να λειτουργούν διόδια όταν στο κομμάτι του δρόμου που αφορούν γίνονται έργα. Είπε τα γνωστά, ότι δεν ευθύνεται, να πάρω τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ, να απευθυνθώ στη δικαιοσύνη κλπ.

Τα έχω κάνει όλα αυτά, της είπα, και δεν βρήκα το δίκιο μου. Δεν με νοιάζει μου λέει και να φύγετε γιατί ενοχλείτε, δείτε πόσο αυτοκίνητα περιμένουν, έχετε δημιουργήσει ουρά. Ούτε εμένα με νοιάζει της λέω, για να φύγω θα φέρετε την αστυνομία να με συλλάβει.

Στο σημείο αυτό να πω ότι δεν έκανε καμία ενέργεια ως προς τη διευθέτηση του ζητήματος η υπάλληλος. Το κόλπο που χρησιμοποίησε ήταν το εξής: σε κάθε «αγανακτισμένο» που ερχόταν και της ζητούσε τον λόγο, έλεγε μην μου τα λέτε σε μένα, στην κυρία πείτε τα, αυτή είναι που ενοχλεί. Και φυσικά ξέσπαγαν σε μένα.

Επίσης, δεν έκανε και καμία ενέργεια για αποσυμφόρηση, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Δηλ. της έλεγαν οι οδηγοί να πληρώσουν και να περάσουν από δεξιά μου (ήμουν στην ακριανή λωρίδα από αριστερά, που έχει χώρο για να περνούν ασθενοφόρα). Απαγορεύεται έλεγε. Γιατί δεν ανάβετε κόκκινο το φανάρι για να μην ερχόμαστε, έλεγαν. Δεν έχω πάρει καμία εντολή για τούτο, έλεγε.

Με αποτέλεσμα οι οδηγοί να τα χώνουν σε μένα και να κάνουν επικίνδυνα όπισθεν για να φύγουν. Τότε η κυρία αυτή μού είπε: κατηγορείστε για παρακώλυση της κυκλοφορίας και θα είστε υπεύθυνη για ατύχημα, αν τυχόν συμβεί. Φέρε την αστυνομία να με συλλάβει, είπα.

Μετά από 45 λεπτά (που συνεχιζόταν αυτή η κατάσταση, σερί και όλο και πιο έντονη), έκλεισε την είσοδο του ταμείου το αμάξι με το βέλος, που επιλαμβάνεται όταν κάποιος μείνει ή γίνει κάποιο ατύχημα (υπάλληλος της ανάδοχης εταιρείας). Μου λέει μείνατε; Λέω όχι, περιμένω την αστυνομία. Λέει στην ταμία, γιατί δεν βάζεις κόκκινο, λέει δεν έχω τέτοια εντολή. Της απαντά (σε έντονο τόνο): συνεννοήσου άμεσα γιατί θα φύγω από εδώ και η ευθύνη για ό,τι συμβεί θα είναι δική σου! Δεν είναι δική μου, άρχισε να λέει αυτή κλπ.

Με ρωτά ο άνθρωπος με το όχημα, την αστυνομία θέλετε, να την καλέσω;; (δεν είχε καλέσει ΚΑΝΕΝΑΝ η κυρά!!! Ούτε προϊστάμενο είχε ενημερώσει, ούτε αστυνομία είχε καλέσει!! Περίμενε να με «φάνε» οι εξαγριωμένοι οδηγοί!! και/για να φύγω από μόνη μου!!! Για να την σκαπουλάρει φυσικά!!! για να μην καταγραφεί τίποτα!!)

Με τα πολλά έρχεται το πρώτο περιπολικό. Πληρώστε μου έλεγε ο ένστολος, ευγενικά, και μετά κάνετε καταγγελία στην εταιρεία να πάρετε τα χρήματά σας πίσω. Το έχω κάνει, δεν μου τα έχουν δώσει. Κι αν φύγω χωρίς να πληρώσω θα έχω πρόστιμο, πάλι εγώ θα αδικηθώ, ενώ έχω δίκιο. Η τώρα θα μου επιστρέψει η ταμίας τα χρήματα που πλήρωσα για μία υπηρεσία που δεν έλαβα, ή να με συλλάβετε για παρακώλυση για να γίνει δικαστήριο. Και να πάρετε τα στοιχεία της υπαλλήλου, θέλω να την καταγγείλω κι εγώ με τη σειρά μου. Δεν φταίει λέει η υπάλληλος, δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλία!!!! Θα την καταγγείλω για τον χειρισμό, του απήντησα, επειδή έστρεφε τον κόσμο εναντίον μου. Δεν μπορεί να πάρει πρωτοβουλία να ανάψει το κόκκινο φανάρι, πώς πήρε πρωτοβουλία ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΣΕΙ την αστυνομία; Πώς πήρε την πρωτοβουλία να αφήσει την κατάσταση να φτάσει στο έσχατο;; πώς πήρε την πρωτοβουλία να αφήσει να προκληθεί ατύχημα;; Είναι εξολοκλήρου υπεύθυνη για τον χειρισμό της κατάστασης. (Ένα σχόλιο που αφορά όλους εσάς, τους άμοιρους ευθυνών. Αν δεν μπορείτε ΤΙΠΟΤΑ να κάνετε, τότε ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΤΕ αν στη θεσούλα που καταλαμβάνετε βάλουν μηχάνημα!!!! να κάνει την σπουδαία αυτή που κάνετε δουλειά!!! Τα μηχανήματα κάνουν τίποτα, αλλά τουλάχιστον δεν πληρώνονται!!)

Ο ένστολος κάλεσε τον προϊστάμενο του. Του είπα, αυτός είναι ο υπεύθυνος, ή θα τα ξαναπώ και σε τρίτο, γιατί βράχνιασα. Όχι λέει, είναι υπεύθυνος. Ο προϊστάμενος (στην αρχή μελιστάλακτος, στο τέλος αγρίεψε) μου είπε ότι είναι καθόλα νόμιμοι!!! Έχουν πάρει άδεια για τα έργα απ’ όλα τα συνυπεύθυνα υπουργεία!!! Τι με νοιάζει τι συμφωνίες κάνουν μεταξύ τους τα λαμόγια, είπα!!! Είναι παράνομο, έχω τον νόμο!!! Δεν είναι παράνομο, λέει. Ωραία, τι πρόβλημα ΕΣΥ έχεις, τον ρωτώ, αν με συλλάβεις για παρακώλυση; Το κοιτάζω ανθρώπινα λέει το πράγμα, για να μην ταλαιπωρηθείς!!! Του λέω μα εγώ σου λέω δεν με νοιάζει!!! Θέλω να πάω δικαστικώς!! γιατί θα νικήσω!!! Τους έχω καταγγείλει, έχω όλα τα όπλα για να τους νικήσω. Εκεί αγρίεψε, άρχισε να μου ζητάει τα χαρτιά μου, η άδεια ήταν φωτοτυπία, μου είπε θα κοπεί πρόστιμο, λέω κάνε ότι νομίζεις, αλλά όχι να την σκαπουλάρετε. Πρώτα θα με καταγγείλεις για την παρακώλυση και μετά πρόσθεσε ό,τι θέλεις παραπάνω. Και όχι να με πάρετε από εδώ και μετά να με αφήσετε ελεύθερη, απλά και μόνο για να με σταματησετε, θα με πάρετε από δω μόνο με απαγγελθείσες κατηγορίες.
Επίσης, ζήτησα να πάρει και τα στοιχεία της υπαλλήλου στο ταμείο, γιατί του λέω είναι μάρτυρας. Αυτή με κατηγόρησε για παρακώλυση και για πρόκληση ατυχήματος. 

Και κοίτα τώρα το φοβερό!!! Πάει ο αστυνομικός και ζητάει ταυτότητα από την υπάλληλο, κι εκείνη είπε δεν μπορεί να την δώσει!!! θα φωνάξει λέει τον προϊστάμενο της!!! και η αστυνομία ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕ!!!!! Δεν πήρε τα στοιχεία της, περίμενε τον προϊστάμενο!!! Του λέω ο προϊστάμενος δεν ήταν αυτόπτης μάρτυρας, δεν μπορεί να καταθέσει τι έγινε. Και μου απαντά ότι αυτά θα τα κανονίσει η εισαγγελία. Η αστυνομία έτσι; κάνει τα κέφια της εργολήπτριας!!! Η εργολήπτρια έχει ορίσει ότι οι υπάλληλοι δεν θα εμπλέκονται, και η αστυνομία μιας και πληρώνεται από δαύτους, μιας και υπάρχουν για να υπηρετούν αυτούς, τις ιδιωτικές εταιρείες, κάνουν τα δικά τους κέφια!!!

Η κόρη μου δε, όλη αυτή την ώρα δεν έχει καταλάβει τίποτα! Κοιμάται (αυτό είναι που λέμε ο ύπνος του δικαίου). Μου λέει ο ένστολος το παιδί σας τι θα το κάνετε; Να πάρετε κάποιον να έρθει να το πάρει. Κανονίζω να έρθει η νύφη μου να πάρει το παιδί από το τμήμα γιατί εγώ θα κρατηθώ στο αυτόφωρο κι αύριο θα δικαστώ (δεν παραξενεύτηκε καθόλου, μια απλή καθημερινή κατάσταση για την οικογένειά μου).

Έρχεται τρίτο περιπολικό, προφανώς πιο ανώτερος, προφανέστατα ενημερωμένος, καθότι ήρθε εξαγριωμένος. Αυτό που κάνετε είναι αδίκημα, αφορά σε παρακώλυση της κυκλοφορίας, συν ότι έχετε βάλει τόσους αστυνομικούς να τρέχουνε. Μάλιστα του λέω συμφωνώ, να με συλλάβετε. Αυτόφωρο λέει πάτε, θα μείνετε μέσα, και αύριο θα οριστεί δικάσιμος. Ναι, συμφωνώ! Του λέω, να σας ακολουθήσω με το αμάξι μου μέχρι το τμήμα, γιατί έχω το παιδί και κοιμάται; Όχι λέει το αμάξι θα το πάρει γερανός, εσείς με το παιδί θα πάτε με το όχημα της αστυνομίας.

Ξυπνάω την κόρη μου, σήκω της λέω πάμε βόλτα. Δεν θέλω, λέει. Θα πάμε βόλτα με το ιου ιου, της λέω, και πετάχτηκε πάνω από τη χαρά της! Ετοιμάζω όλα μας τα πράγματα, είχα μαζί μου μπανάνα, γιαούρτι, νερά, ρούχα, για μένα τσιγάρα, καφέ, ήμασταν κομπλέ. Το κλειδί λέω; Αφήστε το πάνω, το αφήνω και στέκουμε όρθιες με τα μπογαλάκια μας για να πάμε βόλτα με το ιου ιου! Μου λέει ο τρίτος, ο ανώτερος, το παιδί σας δεν το λυπάστε με αυτά που κάνετε; Είναι τιμητικό αυτό που κάνω, μάθημα για τα παιδιά μου, είπα.

Και κινήσαμε για το περιπολικό. Μέχρι που κάποιος είπε να περιμένουμε λίγο. Μιλούσε ο τρίτος στο κινητό. Καθίσαμε στο αμάξι, ακούγαμε μουσική, έτρωγε μπανάνα η μικρή, και σε λίγο έρχεται ο τρίτος και μου λέει, τι θέλετε, να περάσετε χωρίς να πληρώσετε; Όχι του λέω να μου έρθει πρόστιμο επειδή δεν πλήρωσα, να μην πληρώσω γιατί δεν υποχρεούμαι να πληρώσω. Και μου λέει, μισό λεπτό θα το κανονίσω εγώ. Και μιλάει με την ταμία, μου ανοίγουν την μπάρα και μου λένε να φύγω.

Η τροχαία που επιλήφθηκε του συμβάντος είναι η Β' τροχαία διοδίων Αφιδνών.

Υ.Γ. Πριν λίγο καιρό, την εποχή που έκανα αγώνα, θα επέμεινα για τη σύλληψη. Αλλωστε είναι το καλύτερό μου αν συμβεί. Όμως αυτό θα είχε πιο γενικά αποτελέσματα. Θα ωφελούνταν κι άλλοι εκτός από εμένα. Οπότε σήμερα επέλεξα να σωθώ μόνο εγώ. Και απλώς να μοιραστώ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΠΩΣ γίνεται κάποιος να δικαιωθεί. Όποιος αυτό επιθυμεί, να το κάνει αφ εαυτού.

Υ.Γ.2 Η καταγγελία μου για τα διόδια, με όλα τα στοιχεία εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου