Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

Η απάντησή μου στον Στέργιο Σμυρλή

Την αναρτώ γιατί αφορά ΟΛΟΥΣ. Όλους μας ανεξαιρέτως.

(Το τι εκείνος έγραψε, για να χρειαστεί να του δώσω αυτή την απάντηση, μπήκε στον ντορβά.)

Δες αυτό http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_41.html, για να καταλαβεις ποιους φοβάστε (αξία δίνει στα τίποτα ΑΥΤΟΣ που τους φοβάται! Εσείς τους κρατάτε τόσα χρόνια όρθιους! Εσείς τους δίνετε υπόσταση! Τα ΤΙΠΟΤΑ, από μόνοι τους, είναι ένα φου.)

ΚΑΙ... Ο λόγος ΦΥΣΙΚΑ που διαλυθηκατε (τα εικοσατοσα κόμματα "πατριωτικά"), είναι Η ΚΑΡΕΚΛΑ! δεν είναι κάτι που οι τίποτα έκαναν! (Μόνοι σας βγαζετε τα ματάκια σας, δεν χρειάζεται κανένας σας βοήθεια.)

 

Και... Τα στοιχεία που έχω στην κατοχή μου, αφορά ακριβώς αυτό:

 

Επειδή ΟΛΕΣ οι "πατριωτικές" κινήσεις μάχονταν για το ποιος κωλος θα κάτσει στον θρόνο, ΓΑΜΟΥΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!!

 

3 σχόλια:

  1. Πάλι στον Σμύρλη, ότι έγραψε πάλι, στο ντορβά.

    Ήρθε η ώρα να αποσυρθειτε, τη βοήθεια σας κανείς δεν την χρειάζεται.

    Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που οι γέροι δεν πρέπει να τιμούνται.

    Είστε ανάξιοι φέροντες της ιστορίας σας.

    Ο άνθρωπος έρχεται να ζήσει για να καταλάβει, κι αφού καταλάβει να αλλάξει. Όχι να φύγει βόδι όπως ήρθε.

    Χαιρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρία Λυγερού όπως σας είπα δεν σας γνώριζα, δεν γνωρίζω τα πιστεύω σας αλλά μετά αυτή την κατάπτυστη απάντηση που μου δώσατε πήγα στο διαδίκτυο και είδα με έκπληξη ότι είχατε αναρτήσει την απάντησή μου.
    Ειλικρινά με τόση επικαιρότητα και γεγονότα που συμβαίνουν δεν περίμενα ότι θα είχατε τόση πνευματική ένδεια, μικροψυχία ώστε το σημαντικό που βρήκατε να αναρτήσετε ήταν η ανταλλαγή άνευ σημασίας μηνύματος που ήταν γενικό και αόριστο.
    Είσθε αγενής όταν λέτε σε κάποιο να παραιτηθεί επειδή δεν σας αρέσουν οι ιδέες του; Αυτό και αν είναι φασισμός. Ποία είσθε κυρία Λυγερού ώστε να καθορίζετε ποίος θα πρέπει να έχει δικαίωμα λόγου; Είμαι μεγάλος υπό την έννοια ότι δεν υπάρχει ιδιοτέλεια , δεν αποβλέπω σε πολιτικά προσωπικό όφελος, αλλά και αρκετά δυνατός για να συνεχίσω τον αγώνα. Η αγάπη μου προς την Πατρίδα πιθανόν δεν συνάδει με τις πολυπολιτισμικές σας επιθυμίες. Αυτό αφορά εσάς, κανέναν άλλον.
    Δεν μου αρέσουν οι λοβοτομημένοι πολίτες καθώς αυτοί που νομίζουν ότι οι άλλοι φταίνε.
    Ναι μισώ τους λοβοτομημένους Τούρκους, αυτούς που σφάξανε στη Σμύρνη συγγενείς και φίλους των γονέων μου, αυτούς που βίαζαν και τυραννούσαν τους αιχμαλώτους της Κύπρου, δημιούργησαν τον ΙSIS και τροφοδοτούν τον ΙΣΛΑΜΙΣΜΟ.
    Στα μάτια μου είσθε μικρόθυμη και κάνετε μεγάλη ζημιά με την επιθετική σας στάση…… τους μόνους που βοηθάτε είναι τα κόμματα εξουσίας

    Στέργιος Σμυρλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είχες την τόλμη του κ. Θάνου να αναρτήσεις ο,τι μου εγραψες για να λάβεις αυτήν την απάντηση, οπότε δεν χαίρεις εκτιμήσεως. (Γιατί λάθη μπορούμε να κάνουμε όλοι κ. Σμύρλη, αλλά αξία εχουμε μόνο αν τα σηκώνουμε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή