Τρίτη 25 Αυγούστου 2020

Ποιος είναι ο κακός και ποιος ο καλός

και ποιος είναι άξιος για να το κρίνει.

Στο τμήμα που ήμουν με την κόρη μου (για το θέμα αυτό: http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_45.html και που διημείφθησαν αυτά: http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_1.html), ήταν κι ένας κρατούμενος -το κρατητήριο στην είσοδο, περάσαμε εμπρός του.

Η κόρη μου ρώτησε τον υπαστυνόμο γιατί αυτός ο άνθρωπος μπήκε φυλακή. Κι εκείνος με ύφος περισπούδαστο, σοφού (21 χρονών, στην ηλικία του γιου μου), της είπε ότι μπήκε φυλακή γιατί ήταν κακός άνθρωπος, και εκείνη να ακούει τη μαμά της, να είναι καλό παιδί για να μην μπει στη φυλακή. 

Αγκαζάρω την κόρη μου και της λέω, το ποιος είναι καλός και ποιος κακός, πρέπει να είναι κάποιος άξιος για να το κρίνει. Εκείνη απαντά: εγώ ξέρω! Δεν είναι κακός άνθρωπος! Είναι κακό παιδί!

Α γεια σου της λέω, εσύ μπορείς καλύτερα απ’ όλους αυτούς να κρίνεις. (Που έχουν το έδρανο, έχουν στόμα και μιλάνε, ενώ είναι οι λιγότεροι από τους πιο ολίγους, κάνουν την πιο άχρηστη/αχρείαστη δουλειά, πληρώνονται γι' αυτήν αδρά, ΚΑΙ από εμάς!!)

 

Υ.Γ. Η Θέμις, λένε τα παραμυθάκια μας (ως τέτοια δεν τα εκλαμβάνετε; Βάρβαροι!), ήταν κόρη της γης και του ουρανού. (Κάτι θέλει να μας πει ο ποιητής…) Που ΜΑΛΛΟΝ σημαίνει ότι ένας δικαστής, για να κρίνει ορθώς, πρέπει να χρησιμοποιήσει ΚΑΙ το νου του (τις γνώσεις που έτοιμες έλαβε, παπαγαλίζοντας) ΑΛΛΑ ΚΑΙ το πνεύμα του! Που πνεύμα σε απλοϊκή μετάφραση σημαίνει: ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ!!!

Α, ρε κακομοίρηδες, σε μηχανήματα αν στο λογισμικό τους βάλουμε (δεν τα ξέρω και καλά, κομπιουτεράδες σπεύσατε!) κάποιες ελάχιστες παραμέτρους, όπως πχ αυτή: «Για να είναι ικανός κάποιος να παραποιήσει λεγόμενα κάποιου άλλου πρέπει (ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ) να είναι ανώτερός του - πνευματικώς», θα έκαναν καλύτερη δουλειά από εσάς!!!

(Καλομελέτα κι έρχεται….)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου