Σάββατο 22 Αυγούστου 2020

Πρώτο κείμενο (αποδεικτικό)

(Για να μην χάνουμε χρόνο, μέχρι να ετοιμαστούν οι πλατφόρμες, θα αναρτώ τα δικά μου ΜΟΝΟ αποδεικτικά, εδώ -όταν έχω κέφια.)

Αποδεικτικά για τον: Halatsis Peris alter

Αναρτημένο από: Στεφανία Λυγερού, ετών 47

Επάγγελμα: Άγαμη μητέρα, 2 τέκνων


(πριν δεις τι διημείφθη, διάβασε το κείμενο που έγραψα για τα τρολάκια εδώ: http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_41.html για να εστιάσεις στην παρακάτω συζήτηση στους τρόπους που χρησιμοποιούν άπαντες οι δοτοί για να σε πείσουν να παραιτηθείς του αγώνα σου. ΑΛΛΑ ΚΑΙ.... θα αναδειχθεί και το ότι στην περίπτωση που εσύ "πεις για τον καιρό"... θα μασήσουν τα λόγια τους. Κασέτα. Απόλαυσε.)


25/09/2010

Το κείμενο «Ανομία θέλετε, ανομία θα έχετε»
το έστειλα σε όλους τους βουλευτές της κυβέρνησης, στα μήντια, σε πολίτες και σε blogs.

Από μήντια μου απάντησε ο κύριος Halatsis Peris του alter. Η πολύ ενδιαφέρουσα αυτή συνομιλία (ενδιαφέρουσα και άκρως επιμορφωτική) δεν είναι σωστό να μένει καταχωνιασμένη στα κιτάπια μου, δεν αφορά μόνο εμένα άλλωστε.

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Σωστή σε βρίσκω
Τελικά σου έσβησε την κλίση και σου έδωσε και το δίπλωμα.

Στε: Ναι, ακριβώς. Το ζήτημα όμως δεν είναι αυτό. Την κλήση δεν είχα σκοπό να την πληρώσω, ας μου τα έπαιρναν με αντιλογισμό από το εισόδημά μου (έχω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ετήσιο εισόδημα λιγότερο από 3000), ούτε το δίπλωμα μού έλλειψε ιδιαίτερα (θα το έπαιρνα άλλωστε σήμερα, πέρασε το 10ήμερο τιμωρίας), δεν με σταματάει ποτέ κανείς, ένα πρι πρι 50άρι οδηγάω και φοράω πάντα κράνος.
Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι κανείς δεν είναι μ' αυτούς. ΟΛΟΙ οι πολίτες τούτης της χώρας είμαστε συναγωνιστές.
Εκτός από εσάς φυσικά...
Εξού και ο τίτλος

O/H Halatsis Peris έγραψε:
"ένα πρι πρι 50άρι οδηγάω και φοράω πάντα κράνος". Και εγώ . Είμαι υπέρ του κράνους

"Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι κανείς δεν είναι μ' αυτούς". Ποιους ακριβώς εννοείς

"ΟΛΟΙ οι πολίτες τούτης της χώρας είμαστε συναγωνιστές". Μου αρέσει που είσαι επαναστάτης

"Εκτός από εσάς φυσικά..." Ποιους εννοείς? Εμάς ??? Εμείς είμαστε σκλάβοι

'Εξού και ο τίτλος" Ποιον τίτλο εννοείς

Στε: Πόσο χρονών είσαι; Ο γιος μου είναι 11 και δεν θα με ρωτούσε τέτοια.
Με το "αυτούς" αναφέρομαι στους βάρβαρους, με το "βάρβαρους" αναφέρομαι σ' αυτούς που κυβερνάνε (παρ' το όπως θες).
Επαναστάτρια (έχει και θηλυκό γένος).
Μ' αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα, δούλοι τους είσαστε. Δεν θα την γλιτώσετε όμως.. αύτανδρο θα φύγει το τσαρδί, ας μην ήσασταν μέσα.
(εξού και ο τίτλος του mail: Θα σας πάρει η ίδια μπάλα..........)

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Φαίνεται ότι και ο γιος σου μαθαίνει από εσένα –γι’ αυτό δεν θα σε ρωτούσε.
Τι σχέση πόσο είμαι.
Ειρωνεύεσαι μάλλον.
Αλλά για επαναστάσεις μην το ψάχνεις.
Κάτι θα ξέρω παραπάνω.
Καλή συνέχεια.

Στε: Ενώ εσύ που ΔΕΝ είσαι μέσα είναι λογικό να μην ξέρεις!!!
Εγώ κάτι σίγουρα ξέρω παραπάνω γιατί είμαι μέσα στην επανάσταση. Εσύ μόνο να το νοιώσεις μπορείς.
Και είμαι σίγουρη ότι το νοιώθεις.
Μου έφτιαξες την διάθεση πάντως.
Εις το επανιδείν

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Βρε κάτι ξέρω
Άκου που σου λέω…

Στε: Δεν θέλω να στο χαλάσω..

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Με τίποτα δεν μου το χαλάς
Έχε μου εμπιστοσύνη.
Έχω ζήσει το πολυτεχνείο από μέσα
Δεν ξέρω αν σου λέει κάτι

Στε: Να που μαρτύρησες και την ηλικία σου... Μην ξανοίγεσαι, είμαι επικίνδυνη.
Ναι σας ξέρω εσάς τους παλαιούς, όλα τα είδατε, όλα τα ξέρετε.. Το σενάριο που θα παιχτεί δεν έχει ξαναπαιχτεί φίλε μου.
Για να δεις τι πρόκειται να συμβεί δεν πρέπει να έχεις καθόλου παρελθόν στα μάτια σου.
Αυτό είναι λίγο δύσκολο.. κάνε το άλλο, μην σκέφτεσαι, νοιώσε.
Τότε θα ξέρεις

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Για την κλήση του μπάτσου αναφέρθηκα αρχικά
Τίποτα άλλο….
Γιατί τα έχω πάρει και εγώ με αυτούς που κάνουν τους μάγκες μόνο εκεί που βλέπουν αδύναμους.
Αλλά τι λες.
Τι θα γίνει αύριο;
Για δώσε μια γεύση να καταλάβω.

Στε: Είσαι εχθρός μου και δεν είμαι παρορμητική.
Άλλωστε είπες ξέρεις καλύτερα.
Καλή συνέχεια

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Πλάκα έχεις.
Γιατί είμαι εχθρός σου;

Στε: Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ (πλάκα).
Αγανακτώ με όποιον δέχεται αμαχητί τον βιασμό, δεν μιλάει, δεν αντιδράει.
Φαντάσου τι συναισθήματα μου προκαλεί αυτός που βοηθάει τον βιαστή..
Τα μήντια (ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ, ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ) είναι οι βοηθοί, αυτοί που κρατάνε τα πόδια, τα χέρια και το στόμα μου για να μπορεί χωρίς αντίσταση να με διακορεύσει (ωραία λέξη ε;) ο βιαστής.

Υ.Γ. Περιττό να αναφερθώ στα αισθήματα που μου προκαλεί ο βιαστής. Άσε τα λέω σ' αυτόν. Ο καθένας το κομμάτι που του αναλογεί παίρνει. Είμαι ΚΑΙ δίκαιος άνθρωπος, είδες;

O/H Halatsis Peris έγραψε:
Ναι έχεις πλάκα
Αλλά στάσου
Δεν έχεις ολοκληρωμένη άποψη
Έχεις λάθος για τα media (για ένα μικρό ποσοστό)
Εμείς αποκαλύψαμε τα σκάνδαλα
Και αν κάποιοι καταδικάστηκαν
Κάποιοι που έτρωγαν το μεδούλι του κοσμάκη να ‘σαι σίγουρη ότι οφείλεται σε εμάς.
Και κανένας δεν σου στέρησε το δικαίωμα να μιλήσεις
Οι πόρτες είναι ανοικτές.
Κατάλαβες………………. Και θα κατάλαβες αφού όπως λες είσαι δίκαιος άνθρωπος.

Στε: Εσένα σε πείθεις;
Αν σε πείθεις τότε σίγουρα θα πειστούν και οι λοιποί (όσοι δεν είναι μήντια), οπότε και θα έχω άδικο...
και δεν θα την πληρώσετε..
Αν σε πείθεις.
Αν δεν σε πείθεις προετοιμάσου. (Είδες είμαι δίκαιη, δίνω τελευταία ευκαιρία).
Ωραία η παρέα σου αλλά πρέπει να φύγω, έχουμε ολάκερη επανάσταση να ετοιμάσουμε (χι, χι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου