Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

2ο Αποδεικτικό: Δοτά μπλογκς

(Ό,τι ανεβαίνει σαν αποδεικτικό σκοπό έχει αυτό: http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_26.html

Αποδεικτικά για το μπλογκ: Ολυμπία (Olympiada olympia.gr 

Αναρτημένο από: Στεφανία Λυγερού, ετών 47

Επάγγελμα: Άγαμη μητέρα, 2 τέκνων

 

(Το μπλογκ Ολυμπία ανέβαζε αγωνιστικά δικά μου κείμενα και λάμβανα ευχές και τιμές για τις κινήσεις μου, όταν όμως έκανα επίθεση στους μεν. Όταν στο στόχαστρο μπήκαν οι άλλοι….)

 

7/03/2012

Έστειλα στα μπλογκς το «Με όπλα την επόμενη φορά» (το κείμενο στο υστερόγραφο), η συζήτησή μου με τον μπλογκερ:

 

 

Olympiada olympia.gr 

7 Μαρ 2012, 9:52 π.μ.

προς εγώ

Στεφανία μου, η ληστεία στα ταμεία ξεκίνησε με το χρηματιστήριο του Σημίτη και ολοκληρώνεται αυτή την στιγμή παλι από την συμμορία του Σημίτη με το "κούρεμα".
Τα δομημένα ομόλογα ΕΥΤΥΧΩΣ με προσωπική, σκληρή παρέμβαση Καραμανλή επεστράφηκαν στην Citybank στο ακέραιο (δεν έγινε πουθενά αλλού στον πλανήτη κάτι τέτοιο). Κάτι τέτοια έκανε ο Βούδας γι' αυτό τον λιάνισαν...

φιλιά πολλά συναγωνίστρια!

Ολυμπία

 

 

Stefania Ligerou 

7 Μαρ 2012, 10:05 π.μ.

προς Olympiada

Πλάκα μού κάνεις;;;; Σκληρή παρέμβαση ο Καραμανλής;;;;; Σωτήρας μας είναι αλήθεια!!!!! Τι να πω, πληρώνεστε για να τα λέτε;

 

 

Olympiada olympia.gr 

7 Μαρ 2012, 11:09 π.μ.

προς εγώ

Στεφανία σε εμένα μιλάς. Άσε τα "πληρώνεστε". Στον αγώνα παρέα είμαστε αλλά τα γεγονότα είναι γεγονότα. Εμείς τον πολεμήσαμε όσο λίγοι όταν ήταν εξουσία, άρα δεν τον θεωρούμε "σωτήρα". Η συγκεκριμένη παρέμβαση του όμως ήταν σκληρή γιατί ουδείς Έλληνας πολιτικός τόλμησε ποτέ να ζητήσει και να πάρει πίσω λεφτά από ...Αμερικανικη τράπεζα!! Την ίδια στιγμή που σήμερα βρε Στεφανία κουρεύουν ακόμα και τα ομόλογα των μικροεπενδυτών αλλά αφήνεται ανέγγιχτο το swap της Goldman Sachs!!!!

ΕΘΝΙΚΗ ΝΤΡΟΠΗ: ΔΕΝ ΚΟΥΡΕΨΑΝ ΤΟ SWAP ΤΗΣ GOLDMAN SACHS! Ποιούς εξυπηρετείτε κύριοι δήθεν “τεχνοκράτες”;

(αυτό το "πληρώνεστε", δεν το παρεξηγώ, θεωρώ ότι το είπες στα νεύρα σου. Η ιστορία απέδειξε τι λένε αυτοί που "πληρώνονται")

 

 

Stefania Ligerou 

7 Μαρ 2012, 11:19 π.μ.

προς Olympiada

ΟΛΟΙ είναι προδότες, όσοι διατέλεσαν κάτι (έως και κλητήρας) από τη μεταπολίτευση και μέχρι σήμερα!!!!!

(Μην αποτολμάς να ξεχωρίσεις κάποιον, γιατί "χτυπάει" -κάνει γκελ- στο κοινό αίσθημα. Για μένα -και για την πλειοψηφία- ΟΛΟΙ νοούνται προδότες, ακόμα κι αυτοί που "αντιπολιτεύονται" τάχα μου -βλ. Καμμένος, σύσσωμη η αριστερά-, ΟΛΟΙ νοούνται προδότες, και το κοινό αίσθημα επιτάσσει Γουδή)

 

 

Υ.Γ. Με όπλα την επόμενη φορά!!

Μόλις επέστρεψα από το ασφαλιστικό μου ταμείο, όπου πήγα να ζητήσω να με απαλλάξουν από τα συντάξιμα.

Μου λέει ο υπάλληλος δεν υπάρχει τέτοιος κανονισμός. Να τον δημιουργήσετε του λέω, μέχρι χθες δεν χρειαζόταν γιατί τα χρήματα που πλήρωνα τα ελάμβανα ανταποδοτικά ως σύνταξη. Σήμερα πληρώνω για να τα βάζει στην τσέπη του ο χοντρός.

Μη φωνάζετε κυρία μου, μου λέει, τα παράπονά σας να πάτε να πείτε στον υπουργό! Ποιον υπουργό;;; Εσείς δεν υπογράφετε σήμερα για το κούρεμα των χρημάτων ΜΟΥ; Δεν μπορεί να έχετε τη δικαιοδοσία να υπογράφεται αντί εμού, χωρίς να ερωτηθώ, για τα δικά ΜΟΥ χρήματα, και για ό,τι εγώ σας ζητώ να μου λέτε δεν έχω δικαιοδοσία.

Παρενέβη ο προϊστάμενος, ένας λιμοκοντόρος, και μου λέει για ποιο κούρεμα μιλάτε κυρία μου, με βλέπετε κουρεμένο; Τολμάτε να ειρωνεύεστε του λέω; Με όπλα θα έρθω την επόμενη φορά!!! Βόμβες θα πέσουν εδώ μέσα!!! Συνεργοί, συνυπαίτιοι, προδότες!!!!!!

(Προς όλους τους δημοσίους υπαλλήλους: Φοβού!!!! Θα σας φάμε! Και δεν θα είναι εμφύλιος αυτός, αλλά απονομή δικαιοσύνης!!!!)

Στεφανία Λυγερού

 Υ.Γ. Ούτε ένας ένοχος για τα δομημένα ομόλογα. Ομόφωνα αθώοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων οι 16 κατηγορούμενοι στην πρώτη δίκη για αγορά μη δομημένων ομολόγων από ασφαλιστικά ταμεία, την περίοδο 2001 έως και 2007.

Φιλε μου ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα.

 

 

https://katohika.gr/katohika/%CE%BC%CE%B5-%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου