Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

3ο Αποδεικτικό: γιατρός Αντωνίου

(Ό,τι ανεβαίνει ως αποδεικτικό, σκοπό έχει αυτό http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_26.html)

Αποδεικτικά για τον Δημ. Αντωνίου

Αναρτημένο από: Στεφανία Λυγερού, ετών 47

Επάγγελμα: Άγαμη μητέρα, 2 τέκνων

 

Πριν τη συζήτηση: Σκαλίζοντας τα κιτάπια μου αντιλήφθηκα ότι δεν υπάρχει κανείς «αναμάρτητος», που σημαίνει ότι δεν θα μείνει και κανείς να νοείται λαός στο τέλος, για να επωφεληθεί των αναρτήσεων! Υπάρχει όμως ένα ηθικό δίδαγμα, κι αν μη τι άλλο αξίζει να δημοσιοποιηθεί, κι αυτό είναι: Πριν ο άνθρωπος γίνει κάτι, πρέπει υποχρεωτικός να είναι κάποιος. (Αλλιώς τον πήρε και τον σήκωσε, το ίδιο το «κάτι» που επέλεξε άκαιρα να γίνει, και με υπαιτιότητα αποκλειστικά του ιδίου.)

Σε απλοϊκή απόδοση: ο κ. Αντωνίου αφού μάζεψε άπειρο κόσμο με την μήνυσή του, και μετά το βιβλίο που εξέδωσε, πολιτεύτηκε! Για να φτιάξει τα πράγματα εκ των έσω προφανώς! (Πόσοι και πόσοι δεν το έχουν αποφανθεί! Κι έχουμε δει όλοι την ουσιαστική προσφορά τους στον αγώνα -όλων εκ των έσω!)

Τι γίνεται τώρα, ο κάθε κ. Αντωνίου, εξ αρχής μπορεί να είχε τις αγνότερες των προθέσεων. Για να πέσεις στην παγίδα της «δημοσιότητας», για να σε πάρει η μπάλα και μετά γυρισμό να μην έχεις, το μόνο που φταίει είναι ότι από πριν δεν ΗΣΟΥΝ -κάποιος. (Η μπάλα δε, που παίρνει όποιον στραβώνεται από τα παλαμάκια, τα ζήτω, τα σε ακολουθώ, τα σώσε με, δεν σέρνει τον άνθρωπο με σχοινί, ο ίδιος ηθελημένα την ακολουθεί -κατά πόδας.)

ΚΑΙ..

Το σχετικό με το ζητούμενο των αποδείξεων: Άπειρος κόσμος είχε προστρέξει να συνδράμει στην προσπάθεια του κ. Αντωνίου, που σημαίνει ότι ήμασταν άπειροι όσοι ψαχνόμασταν ευθύς εξαρχής για αγώνα (αυτό είναι το ένα, πολυυυυυυ σημαντικό). Καθώς επίσης και, όλοι μαζί φάγαμε -πάλι- την ήττα! (αυτό είναι το δεύτερο). Την ήττα ΤΟΥ μάλιστα, η οποία ήταν και ηθελημένη.

 

11 Ιουλίου 2011 έλαβα με μειλ το κάτωθι:

ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ, 

Η ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΘΗΚΕ ΕΥΡΑΙΩΣ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ, μεταδώθηκε από το ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΤΣΑΝΕΛ ΚΑΙ η οποία ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. 

Συγκεκριμένα είχαμε την ανακοίνωση της ΕΞΕΛΙΞΗΣ στην πορεία της μηνυτήριας αναφοράς που έχει κάνει ο ΙΑΤΡΟΣ κος Αντωνίου κατά της κυβέρνησης και της βουλής για εσχάτη προδοσία. 

Η εισαγγελέας εφετών που χεριριζόταν την απόφαση, σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν από τον πρώην εισαγγελέα πρωτοδικών κο Σακκά και τον μηνυτή κο Αντωνίου, απεφάνθη σε εναντίωση ως προς την πρώτη απόφαση της εισαγγελέως πρωτοδικών, ότι η υπόθεση δεν είναι δυνατόν να αρχειοθετηθεί, αλλά πρέπει να προωθηθεί προς την βουλή των ελλήνων για την εκτέλεση πρωανάκρισης από την πλευρά της ως αρμόδιου ανακριτικού οργάνου, διότι όπως θεωρεί υπάρχουν αδικήματα στα οποία εμπλέκονται πολιτικά πρόσωπα. 

ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ.

ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ με την απόφαση της Εισαγγελέως Εφετών

ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΥΛΗ. 

Δυστυχώς δεν κατέβασα τα στιγμιότυπα της εξαιρετικά σπουδαίας και άκρως ενδιαφέρουσας συζήτησης που διεξήχθη στο δελτίο του ΚΟΝΤΡΑ. 

Καλό είναι να γίνει κάποια ανάρτηση από όποιων έχει το υλικό - πιθανό το ίδιο το κανάλι να βοηθήσει - ώστε να έχουμε όλοι καλύτερη πληροφόρηση πάνω σε αυτό. 

ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ

Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ !!!

ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ !!!!

 

ΣΤΕ: Πώς μπορείτε να επαίρεστε ακόμη; ΣΗΜΕΡΑ! Δεν καταλάβατε τίποτα;
Και τη δική μου την πήγα στη βουλή, για τους ίδιους ακριβώς λόγους κι αποφάνθηκα ακριβώς τα ίδια. Ε δεν αισθάνθηκα ρε φίλε ότι θα σώσω τη χώρα. ΕΛΕΟΣ 

 

ΑΝΤΩΝΙΟΥ: Εγώ σε αγαπάω Στεφανία μου. Τα τελευταία σχόλια στο δημοσίευμα δεν είναι δικά μου γλυκειά μου Στεφανία! Μόνο το δελτίο τύπου ειναι δικό μου. Τα υπεροβολικά σχόλια είναι ξένα, δεν ξέρω ποίου. Δεν είμαι ψώνιο!,  συναγωνιστής σου είμαι και την φωτογραφία μας την έχω παντοτινό καμάρι). Δεν σου κάνω spam, ούτε καν θα τοσκεφτόμουν ποτέ για σένα ότι και να μου γράψεις. Γράψτα και στο f/b, δεν με πειράζει. ΕΙΣΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ .....    Φιλιά πολλά

Δημ. Αντωνίου

 

ΣΤΕ: Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα και το ξέρεις.. Και με την ανάκριση στη Χαλκίδα, το παρουσίασες (εσύ) λες και ήταν ΤΟ κοσμοϊστορικό γεγονός. Κι εκείνο μου χτύπησε άσχημα αλλά το έκρινα βοηθητικό -να πάρει κουράγιο ο κόσμος που ένοιωθε ότι έχουμε κάτσει και τρώμε τον πούτσο και το απολαμβάνουμε κιόλας, και είναι ο λόγος που το προώθησα ως είχε. Σ' αυτή τη φάση, σήμερα, που γνωρίζω ότι ο κόσμος (όλος ο κόσμος) πάλεψε, με τα χεράκια του, θα δώσω αξία σε έναν; Το να θεωρείς τις κινήσεις σου μοναδικές (σούπερ γουάου) δείχνει ότι θες να οικειοποιηθείς του αγώνα. Ενός αγώνα που δώσαμε ΟΛΟΙ.

Δεν θα δώσω αξία σε εσένα, ξεχωρίζοντάς σε, και να αφήσω έξω από τη «δόξα» τον παππού που μπήκε στην αρένα και πάλεψε με αυτοθυσία.

Είναι ντροπή. Τουλάχιστον στα μάτια μου δείχνει έτσι.  

 

 

28 Feb 2012 έλαβα με μειλ το κάτωθι:

ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ: «Τα_Δάκρυα_της_Έλλης....στην Ελλάδα της Τρόικας» 

 

ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Το 420 σελίδων βιβλίο αυτό είναι μια τίμια και ειλικρινής απότιση φόρου τιμής στον Ιστορικό Άγνωστο Έλληνα Στρατιώτη, την τιμή και θυσίες του οποίου ατίμασαν οι σύγχρονοι εθνοκτόνοι εθνοπροδότες του «ελληνικού» κοινοβουλίου, με την ατιμωτική των πράξη της άνευ όρων παράδοσης της χώρας μας, για πρώτη φορά στην ιστορία της χωρίς πόλεμο και εν καιρώ ειρήνης, στις ξένες δυνάμεις των οικονομικών, εθνοκτόνων δολοφόνων της Τρόικας. Γράφτηκε ακόμα, ως φόρος τιμής στον Άγνωστο Έλληνα Πολίτη, τον οποίο αιματοκύλησαν οι μισθοφόροι Ματατζήδες, κατ` εντολή της εθνοπροδοτικής κυβέρνησης του Πασόκ και του «υπουργού» Χρήστου Παπουτσή το διήμερο 28-29 Ιουνίόυ 2011 στην Πλατεία Συντάγματος. Το βιβλίο αυτό, αποτελεί τέλος, έναν οφειλόμενο φόρο τιμής στους 4 νεκρούς Έλληνες που έπεσαν, οι τρείς εξ αυτών την 5η Μαίου 2010 και ο 4ος την 19η Οκτωβρίου 2011, στις διαδηλώσεις κατά των Συνθηκών Κατοχής της Ελλάδος που υπέγραψαν, με την μορφή της Δανειακής Σύμβασης και του Μνημονίου του 2010, η εθνοπροδοτική «ελληνική» κυβέρνηση και οι ξένες κατακτητικές δυνάμεις της Τρόικας. 
Το βιβλίο αυτό συνιστά ένα ιστορικό χρονικό της πιο ατιμωτικής ιστορικής περιόδου της Ελλάδος, υπέρχρονο μνημείο μνήμης των εγλημάτων που διεπράχθησαν από την συμμορία αυτή των κυβερνητικών εθνοπροδοτών εναντίον του λαού των και συνάμα κι ένα άσβεστο συμβόλαιο υπόσχεσης για την νόμιμη και παραδειγματική τιμωρία των προδοτών αυτών από τον λαό, κατά τους άγραφους κανόνες του επαναστατικού δικαίου, όπως αυτό εφαρμόζεται ιστορικά κατά των σφετεριστών του Συντάγματος και της Εθνικής Κυριαρχίας των Χωρών των, εθνοπροδοτών. ...
Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο περιλαμβάνει όλα τα δικαστικά μου έγγραφα και αποδεικτικά στοιχεία, που κατατέθηκαν στον εισαγγελέα στα πλαίσια της από το 2010 μήνυσής μου κατά του συνόλου του Ελληνικού Κοινοβουλίου και του Προέδρου της Δημοκραταίας, για Εσχάτη Προδοσία κατά της Ελλάδος κι ένα λεπτομερές ιστορικό ημερολόγιο όλων των σημαντικών πολιτικών γεγονότων από την ημέρα ψήφισης του Μνημονίου την 5η Μαίου 2010 και μέχρι την 11η Νοεμβρίου 2011, ημέρα ορκωμοσίας της κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου, μετά την παραίτηση του αξιοθρήνητου «πρωθυπουργού» Γ. Παπανδρέου. Το μέρος του βιβίου αυτού είναι εμπλουτισμένο με ικανό αριθμό σημαντικών πρωτοσέλιδων του ελληνικού τύπου της περιόδου αυτής, καθώς και με πολλές έγχρωμες φωτογραφίες των άγριων επεισοδίων και του αιματοκυλίσματος των Ελλήνων πολιτών από «έλληνες» Ματατζήδες στην Πλ. Συντάγματος, για χάρη των ξένων κατακτητικών δυνάμεων της Τρόκας.
Το δεύτερο μέρος του βιβλίου περιλαμβάνει όλα τα άρθρα μου, πολιτικού και οικονομικού περιεχομένου, αλλά και σημαντικότατα άρθρα μου πολιτικής φιλοσοφίας. 
Για παραγγελίες και επικοινωνία με τον συγγραφέα τηλεφωνείστε: Δημ. Αντωνίου, ιατρός, Δημ. Βώκου 6, Χαλκίδα, ΤΚ 34100, τηλ. 22210-62743 και 6980-539011. Η τιμή του βιβλίου είναι 20 ευρώ + ταχυδρομικά έξοδα. Ένα ιστορικό βιβλίο που δεν πρέπει να λείπει από κανένα Ελληνικό σπίτι σε όλον τον κόσμο. Βοηθείστε τον αγώνα μας για την απελευθέρωση της Ελλάδος από τους ξένους κατακτητές και του ημεδαπούς Προδότες. 
Ο συγγραφέας Δημ. Αντωνίου

 

ΣΤΕ: εκτός από δόξα θέλεις να βγάλεις ΚΑΙ λεφτά στις πλάτες του αγώνα;;;;;

Την ιστορία δεν χρειάζεται κάποιος να μάς την διηγηθεί, οι αγωνιστές ΤΗΝ ΖΟΥΝΕ, οι αγωνιστές συμμετέχουν, οι αγωνιστές την γράφουν παλεύοντας. Η κυρά Μαριώ η γειτόνισσα που παλεύει να ζήσει τα εγγόνια της που τ' άφησε ορφανά η μάνα γιατί αυτοκτόνησε, ν' αγοράσει το βιβλίο σου να το κάνει τι; Ο γέροντας που πάλεψε στα δακρυγόνα χωρίς να φοβηθεί το ξύλο και τη σύλληψη, ν' αγοράσει το βιβλίο σου να το κάνει τι;  Την ιστορία την γράφει ο αγωνιστής, με δάκρυα και αίμα αντί για μελάνι, δεν χρειάζεται κανέναν να του τη διηγηθεί.
Στεφανία Λυγερού

 

ΑΝΤΩΝΙΟΥ: Αγαπημενη μου Στεφανία

Εγώ σε αγαπάω, ότι και να πείς. Και κάτι για να μην αγωνιάς για μένα. Δεν έχω ανάγκη τα χρήματα. Ποτέ δεν είχα, ούτε θα έχω. Έχω κάνει πολλά κι άξια στην ζωή μου. ΠΟΛΛΆ...

Σε φιλώ

ΔΑ

 

ΣΤΕ: οι πράξεις μας είμαστε, όχι οι θεωρίες μας!!!!

(Μην χολοσκάς για την άποψη που έχω εγώ για σένα.. εγώ είμαι ένας ανθρωπάκος... Να σκας στην περίπτωση που η πλειοψηφία έχει αυτή την άποψη για σένα. Πώς θα τους πείσεις για το αντίθετο;) 

 

ΑΝΤΩΝΙΟΥ: Aγαπημένη μου Στεφανία

Δεν καταλαβαίνω γιατί με πολεμάς. Είχα σκοπό να βάλω στο βιβλίο μου την φωτογραφία που έχουμε βγάλει στο Σύνταγμα, αλλά μετα τα e-mail σου κατάλαβα ότι δεν θα τοθελες. Ειλικρινά σε θαυμάζω και το ξέρεις, συνεπώς δεν μπορώ να καταλάβω τις πικρές κουβέντες που μου λές. Πάντως να ξέρεις ότι είσαι μέσα στην καρδιά μου ότι και να μου πείς και το λέω χωρίς να προσδοκώ φυσικά τίποτα από εσένα. Τα συναισθήματά μου πηγάζουν από τις αναμνήσεις αου αγώνα σου που έχω. Και δεν προσπαθώ, ούτε προσπάθησα ποτέ, να πείσω κανέναν και για τίποτα στην ζωή μου. Είμαι αυτός που βλέπεις, δεν ωραιοποιώ τον εαυτό μου, ούτε υποκρίνομαι και το ξέρεις. Κρίμα που δεν είμαστα μαζί. Θα τόθελα πολύ, αλλά η "ευθύνη" είναι δική σου. Η πόρτα της καρδιάς μου είναι πάντα ανοιχτή για σένα και να ξέρεις ότι ξεχνώ κι εύκολα τα κακά, γιατίκι εγώ έχω κάνει πράγματα άδικα και εσφαλμένα για τα οποία μετάνοιωσα.

Με αγάπη

Δημ. Αντωνίου

 

ΣΤΕ: Εγώ δεν ξεχνώ δεν συγχωρώ. Πες με κακιά!  Και τα "κατά λάθος" για μένα δεν υπάρχουν! Λάθος να κάνει ο γιος μου που είναι 12, ένας ενήλικας, περπατημένος, που θεωρεί και εαυτόν αριστότερο, δεν δικαιολογείται να κάνει λάθη. Αν είναι έτσι, να συγχωρήσω και τον Πάγκαλο! (Όταν θα 'ρθει η ώρα της κρεμάλας, θα πει κατά λάθος τα έκανα).
Να μην το πούλαγες 20 ευρώ το βιβλίο σου, αν δεν ήθελες να χαρακτηριστείς ως εκμεταλλευτής του αγώνα. Να μην σε ένοιαζε η δόξα αν θέλεις να λέγεσαι αγνός αγωνιστής! 

Αγωνιστής είναι αυτός που το μέσα του τον καλεί να αγωνιστεί, αυτός που δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Και από μέσα του φωνάζουν οι πρόγονοί του, αυτοί τον διατάζουν ν' αγωνιστεί (κλεμμένο, Καζαντζάκης). 

Είμαστε οι πράξεις μας, κι όχι οι θεωρίες μας. Α, και οι επιλογές μας κι αυτές δικές μας είναι, δεν μάς αναγκάζει κανείς να στραφούμε στη μία ή την άλλη πλευρά.

Καλή συνέχεια

 

ΑΝΤΩΝΙΟΥ: Μην μου γράψει πάλι σε παρακαλώ. Ζείσε με τους εφιάλτες σου

Δημ. Αντωνίου

 

ΣΤΕ: έχω πάψει προ πολλού (να σου γράφω), εσύ μού έστειλες τη διαφήμισή σου.. 

Να 'σαι καλά 

 

Υ.Γ. Έχω και του Σακκά αποδεικτικά στα κιτάπια μου, δεν είναι της παρούσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου