Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Οι προδότες βρίσκουν και τα κάνουν


Έχω αιώνες να πάω σε κλαμπ για να χορέψω, και τελευταία το ήθελα πολύ. Κανόνισα λοιπόν με τις ανιψιές μου, που ακούμε την ίδια μουσική (rnb), είναι και χορευταρούδες, να βγούμε το Σάββατο. Αποφάσισαν τα κορίτσια σε ποιο μαγαζί θα πάμε, καθότι εγώ νυχτωμένη βαθιά, το οποίο είναι στο Γκάζι. Στη διαδρομή μου λένε ότι υπάρχει περίπτωση να μην μας βάλουν μέσα!!!! Τις κοιτώ, λέω ΕΜΑΣ δεν θα βάλουν μέσα; Λέει η ανιψιά μου, άλλαξαν τα πράγματα Στε, δεν είναι όπως ήταν κάποτε, όταν ήσασταν εσείς (η μαμά της κι εγώ) νέες, που παρακαλούσαν να έχουν γυναίκες τα μαγαζιά. Τώρα πλέον δεν βάζουν ούτε εμάς!! Το δέχτηκα (σάμπως ξέρω τι γίνεται σήμερα) και απλά της είπα, οκ αν δεν μας βάλουν θα πάμε σε άλλο.

Φτάνουμε στο μαγαζί, έξω είχε ουρά. Λέει η ανιψιά μου, μάλλον δεν θα μπούμε, κοίτα κόσμος που περιμένει. Προχωρώ, περνάω αυτούς που ανέμεναν (έκανα δηλαδή ό,τι στα νιάτα μου), στέκομαι μπρος στο σκοινί που κρατά το πλήθος απ’ έξω (να σημειωθεί στο σημείο αυτό το εξής, αυτοί οι άνθρωποι που περιμένουν σαν τα ζητιανάκια, και παρακαλάνε για να μπουν στο μαγαζί, το κάνουν για να καταφέρουν μέσα σ’ αυτό το συγκεκριμένο μαγαζί ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ!!!!). Συνέχεια… Με ρωτά ο πορτιέρης ευγενικά «μόνη σας είστε», όχι απαντώ, είμαι με τις κοπέλες. Μας ανοίγει το σκοινί και μας λέει περάστε. (Σημείωση: δεν μας έβαλαν επειδή είμαστε όμορφες, ούτε επειδή είμαστε γυναίκες. Μας έβαλαν γιατί ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΜΟΥ ότι δεν τους είχα καμία ανάγκη! ότι το αντίθετο συμβαίνει, εκείνοι με έχουν ανάγκη, εγώ είμαι ο πελάτης! Και το βλέπουν στη μούρη μου γιατί αυτό ακριβώς πιστεύω!! Δεν πείθεις με τα λόγια γι' αυτά τα πράγματα, ή τα πιστεύεις ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ, ή... δεν πείθεις!)

Πάμε στο σημαντικό…. Στην ανιψιά μου είπα: Αυτό που θα σου πω ισχύει όχι μόνο για τα κλαμπ, αλλά ΚΑΙ για τους ανθρώπους, αλλά ΚΑΙ για την πολιτεία (η ανιψιά μου δεν είναι άσχετη με το θέμα πολιτεία, ήταν μαζί μου όταν μας συνέλαβαν στην Ακαδημία και μας πήγαν ΓΑΔΑ, όταν ήταν 14 χρονών, το συμβάν εδώ, επίσης σε άλλο ποστ εδώ, υπάρχει και βίντεο από την προσαγωγή, όπου ακούγεται η χαρακτηριστική γκαριζοφωνάρα μου, στο οποίο βίντεο λέω και το εξής σημαντικό: δεν αναγνωρίζω την Ελληνική αστυνομία, είστε μισθωτοί μπράβοι των προδοτών. Και φυσικά τα λέω στη μούρη τους, όχι με τους φίλους πίνοντας καφέ, ή για να κάνω κήρυγμα, ή για να ξεσπώ σε όλους τους άσχετους, όποιον βρω εύκαιρο!!!)

Στο ζητούμενο: Το θέμα είναι 1. ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ!!! Και 2. να έχεις ΕΠΙΛΟΓΗ!!!

Βασικά να μην θεωρείς ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ!!!!!!!

ΚΑΙ..

Αυτός που σε δεσμεύει, αυτός που θέλει να σε πείσει ότι χωρίς αυτόν θα χαθείς, που θέλει να σε πείσει ότι δεν έχεις άλλη επιλογή, ο λόγος που ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ (και θα το συνεχίζει εσαεί), είναι γιατί ΕΣΥ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!!

Και αναφέρω το εξής απόλυτο, χαρακτηριστικότατο, παράδειγμα:

Θέλω να κάνω μαθήματα κατάδυσης από την στιγμή που τελείωσα τα μαθήματα σπηλαιολογίας. Ένας φίλος σπηλαιολόγος θέλει το ίδιο και αποφασίζουμε να αρχίσουμε μαζί. Θα μαζεύαμε τα χρήματα και θα αρχίζαμε τον Σεπτέμβριο. Ο φίλος μου γνωρίζει έναν δάσκαλο καταδύσεων, ο οποίος είναι και σπηλαιολόγος, οπότε και αποφασίσαμε να εκπαιδευτούμε με αυτόν. Τον συναντήσαμε και κανονίσαμε το πρώτο μας μάθημα, το οποίο όρισε για μετά από δύο βδομάδες (τότε ο δάσκαλος ευκαιρούσε). Δέχτηκα την καθυστέρηση, μιας και τον προτιμούσα, καθότι ήταν ακριβώς στο αντικείμενο που θέλω να εκπαιδευτώ (εν ολίγοις τον «χρειαζόμουνα»).

Την Τετάρτη πριν το Σάββατο (που θα κάναμε το μάθημα), επικοινωνώ για να επιβεβαιώσω το ραντεβού, όλα οκ ήταν η απάντηση, οπότε ρύθμισα και το δικό μου πρόγραμμα (να στείλω την κόρη μου στη νονά της κλπ). Την Παρασκευή το απόγευμα (μία μέρα πριν το ραντεβού) έστειλα μήνυμα για να με ενημερώσει για την ώρα που θα βρεθούμε. Απάντηση δεν παίρνω μέχρι το βράδυ, όπου και πήρα τηλέφωνο και ο δάσκαλος ΑΚΥΡΩΣΕ το μάθημα, καθώς επίσης δήλωσε ότι ΟΥΤΕ και την επόμενη βδομάδα μπορεί!!!

Σαν να είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ!!!! Σαν, αν εκείνος δεν υπάρχει, η γη θα σταματήσει να γυρνά γύρω από τον άξονά της!!! Όμως να πούμε και την αλήθεια, ο λόγος που την είδε έτσι, είναι γιατί ΕΓΩ έδειξα ότι τον έχω ανάγκη. Ότι θα κάθομαι σαν το υπάκουο σκυλί να τον περιμένω!!!

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΣΤΙΓΜΗ, Παρασκευή, 10 η ώρα το βράδυ, επικοινώνησα με άλλον δάσκαλο, σε άλλη σχολή, και κανόνισα για την ακριβώς επόμενη ημέρα!! (επέλεξα να συμβεί δηλαδή αυτό που ΕΓΩ είχα ορίσει να συμβεί στη δική μου τη ζωή). Όπερ και εγένετο! Έκανα το πρώτο μου μάθημα.

Ο λόγος που το γράφω είναι ο εξής απλός: ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ακριβώς όπως οι πορτιέρηδες, οι εκπαιδευτές, και όσοι άλλοι, ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!!!!!!!! Είναι αυτό που λέμε ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!!

Κι αυτό που χρειάζεται για να αντιγυρίσει, είναι ΜΟΝΟ αυτό: ΕΣΥ να μην τους έχεις ανάγκη, ΕΣΥ να μην πιστεύεις ότι αν αυτοί χαθούν θα πεθάνεις!!!! Θα πάψει η γη να γυρνά!!!!

Αυτό που χρειάζεται είναι ΕΣΥ……. να πάψεις να τους προτιμάς!!!!

(Το πώς θα επιτευχθεί το ΜΕΓΑ αυτό ζητούμενο - στους προδότες κυρίως και πρωτίστως αναφέρομαι - θα το αναδείξω σε επόμενο κείμενο.)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου