Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Με ποιον τρόπο η κοινωνία θα φτιάξει


Είπαμε τι χρειάζεται να συμβεί για να τελειώσουμε με τους προδότες (το κείμενο εδώ), να δούμε τώρα πώς θα αλλάξει ο κόσμος.

Υπάρχει ένας τρόπος, απλός, δοκιμασμένος και με άριστα αποτελέσματα. Τον οποίο αυτόν τρόπο μπορείς να τον εφαρμόσεις σε ένα μικρό σύνολο (πχ σ' έναν σύλλογο), ή ακόμα και σε ένα πολύ μικρότερο (πχ στα παιδιά σου) και θα δεις ότι πιάνει. (Ό,τι συμβαίνει στο μερικό συμβαίνει και στο καθολικό.)

Πείραμα σε μικρό σύνολο:

Πες (θεωρητικά πάντα μιλώντας) ότι ο σύλλογος απαρτίζεται από άτομα χωρίς ηθική (με ματαιοδοξία, ωφελιμισμό, ανευθυνότητα, έρμαια, δούλοι), μια μικρογραφία δηλαδή της κοινωνίας.

Αυτό που χρειάζεται (το ΜΟΝΟ που χρειάζεται) είναι το προεδρείο να θέσει τον εξής κανόνα στα μέλη του: Όποιος θα έχει την ευθύνη, και που θα είναι αυτός που θα σηκώσει μετά και το τίμημα, θα είναι Ο ΜΟΝΟΣ που θα έχει λόγο. Όλοι όσοι τον ακολουθούν, κρέμονται από δαύτον, που σημαίνει ότι περιμένουν από αυτόν να τους βρει τις λύσεις, αυτός να προνοήσει, αυτός να σκέφτεται και/για να παίρνει αποφάσεις, αυτός να είναι πάντοτε έτοιμος για ό,τι προκύψει, και τέλος αν θα είναι αυτός που σε οποιαδήποτε στραβή τύχει, αυτός θα είναι που θα φταίει! και που άρα σημαίνει ότι θα είναι κι αυτός που θα την πληρώσει! Τότε, σε αυτή την περίπτωση, αυτοί που επιλέγουν να κρεμαστούν πάνω του, να πασάρουν δηλαδή την ευθύνη ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΖΩΗΣ σε εκείνον, για να εκείνος την κουβαλά, ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ!!! Κατά το γούστο του!! ΚΑΙ προς δικό του όφελος!! Χωρίς να τους ρωτάει, χωρίς να τους λαμβάνει υπόψη, δίχως να τον νοιάζουν οι δικές τους ανάγκες!! Αυτοί που τον ακολουθούν θα ζουν κατά τα κέφια του!

Όρισέ το και θα δεις ποιος θα είναι αυτός που θα το θελήσει!!!!

Όλοι θέλουμε να έχουμε λόγο, αλλά άλλος να φταίει!!!!! Άλλος να κουράζεται, άλλος να την πληρώνει!!!

Σκέψου τώρα να έκανες το πείραμα αυτό στο παιδί σου. Να γινόταν πάντα και μόνο το δικό σου, κατά τα κέφια σου, και μέχρις ότου το παιδί να αποφάσιζε να αναλάβει την ευθύνη της ζωής του. Σκέψου…. δεν θα βιαζόταν;;;

Το παν-σοφο αυτό πράγμα μού ήρθε από το μεγάλωμα του γιου μου, σε συνδυασμό με το δικό μου μεγάλωμα, αυτό του πατέρα μου!

Αναρωτήθηκα γιατί εγώ θέλησα από 17 ετών να σταθώ στα πόδια μου, να μην έχω καμία ανάγκη τον πατέρα μου, να μην θέλω να με συντηρεί. Η απάντηση είναι: Για να μην είμαι αναγκασμένη να τον ΥΠΑΚΟΥΩ!!!!! Είχε πάντα το πάνω χέρι ο πατέρας μου, όχι γιατί ήταν πιο δυνατός από εμένα, ούτε επειδή είχε περισσότερο δίκιο, είχε το πάνω χέρι γιατί ήταν υπεύθυνος για τη δική μου ζωή!

Το δοκίμασα στον γιο μου κι έπιασε. Όσοι έχουν έδρα σε κάποιον σύλλογο ας το δοκιμάσουν, θα δείτε ότι θα πιάσει. Αντίστοιχα θα πιάσει και στην κοινωνία! Με αυτόν τον τρόπο θα φτιάξει!!

Και θα μου πεις τώρα, ποιος θα το ορίσει; Ηγέτης δεν παίζει στην εποχή μας, και κανένας δεν ακούει κανέναν. Πολύ σωστά! Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο αναγκάστηκε ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ να επιληφθεί!!!!!

Τι συμβαίνει σήμερα μάνα μου; (ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ συμβαίνει, ΣΕ ΟΛΟΥΣ, δεν την σκαπουλάρει κανείς!!) Αυτοί, στους οποίους ο κόσμος έχει εναποθέσει την ευθύνη ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΖΩΗΣ (στους εκπροσώπους αναφέρομαι) κάνουν ό,τι θένε, κατά το γούστο τους, και προς το δικό τους όφελος, χωρίς τον κόσμο να ρωτάνε, χωρίς να τους λαμβάνουν υπόψη, δίχως να νοιάζονται για του κόσμου τις ανάγκες. Ο κόσμος ζει κατά τα κέφια τους!

Μαγικά θα επέλθει το ζητούμενο! (Θα δεις και πώς τα μαγικά γίνονται.)

Χαλαρώστε το λοιπόν κι απολαύστε το θεσπέσιο αυτό σενάριο! (Βέβαια να πούμε και του στραβού το δίκιο, αυτοί που θα κάθονται χαλαροί και θα το απολαμβάνουν, είναι ΜΟΝΟ όσοι αποφάσισαν από μόνοι τους, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ, να φτιάξουν! Οι λοιποί το μόνο θετικό που έχουν στην προκειμένη είναι ότι μπορούν να μείνουν ήσυχοι, το σύμπαν δουλεύει γι’ αυτούς ΚΑΙ προς όφελός τους. ΚΑΙ το αποτέλεσμα θα έρθει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Το αρνητικό είναι ότι….. γίνεται κάτω από τη μύτη τους, εν αγνοία τους, χωρίς να το παίρνουν χαμπάρι.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου