Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Γιατί ο ηθικός ΔΕΝ φέρνει σωστό αποτέλεσμα


(Μην πω ότι φέρνει και χειρότερο από τον ανήθικο. Η ΜΟΝΟΜΕΡΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ! Επεξηγώ..)

Έσπασε ο καθρέφτης του αυτοκινήτου, πήρα τηλέφωνο στο συνεργείο να μου πουν τιμή. Μου λέει ο μάστορας 15 ευρώ. Ρωτώ: χωρίς απόδειξη πόσο θα πληρώσω; Λέει, α καμιά διαφορά, τα ίδια. Οκ του λέω.
Όταν τον αντικατέστησα ζήτησα απόδειξη! (ποτέ δεν το έκανα, βλ. παρακάτω) και είπα στον μάστορα, που κάπως κόμπιασε: θα προτιμούσα να τα πάρεις εσύ, αντί να πληρώσω τους προδότες, αλλά ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΩ ΚΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ! Με απόδειξη έχω τουλάχιστον ένα κέδρος, φοροαπαλλάσσομαι!!

Αυτό που του είπα, λίγο καιρό πριν, όχι μόνο δεν θα μπορούσα να το σκεφτώ! Όχι μόνο δεν θα μπορούσα να διανοηθώ ότι θα το πω! αλλά στην περίπτωση που κάποιος άλλος το έκανε θα έβρισκα ένα κάρο επιχειρήματα για να τον βγάλω λάθος, και όχι μόνο, αλλά θα τον πρόσβαλα και σε σημείο τέτοιο που ακουμπά την ανηθικότητα (εγώ ακουμπούσα την ανηθικότητα, με τις προσβολές μου).

Σήμερα που ΜΠΟΡΩ* και να το σκεφτώ αλλά και να το κάνω, πάμε να βρούμε την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ποιότητα:

Όταν δεν έπαιρνα αποδείξεις από τους ιδιώτες συμπολίτες μου, το έκανα με σκοπό να στηρίξω εκείνους, αντί να ταΐζω τους προδότες!!! Αλλά ΚΑΙ: Επειδή δεν κοίταζα ποτέ το ατομικό/προσωπικό συμφέρον μου, αλλά πάντα και μόνο το συνολικό/γενικό όφελος, καθότι αυτό είναι το δίκαιο/ηθικό!!! (ΦΥΣΙΚΑ!!!! μάνα μου, αφού είχα υπογράψει να ζω σαν αγία!!! Σύμβαση, απεριορίστου!!!)

Το επακόλουθο αυτής της τακτικής (που δεν είμαι η μόνη που την ακολούθησα, όλοι οι ηθικοί) ήταν: Να δημιουργήσουμε τους επιχειρηματίες αυτούς, που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τους υπαλλήλους τους!!!!!!! που καθυστερούν τους μισθούς τους!!!!!! που τους δίνουν έναντι και το υπόλοιπο του μισθού ποτέ δεν θα το δουν!!! Και δη (επιπρόσθετα) που τους ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ σ’ αυτό το καθεστώς, χωρίς διέξοδο!!!! Ήτοι: ή θα πάρεις τα ψίχουλα που σου δίνω, ή θα υπομείνεις το καθεστώς δουλείας που σου επιβάλλω, ή αν δεν σ’ αρέσει ΦΥΓΕ!!! Που σημαίνει ΚΑΙ χωρίς αποζημίωση ΚΑΙ χωρίς να λάβει ποτέ τα χρωστούμενα ΚΑΙ να μείνει άνεργος σήμερα, που επικρατεί αυτή (η απόλυτη κουραδιά) στο καθεστώς εργασίας!!! «Απόλυτη κουραδιά» σημαίνει: όπου μεγάλη προσφορά εργασίας ΤΟΣΟ μεγαλύτερο ΘΡΑΣΟΣ οι επιχειρηματίες, ΤΟΣΟ μεγαλύτερη ΔΟΥΛΙΚΟΤΗΤΑ μπορούν και απαιτούν!!!!!

Τώρα, πώς με αυτή την ασήμαντη πράξη (να ζητήσω μερίδιο του κέρδους) συμβάλλω στο να αλλάξει η συγκεκριμένη ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ κουραδοκατάσταση;

Α. Ο λόγος που ξέφυγαν τόσο πολύ οι ιδιώτες επιχειρηματίες, είναι γιατί η ΣΤΗΡΙΞΗ των Ελλήνων επιχειρηματιών από τους πολίτες, άρχισε ΠΡΙΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΝΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΓΙ’ ΑΥΤΗΝ!!!!! Αν έχεις - όποιο - όφελος ΠΡΙΝ/ΧΩΡΙΣ να το αξίζεις, το αποτέλεσμα (πάντα – τα πάντα έχουν έναν πολυυυυυ συγκεκριμένο δρόμο) είναι: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ!!!!! ΘΡΑΣΟΣ!!!!!! Έπιασα τον πάπα απ’ τ’ αρχίδια!!! Μου ανήκει ο κόσμος όλος!!! Είμαι αφέντης του σύμπαντος!!! κλπ. Αυτά όλα τα προκάλεσε ή ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ στήριξή τους, από εμάς. Που το «χωρίς να το αξίζουν» σημαίνει: ΠΡΙΝ μάθουν το μάθημά τους, ΠΡΙΝ γίνουν οι ίδιοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!! Έπρεπε πρώτα να τους αφήσουμε να γίνουν άνθρωποι και μετά να τους ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ!! Που «άνθρωποι» σημαίνει: να σκέφτονται όπως εγώ όταν ήμουν αγία: Να μην κοιτάζουν ποτέ το ατομικό/προσωπικό συμφέρον τους, αλλά πάντα και μόνο το συνολικό/γενικό όφελος, καθότι αυτό είναι το δίκαιο/ηθικό.

Β. Επειδή ακριβώς δεν έχει η πλειοψηφία ΦΤΑΣΕΙ να γνωρίζει το ΣΩΣΤΟ, χρειάζεται ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΕΨΕΙΣ!!!!!!! (έτσι είναι μάνα μου, τι να κάνουμε, η ανθρώπινη φύση!) Που «να τους πονηρέψεις» σημαίνει: Υπάρχει η περίπτωση κάποιος, κάποια στιγμή, να καταλάβει ότι ΒΓΑΖΕΙΣ στην καμπούρα του χρήματα!!!! κι αυτός ο κάποιος να ξέρει ότι αυτό που κάνεις είναι άνομο!!!!! Που σημαίνει ότι θα μπορούσε ανά πάσα στιγμή να σε καταδώσει!!! Και που ακριβώς επειδή έχει τη γνώση όλων αυτών, ΜΠΟΡΕΙ και ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ μερίδιο!!!!!

Έτσι θα καταλάβουν ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ!!! Καθώς επίσης και ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ στον πλανήτη!!!!

Καθώς επίσης ΚΑΙ…. ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να γίνουν σωστοί!!! Για να μην έχουν τον φόβο!! (ο φόβος είπαμε φυλλάει τα έρμα!!! Τίποτε άλλο δεν τα φυλάει!!! Όμως για σε φυλάξει ο φόβος εσένα έρμο μου, πρέπει ΕΣΥ να τον δημιουργήσεις!!! Δεν πάει πουθενά ο φόβος αυτόκλητα!!!!)

Υπάρχει βέβαια και ο ΑΡΜΟΖΩΝ τρόπος, που «αρμόζων» σημαίνει: ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΩΣΤΟΣ!!! να γίνεις ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!! Αλλά αυτό για να συμβεί χρειάζεται ΠΑΙΔΕΥΣΗ!! Που άρα σημαίνει ότι είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ όλα αυτά τα ΑΝΗΘΙΚΑ να συμβούν!! (Μια μικρή παράμετρος σημαντική: αυτό που τους χρειάζεται είναι να φάνε στη μάπα τα ανήθικα, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ!!!!!! Το αλισβερίσι μεταξύ ανήθικων παίζεται χροοοοοοοοονια τώρα και το αποτέλεσμα είναι ΜΗΔΕΝ!!! Το ΜΕΓΑ αποτέλεσμα το φέρνει Ο ΗΘΙΚΟΣ που πράττει ΤΟ ΑΝΗΘΙΚΟ!!!!! Γιατί………… ξέρει: γιατί και πώς να το κάνει!!! και ξέρει γιατί................ δεν είναι ΕΡΜΑΙΟ!!!!!)

* Πρέπει να ΞΑΝΑΜΑΤΑΠΩ (για να δώσω την απόλυτη αξία) ποιος είναι ο λόγος που πλέον ΜΠΟΡΩ: Αυτά που ΣΗΜΕΡΑ βλέπω και κάνω, μπορώ να τα δω και να τα κάνω, ακριβώς και μόνο επειδή με ελευθέρωσα! Με ελευθέρωσα από αυτά που «έκανα επειδή δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς»!!! Και ο τρόπος είναι: Σταμάτησα να κάνω αυτά που «έκανα επειδή δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς» ΚΑΙ ταυτόχρονα ΕΚΑΝΑ όσα μέχρι χθες ΔΕΝ έκανα επειδή «δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς». Με αποτέλεσμα σήμερα να μην υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ που να με κάνει να νιώσω έτσι! (αναγκαστικά, αδιέξοδα, χωρίς να έχω την επιλογή) Σήμερα ΟΛΑ τα μπορώ! Έχω εγώ απόλυτα και εξολοκλήρου τον έλεγχο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου