Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Πώς θα καταλάβεις αν μία επιλογή είναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ


ΚΡΙΤΗΡΙΟ: Μία επιλογή είναι δική σου αν ΜΠΟΡΕΙΣ να την υπερασπιστείς, στην περίπτωση που κατηγορηθείς γι’ αυτήν!

Το Σάββατο στην κατάδυση κάναμε μάθημα μαζί με ένα άλλο ζευγάρι, δύο αδέλφια. Ο μεγαλύτερος έλεγε ότι ο μικρότερος επαναπαύεται. Συγκεκριμένα είπε στον εκπαιδευτή «σε έχει πάρει ποτέ τηλέφωνο ο Αντρέας (τυχαίο το όνομα) για να κανονίσετε;» 

Ο εκπαιδευτής τότε είπε, ότι δεν είναι πολύ καλό σημάδι αυτό. (Δεν θα καταπιαστώ με αυτό, είναι άλλο το ζήτημα.)

Ο μικρότερος λοιπόν αφήνεται στην προστασία του μεγάλου αδελφού.. Δράττομαι λοιπόν της ευκαιρίας (πρωτότυπο) και λέω, απευθυνόμενη και στους δυο: Υπάρχει ένας τρόπος να σταματήσεις άπαξ και δια παντός να το κάνεις (χρησιμοποίησα την μεταφορά του βαράθρου, εδώ). Και ρωτώ (για να ξέρω σε ποιον συγκεκριμένα να απευθυνθώ) ποιος είναι αυτός που επαναπαύεται; Και μου απαντά ο μικρότερος «ΚΑΝΕΙΣ».

Κανείς δεν είναι αυτός που επαναπαύεται. Μάλιστα.

Όταν όμως το κάνει ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ! Δεν θεωρεί ότι είναι κάτι κακό. Δεν ντρέπεται όταν το κάνει. Ντρέπεται μόνο αν κάποιος ΥΠΑΙΝΙΧΘΕΙ (καν δεν τον κατηγορήσα) γι’ αυτό. 

Άλλο… Για μία προσωπική μου διαφορά αποτάθηκα στη δικαιοσύνη, και ο αντίδικός μου, για να με κατηγορήσει, προσκόμισε άπειρα χαρτιά με ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, που αφορούν τους δικαστές, τους εισαγγελείς και τη δικαιοσύνη γενικότερα. (Δηλώσεις δικές μου για όλα τα ζητήματα, βρίσκει ο καθείς στο διαδίκτυο! Ελεύθερα, ανοιχτές, προς πάσα χρήση.)

Φυσικά οι δηλώσεις μου αυτές ήταν απαξιωτικές (το λιγότερο που μπορώ να πω) για τους δικαστές και τη δικαιοσύνη στο σύνολό της (τους μεν λέω συνένοχους στην προδοσία, κι όσον αφορά στην δικαιοσύνη ότι δεν υφίσταται, και ότι γενικότερα δεν αναγνωρίζω κανέναν που τη δικαιοσύνη εκπροσωπεί).

Έφερε λοιπόν αυτά ως αποδείξεις για να καταδείξει το ποιόν μου!

Όταν το άκουσα ΠΕΘΑΝΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!

Ό,τι για εκείνον ήταν ο απόλυτος – για μένα – κατατρεγμός, για μένα είναι το ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ!!!

Και το ζήτημα δεν είναι απλώς ότι καμαρώνω ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΕΧΩ ΔΗΛΩΣΕΙ, για όλες τις απόψεις μου, και που είναι αυτές που οδηγούν τις ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ, αλλά……….. (το σημαντικότερο)

Μου είναι τοοοοοοσο, μα τοοοοοοσο απλό/εύκολο να τις ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ!!!! Τόσο εύκολο όσο το να αναπνέω.

Έχω κι ένα πολύ πιο εύστοχο παράδειγμα, που αφορά στους γιατρούς (τυχαία διάλεξα αυτούς, γιατί είχα εμπειρία πρόσφατα), που όμως θα το αναπτύξω σε άλλο κείμενο. Στο προκείμενο αυτό που ήθελα να αναδειχθεί είναι - νέτο σκέτο - το ΚΡΙΤΗΡΙΟ.

Υ.Γ. Τσέκαρε τις επιλογές σου, όλη σου τη ζωή, και δες ποιες από αυτές είσαι σε θέση να υπερασπιστείς αν γι’ αυτές κατηγορηθείς. Αυτές που ΔΕΝ μπορείς, δεν είναι επιλογές ΣΟΥ (και αν δεν είναι επιλογές σου, σημαίνει ότι είσαι ΕΡΜΑΙΟ, ΑΒΟΥΛΟΣ – το αντίθετο αυτού που φιλοσοφικά λέμε "Ελευθέρα Βούλησης").

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου