Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Βοηθώντας την κυβέρνηση να κάνει το έργο της! Αγαπώ ΣΥΡΙΖΑ!


Έγραψα την κόρη μου στην ενόργανη, σε ΔΗΜΟΣΙΟ γυμναστήριο. Πάω να πληρώσω την εγγραφή και δίνω την κάρτα μου. Η κοπέλα μού λέει μόνο μετρητά δεχόμαστε, δεν έχουμε μηχάνημα!

Μα καλά δεν ντρέπονται!!! δουλεύουν και στο δημόσιο!!! Δεν αγαπούν ΣΥΡΙΖΑ;;;;;;;

Η κυβέρνηση δεν έχει ΔΙΑΤΑΞΕΙ τους πολίτες να κάνουν τις συναλλαγές τους ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά;;;;

Επειδή, όπως πολύ σοφά μας νουθετούν, οι πληρωμές με μετρητά σημαίνουν ότι το χέρι που τα δίνει ΚΛΕΒΕΙ την πολιτεία! Αφορά σε ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ!

ΑΛΛΑ/ΚΑΙ (για να είμαστε και δίκαιοι) τις ΤΣΕΠΕΣ που τα μετρητά αυτά μπαίνουν, τις κατέχουν επίσης αυτοί που κλέβουν την πολιτεία! Καθώς δεν ελέγχονται, ε; ε; ε; ε; ε;

Η πολιτεία όταν εισπράττει ΜΕΤΡΗΤΑ, που σημαίνει ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ, και που η συναλλαγή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ......... σε ΑΣΠΡΗ τσέπη μπαίνουν;;;; (Ε ρε και πλησιάζει η ώρα που οι πολίτες θα σας ζητήσουν τον λογαριασμό!!! Δεν θα ξέρετε από πού να φύγετε!!!!)

Είπα στην κοπέλα ότι ποτέ δεν πληρώνω με μετρητά, χρησιμοποιώ μόνο την κάρτα για τις συναλλαγές μου. Με παρέπεμψε στον υπεύθυνο, ο οποίος μου έδωσε λογαριασμό τραπέζης για να κάνω την κατάθεση.

Είναι ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ να βοηθώ την κυβέρνηση στο έργο της!!!! Αγαπώ ΣΥΡΙΖΑ!!!!

Από τούδε και στο εξής ΜΟΝΟ με κάρτα οι συναλλαγές μου με το ΔΗΜΟΣΙΟ!!! Με τους συμπολίτες μου θα συναλλάσσομαι με ΜΕΤΡΗΤΑ!!!

Κι αν η κυβέρνηση το θεωρεί λάθος, παράπτωμα, τα δύο μέτρα και δύο σταθμά, έχω λόγο που το κάνω, κι αυτός είναι: Η κυβέρνηση είναι αυτή που επιθυμεί τα μέτρα που μας φορμάρει! Δεν έχει ρωτήσει κανέναν! Που σημαίνει ότι είναι αποκλειστικά και μόνο ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!! Αν είχαν ρωτήσει τον λαό "είστε σύμφωνοι με τις καταστροφικές πολιτικές που σας φορμάρουμε", και όντως ήτο σύμφωνος, θα έκανα σε όλους το ίδιο χατίρι! Δεν χαλάω εγώ χατίρια κανενός.

Οπότε έχω το απόλυτο δικαίωμα να συναλλάσσομαι με τον τρόπο που ο καθένας θεωρεί σωστό και τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ!!!

Υ.Γ. Έτσι.... θα πνιγείτε στον κυκεώνα που εσείς δημιουργήσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου