Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020

Η πλέον αγωνιστική κίνηση

Μετοίκηση σε ακριτικό νησί.

Η πολυτιμότερη βοήθεια που μπορούμε να προσφέρουμε σήμερα στη χώρα μας.

Την ιδέα μού την έδωσαν... οι εχθροί. Χρησιμοποιούν το ίδιο κόλπο από την αντίστροφη. Μας διώχνουν από τα νησιά μας για να νοούνται βραχονησίδες για να ανήκουν..... στη θάλασσα (ωσάν τα ψάρια της). 

Έχω ήδη αιτηθεί (Α/Π 17433/15-9-2020). Αρμόδιο είναι το υπουργείο εσωτερικών (όχι Σταδίου 27, το άλλο εσωτερικών, το τέως διοικητικής ανασυγκρότησης, Βασ. Σοφίας 15 -πλάκα έχουμε), το τηλέφωνο είναι: 2131313000.

Σίγουρα επιδοτείται, παραχωρείται και κατοικία, αναμένω πληροφορίες, όταν τις έχω θα τις προσθέσω. 

Όσοι μπορούν (δεν έχουν μόνιμη δουλειά -στον ήλιο μοίρα-, έχουν παιδιά και δεν θέλουν να ζουν με μάσκα -υπάρχουν σχολεία με δύο μαθητές στις "βραχονησίδες" μας-, αγαπούν την πατρίδα τους -πάνω από την βολή τους) να προβούν στο διάβημα. Ορδές να κινήσουμε. 

Υ.Γ. Δεν αφορά εμένα η παρακίνηση, εγώ φεύγω για να ΜΗΝ έχω παρέα! (με τους ανθρώπους τέλεψα, μόνο στην πατρίδα μου θα προσφέρω από τούδε και στο εξής), όποιος δεν προβεί στο διάβημα, αυτός, ο ίδιος είναι που θα χάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου