Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

7ο Αποδεικτικό: συνδικαλιστές

(Το ζητούμενο των αποδεικτικών αυτό: http://upogia-taxi.blogspot.com/2020/08/blog-post_26.html)

Αναρτημένο από Στεφανία Λυγερού (τα λοιπά στοιχεία ίδια)

(Δεν χρειάζεται κανέναν πρόλογο.)


Την 24/02/2011 έστειλα κείμενο με τίτλο "Την χώρα την ξεπουλάνε γιατί εμείς τους αφήνουμε", μεταφέρω εδώ μόνο το χρήσιμο απόσπασμα:

"Από την πρώτη πορεία που συμμετείχα μου είχε κάνει εντύπωση που μια συγκεκριμένη ώρα, χωρίς λόγο, από το πουθενά, ΟΛΑ τα πανό παρατάσσονται προς την έξοδο. Εκτός από τα συνδικάτα, κατεβαίνουν και όλες οι ανένταχτες ομάδες, η καθεμιά με το πανό της. Αν έφευγαν μόνο οι ΟΛΜΕ, ΓΣΕΕ κλπ. δεν θα εντυπωσίαζε,  ξέρουμε όλοι ότι το έχουν πουλημένο το παιχνίδι, το «παράδοξο» είναι ότι φεύγουν ΚΑΙ όλες οι ομάδες (οι ακομμάτιστες, αχρωμάτιστες, απλών πολιτών) την ίδια στιγμή!!

Ερωτώ τους ομαδάρχες και περιμένω απάντηση, ποιος ορίζει την ώρα του φευγιού; ΚΑΙ Πώς πέφτει σύρμα και το αποφασίζετε όλοι την ίδια στιγμή;"


Κάποιος το διάβασε, μου έγραψε κάποια πράγματα, αυτή ήταν η απάντησή μου (εμπεριέχει και την απάντηση στο ανωτέρω ερώτημα):

Αγαπητέ φίλε από πού να αρχίσω.. Βασικά συμφωνώ με τις απόψεις σου και είμαι σίγουρη ότι το ξέρεις ήδη (δεν πρόκειται να κάνουμε αντίλογο). Φαντάζομαι ότι ήθελες να το λάβω γιατί πιστεύεις ότι ψάχνομαι για να φτιάξω ομάδα.. Θα σ’ απογοητεύσω. Πιστεύω ότι το σωστό και το δίκαιο είναι ο καθένας να αντιδράσει ΑΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ επειδή το θέλει. Καμία ομάδα δεν θέλω να τον κάνει να αναλάβει τα ηνία της ζωής του, να διεκδικήσει και/για να κερδίσει το δίκιο του. Σε άλλα κείμενά μου έχω γράψει ο καθένας πρέπει να κάνει αυτό που νομίζει για σωστό. Επίσης στην πορεία της Τετάρτης φώναζα στο πλήθος που λάκιζε, μην νομίσεις ότι θα παλέψει κανείς για σένα, αν δεν παλέψεις εσύ, δεν θα ελευθερωθείς ποτέ. 

(.......)

Όταν ήρθε η «κρίση» είδα ότι ήρθε η ώρα.. πάμε στο επόμενο βήμα, νέα εποχή. Παρατήρησα ότι η «κρίση» έβαλε τον άνθρωπο να σκεφτεί!!! και να αναθεωρήσει αξίες και ιδανικά!! Βγάζει μάτι ότι τον σπρώχνει κατά κείθε, ο άνθρωπος πρέπει να ολοκληρωθεί, να μάθει, να γίνει συνειδητοποιημένος. Σ’ ένα παλιό γραπτό μου έγραψα: αν η ιστορία σε θέλει να πας, ρε όσο και να χτυπηθείς, όσο κι αν το καθυστερήσεις, σέρνοντας θα σε πάει. Σέρνοντας από τα μαλλιά. Δεν έχω καμία λοιπόν απορίες και καμιά αμφιβολία ότι θα το φτάσουμε. Οπότε ό,τι κάνω δεν έχει να κάνει με τη ροή της ιστορίας, θα βγει με ή χωρίς εμένα, θέλω δεν θέλω.

Πιστεύω επίσης πολύ στη μονάδα. Οι μονάδες φτιάχνουν το σύνολο. Ό,τι κάνει η μονάδα παράγει μια ενέργεια, οι ενέργειες αυτές μαζί είναι αυτές που κινούν την ιστορία. Εγώ κάνω μόνο αυτό, παράγω την ενέργεια που μου αναλογεί για να παραχθεί το έργο για να πάμε εκεί που είναι να πάμε.

Όλα αυτά στα έγραψα για να σου πω για ποιον λόγο δεν με ενδιαφέρει να ενωθούμε κάποιοι, να «προσηλυτίσουμε» κάποιους άλλους, να κάνουμε το «πλήθος» να δράσει.  

Το επόμενο που θα αναφερθώ είναι αυτό:  Αν όλοι όσοι έφυγαν είχαν από πριν σκοπό να μείνουν θα έμεναν. Τα πανό τα κρατάνε άνθρωποι, δεν έχουν από μόνα τους ποδάρια για να φύγουν (λένε οι άνθρωποι των πανό). Θέλω να σου πω ότι μάχομαι από την αρχή, και διερευνώ τα πράγματα, δεν τα ζω απλά. Έχω μια φίλη η οποία ανήκει στην ΚΟΕ. Την γνώρισα σε ταξίδι εθελοντικό/αλληλεγγύης. Έμπειρη κοπέλα και μέσα στα πράγματα. Στην πρώτη μου πορεία μου έλεγε να είμαστε πίσω από ένα συγκεκριμένο πανό. Στη βουλή κάποια στιγμή μου λέει πάμε πίσω από την ΟΛΜΕ γιατί θα πέσουν χημικά.. Μετά μου λέει τώρα φεύγουμε.. Την ρώτησα γιατί και μου είπε, τώρα θα έρθουν οι προβοκάτορες και θα μας διαλύσουν την πορεία.. Εγώ όπως καταλαβαίνεις δεν ήξερα, μια κυρά που μόλις βγήκε από το σπίτι της ήμουν, φυσικά την πίστεψα, φυσικά φοβήθηκα, φυσικά ΕΦΥΓΑ! Ότι γράφω να ξέρεις δεν το βγάζω από τη φαντασία μου, τα έχω ζήσει για να τα πω. Θα σου στείλω μια ΠΟΛΥ διαφωτιστική συζήτηση που είχα μαζί της σήμερα, αλλά πρώτα να πάμε στα υπόλοιπα τα δικά σου.

(......)

Τέλος, δεν συνδιαλέγομαι με κανέναν. Είμαι σε όλες τις ομάδες γιατί πιστεύω ότι όλοι έχουμε κοινό εχθρό. Αλλά όπως βλέπεις ΠΑΝΤΑ δρω μόνη μου. Γιατί.. καμία ομάδα δεν έχει προτείνει ή κάνει καμία κίνηση. Οπότε μόνη μου. Και στις διαμαρτυρίες μου κατεβαίνω μόνη μου. Τους περισσότερους τους ξέρω, έχουμε συναντηθεί σε διάφορες μάχες αλλά πράττω αυτόβουλα και δεν ακολουθώ κανέναν.

Τώρα ήρθε η ώρα της πολύ διαφωτιστικής συζήτησης. Σε φιλώ, θα χαρώ να ξανασυνδιαλαγούμε..

 

Της έγραψα

Κοπελιά είδες τα βίντεο; Ήμασταν 30!!!! άνθρωποι και τους τρέχαμε πάνω κάτω κι εσύ μου λες την ώρα που φύγατε ότι ήμασταν λίγοι; Γεμάτος ήταν ο δρόμος όταν τα πανό στήθηκαν για την έξοδο. Και τι νομίζεις ότι για να φέρουμε αποτέλεσμα πρέπει να μαζευτούμε 1000000; Λίγοι θα το αρχίσουμε, πάντα έτσι γίνεται. Λίγοι όμως λέγοντας όχι 30!!!, όσοι ήμασταν πριν φύγετε ήμασταν υπεραρκετοί.

Και πραγματικά μου έμεινε αναπάντητη η απορία.. Πώς συνεννοούνται για το φευγιό; Δεν συνεννοείται κανείς με κανέναν, για κανένα θέμα, από το πιο απλό σήμερα, όλοι θέλουν να περάσει το δικό τους. Μεγάλη σύμπνοια απόψεων βλέπω στο θέμα της αποχώρησης, οπότε όχι άδικα το μυαλό μου πάει σε πουλημένα παιχνίδια. Θυμάσαι αρχή-αρχή που είχα γράψει ότι όποιος άρχισε μια ομάδα ήταν ήδη μέσα στα πράγματα και τότε αντέδρασες; Δεν άρχισα εγώ (τύποι σαν εμένα) μια ομάδα, εγώ (και οι τύποι σαν εμένα) έψαξαν να βρουν κάποια για να ενταχθούν. Αν προσθέσω και το σχόλιο που κορόιδεψα, της αριστερόφρων διαδηλώτριας στην πορεία των γιατρών, ότι πίσω από διόδια και δεν πληρώνω η αριστερά βρίσκεται.. βγαίνει με απλά μαθηματικά το συμπέρασμα. Όλοι οι ομαδάρχες είναι επαγγελματίες συνδικαλιστές. Ο συνδικαλισμός δουλεύει για το σύστημα.. με αλισβερίσι! Σου κάνω αυτό μου το ανταποδίδεις με αυτό. Θα σου πω τι γίνεται, μας αφήνουν ένα συγκεκριμένο, εξ αρχής ορισμένο, χρονικό διάστημα να εκτονωθούμε (βολεύει όλους αυτό, μας φεύγουν τα νεύρα) και όταν θελήσουν οι από πάνω στέλνουν κάτω την εντολή. Δεν την παίρνουν όλοι (εδώ είναι το καλό, γιατί απορούσα με ποιον τρόπο ΟΛΟΙ ενημερώνονται και δεν το παίρνει χαμπάρι κανείς μας), δεν ενημερώνονται λοιπόν όλοι αλλά ένας, πχ η ΟΛΜΕ. Οι υπόλοιποι παίχτες (του ίδιου παιχνιδιού) κοιτάνε αυτούς και πράττουν το ίδιο.

Αν το σκεφτείς δεν είναι και πολύ ευφάνταστο σαν σχέδιο, οπότε και εύκολα αναστρέψιμο. Είμαι στραμμένη κατά κείθε. Ενημερώνω ομάδες να ενημερώσουν τον κόσμο τους για το σχέδιό τους. Από εκεί και πέρα, αυτό που σκεφτόμουν είναι πώς ξαναβγαίνουμε στο δρόμο.. παίζει ένα σενάριο που θα το «προμοτάρω» γιατί πιστεύω σε αυτό και θα βγει σε καλό.

Ένα τελευταίο μόνο να σου πω. Όλοι φοβούνται το ξύλο και τα χημικά και τρέχουμε σαν τα κατσίκια όταν τους βλέπουμε να ορμάνε. Αν είδες στο βίντεο δεν έτρεξε κανείς. Μα όσοι μείναμε ήμασταν στ’ αρχίδια μας, φάτε μας, δεν μας καιγόταν καρφί. Πολύ βουρ τα άτομα. ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ; Είδες; Φάγαμε λίγα χημικά στη μούρη (μην φανταστείς ότι το ψέκασμα έχει το ίδιο κάψιμο με το δακρυγόνο, τίποτα δεν πάθαμε), μας έσυραν για να μας βγάλουν που καθόμασταν κάτω, ε φάγαμε κι ένα σπρώξιμο για να φύγουμε από πλατεία. ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ;;;;; ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ; Ε, αν δεν αντέχουμε ρε κοπελιά κι αυτά ε τι να πω, δεν μας αξίζει η ελευθερία ρε φίλε. Δηλαδή ντροπή στους προγόνους μας που υπέφεραν τα πάνδεινα!!

Να σημειωθεί ότι μπορούσαν πολύ άνετα να μας τσακίσουν στο ξύλο, γιατί βασικά τους είχαμε νευριάσει. Μας έδιωχναν από τη μία και ξαναπηγαίναμε, και τους τρέχαμε όλο το βράδυ ενώ ήταν στημένοι από το πρωί αυτοί. Μόνο από νεύρα, μόνο για να πάνε σπίτια τους, θα έπρεπε να μας είχαν σπάσει στο ξύλο για να φύγουμε και δεν το έκαναν. Επίσης άνετα μπορούσαν να μας συλλάβουν, για παρακώλυση της συγκοινωνίας (κλείσαμε 2 φορές τον δρόμο) αλλά και για φθορά δημόσιας περιουσίας (καίγαμε παγκάκια) και δεν μας συλλάβανε!!!! Τι συμπέρασμα έβγαλα; ΟΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΟΥΦΑ. Αν δεν ξέρουν οι ειδικοί αυτά τα απλά σημαίνει ότι δεν έχουν παλέψει ποτέ, άρα και δεν μπορούν να συμβουλεύουν κοπελιά. Τώρα μου ήρθε στο μυαλό και η άλλη συμβουλή των ειδικών, αυτή με τους αναρχικούς που διαλύουν τις πορείες.. Όταν μας διέλυσαν οι «προβοκάτορες αναρχικοί», αν παρατήρησες, τα πανό μετά από λίγο επέστρεψαν… ΔΕΝ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ, ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ!!!!!!


Σήμερα: Αυτοί έκαναν αυτά, εμείς; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ! Δεν υπάρχει ομάδα, ηγεμονίσκος, συνδικαλιστική κλίκα που να έχει πάνω από δέκα άτομα. Πατάχθηκε η ομαδοποίησης, χωρίς κανείς να το ορίσει, χωρίς έναυσμα, χωρίς ενημέρωση, ο λαός σύσσωμος απλά τους γύρισε την πλάτη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου