Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Τι σημαίνει «με κάθε μέσο» και κυρίως «μέχρι να» (αντιγυρίσει η κατάσταση)




Δεν μπορείς να πεις: εγώ δεν τους ψήφισα ή απείχα των εκλογών τους, έδωσα την μάχη μου, ο κόσμος φταίει που τους ψηφίζει, όταν «ξυπνήσουν» θα αλλάξει η κατάσταση.
Ούτε να πεις: κατέβηκα Σύνταγμα, δήλωσα τη διαφωνία μου, δεν άλλαξε κάτι, ο εχθρός είναι πιο δυνατός, νίκησε.

Σκέψου το ’21 να πήγαιναν μία μέρα να πολεμήσουν και μετά να έλεγαν «πήγα, πολέμησα, δεν κέρδισα, το καθήκον μου τελείωσε, ο εχθρός είναι δυνατότερος, νίκησε».

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ πήγαιναν στην μάχη! Κάθε μέρα πολεμούσαν ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ!

Πολεμάς μέχρι να γυρίσει η κατάσταση! Τότε τελειώνει ο αγώνας.

Δεν τελειώνει ούτε επειδή κουράστηκες, ούτε επειδή είναι άδικος, ούτε επειδή είναι δυνατότερος ο εχθρός, ούτε επειδή δεν ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΦΕΛΟΣ!! (επειδή δεν κερδίζεις κάτι που τον κάνεις)

Το όφελος του αγώνα
Ξέρεις πόσα παλικάρια (ανώνυμα, αριθμοί) πέθαναν το ’21 στην μάχη; Και αναφέρομαι στους ανώνυμους αγωνιστές διότι αυτοί δεν κέρδισαν ούτε υστεροφημία, που για κάποιους είναι όφελος.
Αυτά τα παλικάρια πήγαιναν κάθε μέρα στον πόλεμο, σε μία μάχη που υπερτερούσε ο εχθρός, μέσα σε απόλυτες κακουχίες, και..... ΠΕΘΑΝΑΝ! Δεν πήραν κανένα όφελος από τον αγώνα τους! τον έδωσαν ΤΣΑΜΠΑ! Τον έδωσαν τσάμπα γιατί......... τον έδωσαν ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!
Πολέμησαν εκείνοι ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ!!

Όταν η πατρίδα σου είναι σκλαβωμένη πολεμάς με κάθε μέσο, και ασταμάτητα, μέχρι να αντιγυρίσει η κατάσταση.

Δεν έθεσα εγώ τον κανόνα, ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ Η ΛΕΥΤΕΡΙΑ!



(τη φωτό την βρήκα εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου