Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Δεν ντρέπομαι που είμαι Έλληνας αλλά ντρέπομαι που είμαι γιος σου μαλάκα μπαμπά!!!!!


Για γενεές ολόκληρες γαλουχηθηκαμε με το να γινόμαστε οι πρωταγωνιστές του ανεκπλήρωτου όνειρου του κάθε πατέρα .Πάντα ο πατέρας έχει τον πρώτο λόγο για το τι θα γίνει
ο κανακάρης του και αυτό γίνεται δια ροπάλου μέχρι και σήμερα.Και το σήμερα ειναι η ταφόπλακα που έβαλε ο κάθε μαλάκας πατέρας και ψήφισε αυτά τα κοράκια που είναι σήμερα κυβέρνηση.
Έρχεται ο κάθε πικραμένος άντρας κάνει ένα παιδί και προσπαθεί να του επιβάλει να εκπληρώσει ότι όνειρο δεν μπόρεσε αυτός να εκπληρώσει , του επιβάλει να σπουδάσει εκεί όπου αυτός όχι μόνο δεν σπούδασε αλλά έμεινε και αγράμματος, του επιβάλει να δουλέψει σε μια δουλειά που δεν χρειάζεται να πληρείς προϋποθέσεις αρκεί να έχεις δικαίωμα ψήφου , του επιβάλει να μην δουλεύει 8 ώρες γιατί έτσι απλά είναι ο γιος του η η κόρη του, του επιβάλει να δεχτεί ότι όλα τα κάνει για το καλό του.
Του κάνει κήρυγμα περί ηθικής , περί αλήθειας , περί σωστού και λάθους και η μόνη απάντηση  στην οποιαδήποτε ερώτηση του γιου είναι: μικρός είσαι δεν ξέρεις.
Φτάνει μαλάκα μπαμπά έχω γίνει σαράντα και γουστάρω να έχω τα δικά μου όνειρα και την δική μου ζωή.
Και έρχομαι να σε ρωτήσω μαλάκα γερο γιατί πιστεύεις ότι οι αριστεροί θα μας παίρνανε τα σπίτια και θα ερχόταν η καταστροφή όταν εσυ ο ιδιος προτου ακομη ξεπλεινεις το αιμα του πατέρα σου απο το '40 πηγες και δουλεψες στον φονια του πατέρα σου ξεπουλουντας κάθε ιχνος αξιοπρεπειας .
Δεν στεκει μαλάκα γερο η δικαιολογια σου για το ότι οι κουμμουνιστες σκοτωσανε καποιον δικο σου ενω οι γερμανοι σκοτωσανε ολο το πιστευω σου και θελησανε με μανια να σε εξαφανισουν απο τον πλανητη.
Απο πιο εγκεφαλικο σου ηρθε η ιδεα οτι εσυ ξερεις απο πολιτικη και οτι εισαι πετυχημενος αντρας 
οταν βαζεις εμενα μπροστα σε ολα σου τα θελω , οταν θελεις να εκπληρωσω εγω το ονειρο που δεν τολμησες εσυ να αγγιξεις , οταν δινεις υποθηκη την δικη μου ζωη για τα λιγα ανουσια τελευταια χρονια σου , οταν το μονο που ξερεις να κανεις ειναι να εχεις καποιον που αντεχει στο γλυψιμο και εσυ ναι εσυ τον γλυφεις χωρις καμια αντισταση χωρις καμια αντρικη σταση .
Αληθεια μαλακα γερο εχεις ποτε τολμησει να σκεφτεις τι απεγιναν ολοι οι γιοι και κορες οταν εσυ πηγες στην Γερμανια για δουλεια ;
Θα σου πω εγω και θα σου το πω με πολυ πονο γιατι το εχω ζησει μαζι με χιλιαδες αλλους γιους και κορες.Γιναμε ορφανοι ανθρωποι χωρις προτυπα και χωρις εικονα οικογενειας, νιωσαμε τον πονο της εγκαταλειψης απο μωρα , γιναμε ο πρεζακιας της πλατειας , ο αλκοολικος του χωριου γιατι ειχε ψευδεσθηση η ουσια και απαληνε τον πονο αλλες γιναμε πορνες γιατι ειμασταν ευκολα θυματα στον καθε ανωμαλο πατερα , γιναμε ολοι μαζι μια παρεα αποτυχυμενων και σακατεμενων ψυχων και ολα αυτα γιατι εσυ μαλακα γερο ηξερες το καλο και το σωστο.
Γιναμε ο χειροτερο σου εφιαλτης και ακομη και σημερα αντι να μας σωσεις ερχεσαι να μας σκοτωσεις γιατι εσυ ξερεις.
Αλλα η ζωη μου εμαθε μαλακα γερο κατι που εσυ αγνοεις πεισματικα και δεν μπορεις να το νιωσεις.
Ενα θα σου πω μαλακα γερο πλεον δεν φοβαμαι τιποτα γιατι δεν εχω να χασω τιποτα απο την ψευτικη ζωη που μου χαρισες .
Δεν ελπιζω σε τιποτα απο τα ονειρα σου γιατι εχω τα δικα μου και ειναι ζωντανα ,
ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ μαλακα γερο και αντιστεκομαι σε σενα και στα αφεντικα σου ......
Λυπαμαι πολυ που επεσα απο τα α.......................σου.









ακης(akiser)κουστουλιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου