Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Οι πολιτικοι και η πολιτικη εχουν πεθανει......εμεις;



Λίγες ώρες πριν τις εκλογές και δεν θέλω να ψηφίσω κανέναν. Λίγες μόνο ώρες πριν από τις εκλογές και συχαίνομαι την ιδέα ότι κάποιος από αυτούς που αποκαλούν τον εαυτό τους
πολιτικό και πατριώτη θα αναλάβει την μοίρα μου και μάλιστα με δική μου εντολή(ψήφο).
Τους βλέπω αυτήν την εβδομάδα να χτυπιούνται , να αλληλοκατηγορούνται , να βγάζει στην φόρα ο ένας τα ψέματα του άλλου , να φανερώνει ο ένας τις κλεψιές του άλλου και η παράνοια τους είναι ότι πιστεύουν στην ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ.
Όλοι αυτοί αν ζούσανε στον χρυσό αιώνα του ΠΕΡΙΚΛΗ θα είχανε εξοστρακιστεί μην πω ότι θα είχανε θανατωθεί.
Τόση μανία να σκοτώσουν την αλήθεια δεν έχω ξαναδεί ποτέ στην ζωή μου.
Τέτοια μανία να σκοτώσουν την κοινωνία δεν έχω νιώσει ποτέ στην ζωή μου.
Και ποια είναι η αλήθεια: Όλοι την ξέρουμε και θα την αναφέρω με πολύ λίγα λόγια.
Υπάρχουν λίγοι (άνθρωποι) στον κόσμο που εξουσιάζουν τον πλανήτη με όπλα τις τράπεζες τους και τα καλοκουρδισμενα ρομποτακια, τους πολιτικούς.
Οι D.Rockfeller-.rothschild-j.p.morgan-soros faundation κτλ.απλά είναι οι κυβερνήτες του πλανήτη μας , είναι αυτοί που εξουσιάζουν τις ζωές μας και είναι αυτοί που η τρέλα τους και η σχιζοφρένεια τους μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον θάνατο.Δεν θα με πείραζε αν μας βομβάρδιζαν σε μια νύχτα και μας εξαφάνιζαν ,τουλάχιστον αυτό θα ήταν η μοναδική τους αληθινή και θαρραλέα πράξη.Αυτοι ομως επιλεξανε την ταπεινωση μου , την εξαθλιωση μου, τον πνευματικο μου θάνατο  την με το ζορι συγκαταθεση μου στον φονο μου και στη εξαφανιση ολων των ανθρωπινων αξιων.Την δολοφονια της δημοκρατιας , την δολοφονια της ελευθεριας.
Και ολοι οι πολιτικοι είναι υποδουλομενοι σε αυτούς και οσοι αντιστεκονται απλά πεθενουν.
Αληθεια υπαρχει κάποιος από αυτούς που προκειτε να ψηφησουμε σε λιγες ώρες και είναι προθιμος να θυσιαστει για να μας σωσει ; Ειμαι σιγουρος πως δεν υπαρχει.
Και τοτε τι υπαρχει ; πολλα, παρα πολλα. υπαρχω εγω , η οικογενεια μου , ο γειτονας μου οι φιλοι μου , οι εχθροι μου , η γυναικα μου , το χωριο μου , η κοινωνία μου , το κρατος μου , η ιστορια μου, η φιλοσοφια μου , η τεχνη μου, τα τραγουδια μου , τα ποιηματα μου , οι ελληνικες μου ταινιες, οι ελληνικες μου τραγωδιες, ο Σωκρατης μου , ο Κολοκοτρονης μου , ο Ομηρος μου , ο Καζαντζακης μου, έχω στην πλατη μου την γεννηση της δημοκρατιας, την γεννηση της ιατρικης, την γεννηση της μουσικης, την γεννηση ολου του πολιτισμου που αυτήν την στιγμη μια ομαδα τρελων θελουν να σκοτώσουν.
Και τωρα τι θα κανουμε ; Εγω θα ζησω με ολα οσα εμαθα από τους προγονους μου και θα πολεμησω με καθε τροπο σαν αυτούς.
Δεν  θα τους ψηφίσω για να με εξουσιασουν αλλα για να καταρευσουν.
Ειναι ηδη νεκροι στην συνηδηση ολων μας και απλά είναι θεμα χρόνου το δελτιο του ιατροδικαστη.
Αυτη την φορα ξερω ότι οποιον και αν ψηφίσω απλά του δινω την καταρα να παλεψει με το δικο του ψεμα . Απλα ψηφιζω την αφυπνηση της κοινωνιας .Ειμαι ετοιμος για τα χειροτερα που ξερω μόνο εμεις οι απλοι άνθρωποι μπορουμε να επιβιωσουμε.Εμεις οι απλοι άνθρωποι που ακομη εχουμε ζωντανα τα ονειρα μας , που ακομη πιστευουμε στη ελευθερια , που ακομη εχουμε αρχες , που ακομη αγαπαμε , που ακομη παραμενουμε άνθρωποι και στο τελος εμεις θα κερδισουμε οσο χρονο και αν χρειαστει , οσο πονο και αν νιωσουμε οσο αιμα και αν χυσουμε .

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ .........



ακης(akiser)κουστουλιδης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου