Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Δεν θέλω δεξιά ούτε αριστερά, έχω ανάγκη μοναχά από ανθρωπιά !!!!

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε ακούσει την φράση : εμπιστεψου το στομάχι σου δεν θα σε προδώσει ποτέ.


Όσοι δεν την έχουνε ακούσει θα την εξηγήσω με λίγες λέξεις . Το στομάχι θεωρείται το συνειδησιακό πεδίο του ανθρώπου και όταν κάνουμε κάτι που η συνείδηση μας είναι αντίθεση νιώθουμε έναν κόμπο στο στομάχι π.χ.όταν προσπαθείς να κλέψεις το στομάχι σφίγγετε και τρέμουν τα χέρια δηλ. η συνείδηση κοντράρει την πράξη .
Έτσι νιώθω αυτόν τον καιρό με την ιδέα των εκλογών.Όποιων και αν σκέφτομαι να ψηφίσω το στομάχι μου κλωτσάει.Λέτε να λέει ψέματα; με το χέρι στην φωτιά λέω ότι λέει αλήθεια.
Λέει αλήθεια γιατί όσα ακούω και όσα βλέπω να λέγονται και να γίνονται από τους πολιτικούς και τις παρατάξεις τους το μόνο που μου προκαλούν είναι ΑΗΔΊΑ.
Δεν είναι δυνατόν να μιλάνε ώρες ατελείωτες στα παράθυρα με μοναδικό θέμα τις τράπεζες, τα δάνεια, τι χρώμα θα έχουν τα χρήματα, πόσα χρωστάει το κράτος , πόσα έφαγε ο ένας , πόσα έκρυψε ο άλλος , το δικό μου δημοσιονομικό πρόγραμμα είναι καλύτερο από του άλλου , μιλώντας μια γλώσσα ανούσια και απαράδεκτη για έναν λογικό άνθρωπο.Ο ένας να καταδικάζει την νέου τύπου αλαζονεια λες και η αλαζονεια είναι μαρκα αυτοκηνητου .Ο άλλος να θελει να μας απαγγιστρωσει δηλαδη να παραδεχεται ότι μας ριξανε δολωμα εμεις το φαγαμε και τωρα οι ιδιοι θελουνε να μας απαγγιστρωσουν αλλα δεν μας λεει που θα μας ριξουνε, στην θαλασσα για να ζησουμε η θα μας ψησουνε στην σχαρα;
Ο τριτος της παρεας να αλλαζει τις θεσεις του ανα εξαμηνο και να θελει να τον πιστεψω ότι θα μεινει πιστος αυτην την φορα και θα παει κοντρα σε αυτα που υπεγραψε βγαζοντας  εμενα τον απλο άνθρωπο τρελο.Ο επομενος λεει τα ιδια με παραλαγες και λογοπαιγνια που κατα την γνωμη μου πρεπει να τους απαγορευτει  να μιλάνε ελληνικα γιατί βιαζουν την ελληνικη γλώσσα και τις απειρες δυνατοτητες εκφρασεις που εχει.Και τα λογια συναιχειζουν να βγενουν από τα στοματα τους αποδεικνυοντας ότι ολοι έχουν αρρωστα μυαλα και καμια μα καμια επαφη με την πραγματικοτητα της ζωης.
Απο κανενα δεν έχω ακούσει να λεει την λεξη ανθρωπος η για το καλο του ανθρώπου η οι αναγκες του ανθρώπου κτλ.
Οταν τους ακούω νιώθω να ειμαι ενα ονομα αριθμιμενο πανω σε ενα χαρτι με μια αναλυση που βγαζει και αλλα νουμερα με ονοματα στα οποια εγω δεν έχω καμια ελπιδα να επιβιωσω σαν ανθρωπος.
Οταν τους ακούω το στομάχι μου παει να σπασει η μαλλον η συνείδηση μου δεν τους δεχεται γιατί ολοι τους είναι απανθρωποι και δολοφονοι της ανθρωποτητας.
Οταν θέλω να δω ενα κράτος η μια κοινωνια , δυο πραγματα κοιταζω : το συστημα υγειας και την παιδεία.Οταν τα κοιταζω αυτα τα δυο στην Ελλαδα μόνο θλιψη νιώθω για εμας τους εναπομηναντες ανθρωπους και οργη για ολους εκεινους που δεν τους νοιαζει η υγεια και η παιδεία.
Δεν το χωραει ο νους μου και ούτε μπορει να ησυχασει το στομάχι μου όταν βλέπω να μην υπαρχουν φαρμακα για τους ανθρωπους και οι αλλοι να μου μιλάνε για τους εταιρους και τα νουμερα τους.
Δεν το χωραει ο νους μου και το στομάχι μου κλωτσάει όταν μπαινω στην θεση των παιδιων που είναι αναγκασμενα να ζησουν χωρις ονειρα και με τον φοβο για μοναδικό φιλο τους.
Καταληγω ότι σαν ανθρωπος πλεον νιώθω να μην ανηκω σε ολο αυτο το συστημα και εκληπαρω σε ενα θαυμα για να μας σωσει.Ειμαι σιγουρος ότι αυτο το θαυμα δεν θα ερθει από την πολιτικη αλλα από τα στομαχια ολων των ανθρωπων που έχουν συνείδηση.
Εχω κατηγορηθει από τους φιλους μου ότι ειμαι ρομαντικος και ότι αν παραμεινω ετσι θα υποφερω.
Προτειμω να υποφερω και να νιώθω ολα μου τα συναισθηματα που μου δινουν την δυνατοτητα να παραμενω ένας απλος ανθρωπος με συνείδηση ένας ανθρωπος που θελει να ζησει αυτα που το συστημα θελει να του ξεπουλησω για καποια νουμερα παραπανω στις τράπεζες των αριθμων.
Προτειμω να παραμεινω ετσι και να θυμίζω σε οσους με ακουν πως η ζωη εχει χαρες που δεν τις κρυβει κανενα νουμερο , πως η ζωη εχει τραγουδια , γελια , αδερφικους φιλους, σχεσεις εμπιστοσυνης , εχει  ποιηση , εχει λέξεις αγαπης , εχει πραξεις αγαπης , εχει ενα νοημα η ζωη που δεν είναι αλλο από το να αγαπας και να δεινεσε χωρις να περιμενεις κερδος.
Δεν ξέρω τι θα ψηφίσω αλλα ειμαι σιγουρος πως θα κανω μια πράξη που θα είναι κοντρα στην συνείδηση μου και εκεινο το βραδυ της κυριακης θα νιώθω ότι προδωσα την ανθρωπινη μου φυση. 

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !!!!!!!

Υ.Γ. συγνωμη για την ορθογραφια..


ακης(akiser) κουστουλιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου