Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ελλάδα μάνα μου



γράφει η Σ.Λυγερού

Άκουσα ότι το δημοψήφισμα θα λειτουργήσει σαν εμπόδιο για την συνέχιση του αγώνα, βάσει νόμου κλπ (παπαριές).


Ένας νόμος μόνον υπάρχει για τον αγώνα: Την πατρίδα μου μόνο πάνω από το πτώμα μου θα την πάρουν!! (στην γαδα όταν μας συνέλαβαν για τον παπούλια αυτό είπα, δεν χρειάστηκα κανέναν άλλον νόμο για να δικαιωθώ, και πρόσεξε με δικαίωσε ο άγραφος αυτός Νόμος, ενώ πήγα με σκοπό να τον φάω τον αρχιπροδότη! -αυτό κατέθεσα).


Επίσης, η πλειοψηφία δεν παίζει κανέναν ρόλο στον αγώνα. Αν στην τουρκοκρατία όλοι οι Έλληνες άντεχαν να ζουν υποταγμένοι, ΕΝΑΣ να μην ήθελε την σκλαβιά, είχε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να αντιταχθεί!!!!! ΕΝΑΣ, μόνος του, να πολεμήσει για να ελευθερώσει την πατρίδα!


Που θα μου πουν ότι δεν θα μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι!!! Κανένας γραμμένος νόμος και καμιά πλειοψηφία δεν τους σώζει. Πάνω από το πτώμα μου! Τέλος!


Ελλάδα μάνα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου