Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Είμαι ROCK και γουστάρω να ζω !!!!!!!!!!! 23/12/2012



Μερικές φορές κάτι λίγα δευτερόλεπτα αρκούν για να δώσουν την τροφή για ένα κείμενο.
Έτσι χθες βρέθηκα με δυο παιδικούς φίλους μου. Αφού πρώτα αναστεναξαμε για την σημερινή κατάσταση και θυμηθήκαμε τα εφηβικά μας χρόνια και  συζητώντας τα βρεθήκαμε στο παλιό μας στέκι σε ένα rock bar.
Είχα καιρό να βγω (λόγω ανάπτυξης) και στην αρχή ήμουν λίγο περίεργα, με τις αναμνήσεις να έρχονται η μια μετά την άλλη, τα τραγούδια να αρχίζουν να χαϊδεύουν τα αυτιά μου, μέχρι που έγινα ένα με αυτό που μ’ αρέσει να κάνω σε όλη μου την ζωή δηλαδή να ροκάρω.


Σε κάποια στιγμή παίζει ένα από τα πιο όμορφα αλήτικα τραγούδια των led zeppelin το
whole lotta love και από αυτό το σημείο και μετά η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά, οι σκέψεις μου να τρέχουν, τα όνειρά μου να χορεύουν στο ρυθμό του τραγουδιού και να βγαίνει από μέσα μου αυτό το όχι ρε κουφάλες δεν θα  πάρετε ποτέ τις ψυχές μας.
Οι εικόνες από την εφηβεία μου παίζανε σαν ταινία του Χόλιγουντ, θυμήθηκα εκείνα τα χρόνια που έπιασα μια ηλεκτρική κιθάρα στα χέρια και απαρνήθηκα όλες τις προσφορές που μου κάνανε για να αλαξοπιστισω.
Θυμήθηκα τότε που παράτησα το σχολείο γιατί δεν ήθελα να κάνω κάτι που δεν ένιωθα, θυμήθηκα τότε που έβλεπα φίλους μου να τρέχουν πίσω από το πασοκ πιστεύοντας σε ψεύτικα ιδανικά, θυμήθηκα που έμενα σταθερός σε αυτό που μου έδινε φτερά στην ψυχή μου και δεν το αντάλλαζα με κανέναν έρωτα στα μπουζούκια.
Θυμήθηκα τότε που λάκιζαν οι φίλοι μου και άλλαζαν ιδεολογία για ένα βόλεμα, για έναν έρωτα που θα τακτοποιούσε την υλική ζωή τους. Θυμήθηκα το τίμημα που πλήρωσα από το sex rock & drugs, θυμήθηκα την απόρριψη της κοινωνίας, θυμήθηκα την θλίψη που ένιωθα κάθε φορά που έμενα μόνος μου και έμενα μόνος γιατί δεν θελα να αλλάξω τις προσωπικές μου αξίες.
Και αυτές τις αξίες που απέκτησα στην ζωή μου δεν τις πούλησα ακόμη και όταν όλα είχαν μια τιμή μέσα στον κόσμο των ναρκωτικών και ήταν αυτές οι αξίες που με κράτησαν στην ζωή.
Και σήμερα, μέσα σε έναν οικονομικό πόλεμο που μπορείς να χάσεις κάθε άξια, ιδανικό, όνειρο ζωής, εγώ φωνάζω όχι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Όχι δεν θα υποταχθω και δεν θα υπακούσω σε κανένα χαράτσι, σε καμία τρόικα, όχι δεν θα γίνω νούμερο, όχι δεν θα γίνω κανένα ποσοστό από τα εικονικά στατιστικά σας.

Είμαι ROCK και γουστάρω να ζω, γουστάρω να ονειρεύομαι κάτω από το φεγγάρι, γουστάρω να κουνάω το κεφάλι μου σε ένα σόλο, γουστάρω να αγαπάω όλο τον κόσμο, γουστάρω να είμαι παιδί, γουστάρω να γελάω, γουστάρω να κάνω πλάκα τους φίλους μου, γουστάρω να χουφτώνω την κοπέλα μου, γουστάρω τα σκισμένα  παντελόνια μου, γουστάρω να είμαι ο εαυτός μου και αυτό δεν μου το πάρετε πότε.

Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


καλή μέρα να έχουμε !!!!!!!!!!!!!

Άκης κουστουλιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου