Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Εκεί που κάθεστε η λαίλαπα να σας βρει

(Το κάτωθι απέστειλα στον υπουργό, στον αναπληρωτή, στο νοσοκομείο, στο ταμείο μου, στην εισαγγελία πρωτοδικών Πειραιά.)

ΠΡΟΣ: Υπουργείο υγείας
ΚΟΙΝ.: 1.Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας
2. Ο.Α.Ε.Ε. Πειραιά Κεντρικό
3. Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά
5. Υπουργός Υγείας Α. Ξανθός
6. Αναπληρωτής υπουργός Π.Πολάκης
7. ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ

Θέμα: Οι υπηρεσίες που λαμβάνω είναι ΑΠΕΙΡΩΣ δυσανάλογες με τα ποσά που πληρώνω

Να μου αποσταλεί ο αριθμός πρωτοκόλλου καταχώρησης της αίτησής μου στο mail: ----------------@mail.com

Πειραιάς 5/11/2018

ΑΙΤΗΣΗ

Πήγα για εξετάσεις στο Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας και οι υπάλληλοι μού έδωσαν τα αίματά μου να τα πάω εγώ στο αιματολογικό! (συνημμένα φωτό)
Όταν ρώτησα γιατί δεν μεταφέρονται υπηρεσιακώς από τμήμα σε τμήμα, μου απάντησαν ότι μου κάνουν χάρη! διότι θα μπορούσαν να με στείλουν να με τρυπάει το κάθε τμήμα χωριστά! Κι όταν τους δήλωσα ότι δεν είμαι σε θέση (διότι έχω ζαλάδα) να τρέχω εγώ για τα γραφειοκρατικά, αλλά και για την μεταφορά του αίματός μου στα διάφορα τμήματα, κάλεσαν την διευθύντρια του τμήματος (τμήμα ανοσολογίας, διευθύντρια Ε. Φωτιάδου) η οποία μού δήλωσε: σε δημόσιο νοσοκομείο ήρθατε, έτσι είναι τα πράγματα στα δημόσια νοσοκομεία! καθώς επίσης και αυτό που σας λένε οι υπάλληλοι είναι το σωστό! και τέλος μου είπε να σταματήσω να διαμαρτύρομαι γιατί τους ενοχλώ!

Δεν ξέρω αν γνωρίζετε (ΟΛΟΙ όσοι λαμβάνετε την παρούσα, όχι μόνο οι γιατροί) ότι ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΙΑΚΟΣΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΙΜΗΝΟ για να λάβω την υπηρεσία αυτή που μου παρείχατε!!! Και ότι αν πλήρωνα αυτά, τα ίδια λεφτά, σε μία ιδιωτική ασφαλιστική θα μου είχαν κόκκινα χαλιά για να πατώ, δέκα υπαλλήλους στο κεφάλι μου να με εξυπηρετούν, και θα μου μιλούσαν/φέρονταν με απόλυτο σεβασμό, αυτόν που ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ, κι όχι σαν εσάς που με αναγκάσατε να κάνω την ΔΙΚΗ ΣΑΣ δουλειά και πιστεύετε ότι μου κάνατε και μεγάλη χάρη! Όχι σαν εσάς που νομίζετε ότι το νοσοκομείο σας ανήκει!!! ότι είναι περιουσίας σας!! κι ότι μπήκε ο πολίτης παράνομα και κάνει χρήση του ΧΩΡΟΥ ΣΑΣ!!! (Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι δηλαδή!)

Και θα μου πείτε τώρα, ο δρόμος είναι ανοιχτός, είμαι ελεύθερη να κάνω μία ιδιωτική ασφάλεια να μου τα παρέχει όλα αυτά που δικαιούμαι.. (Η απάντηση έπεται. Για τους γιατρούς ειδικά συνημμένο 3.)

Στο ταμείο μου τώρα: Έχω κάνει κύριοι και κυρίες μία αίτηση από το 2012! (απ. πρωτ. 624010/19-10-2012 – συνημμένο 1) με την οποία ζητώ την ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ καταβολής οποιουδήποτε ποσού ΚΡΙΝΩ ΕΓΩ ότι δεν λαμβάνω ανταποδοτικά! Για την οποία αυτή αίτησή μου, δεν έχω λάβει ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Έχετε το δικαίωμα να μην απαντάτε, να μην επιλαμβάνεστε των υποθέσεων των πολιτών, και στην προκειμένη των ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΥΧΩΝ;

Σας ενημερώνω ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ!!!! (1. Οι δημόσιοι υπάλληλοι βάσει Συντάγματος χρέος τους έχουν να υπηρετούν τον πολίτη, κι όχι τους εκάστοτε κυβερνώντες, 2. Βάσει του Ποινικού Κώδικα, άρθρο 46β, ηθικός αυτουργός και άμεσος συνεργός νοείται όποιος με πρόθεση παρέσχε άμεση συνδρομή στο δράστη κατά τη διάρκεια αυτής της πράξης και στην εκτέλεση της κύριας πράξης.)
Να σημειωθεί επίσης και: η ΜΗ απάντησή σας ΕΝΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ των ισχυρισμών μου. (Επιφυλασσόμενη παντός νομίμου Δικαιώματός μου.)

Στην εισαγγελία τώρα: Το 2014 κατήγγειλα, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά, το υπουργείο για τον λόγο ότι ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να πληρώσω μία υπηρεσία την οποία ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΩ, ζητώντας τους να ΑΠΑΛΛΑΧΤΩ από την υποχρεωτική πληρωμή (αρ. πρωτ. 11887/19-11-14 συνημμένο 4). ΟΥΤΕ η δικαιοσύνη επιλήφθηκε! (Κι εσείς νομίζετε ότι έχετε το δικαίωμα να ΜΗΝ επιλαμβάνεστε των καταγγελιών των πολιτών! ενώ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ!! Και να σημειωθεί ότι το δικό σας είναι ΜΑΚΡΑΝ χειρότερο ως αδίκημα! Καθότι… βλ. συνημμένο 2. Ξανά: Επιφυλασσόμενη παντός νομίμου Δικαιώματός μου.)

Στο υπουργείο τώρα: Ο λόγος που αφήνετε την Υγεία (και όχι μόνο, αλλά και την Παιδεία, Δικαιοσύνη, Πρόνοια κλπ.) να ρημάξει είναι για να απαλλαχθείτε (η πολιτεία) της ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΣ να προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ αυτήν την υπηρεσία στους πολίτες της χώρας (και που βάσει Συντάγματος είναι κατοχυρωμένο και αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών να τις λαμβάνουν ΔΩΡΕΑΝ!)
Η πολιτεία λοιπόν θέλει να εξαφανίσει καθετί δημόσιο και προωθηθεί το ιδιωτικό.
Θα μπορούσε κάτι τέτοιο να γίνει, μόνο στην περίπτωση όμως που ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ!
Αν τα κάνετε όλα ιδιωτικά κύριοι θα σημαίνει ότι δεν θα δίνουμε δραχμή στην πολιτεία!
Πού το είδατε γραμμένο αυτό που κάνετε; το δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Υπάρχει νόμος που σας το επιτρέπει;
Κι αν θεωρείτε ότι παίρνετε το δικαίωμα από την «δικλείδα» του Συντάγματος, την σχετική με την κρίση, πόλεμο κλπ. σας ενημερώνω ότι σ’ αυτές τις καταστάσεις, τις ιδιαίτερες, δεν έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΟ η πολιτεία να ΜΗΝ παρέχει στους πολίτες αυτά που βάσει ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ! Αλλά….. ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!!!! Σε περιόδους δηλαδή κρίσης, πολέμου κλπ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!
Αν εσείς χρησιμοποιώντας την κρίση ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ από όσα είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να παρέχετε στους πολίτες, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από την άλλη να υποχρεώνετε τους πολίτες να συνεισφέρουν σαν ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ!!! (Να σημειωθεί ότι το δικό σας είναι ΜΑΚΡΑΝ, ΤΡΙΣχειρότερο, και δεν νοείται πλέον ως αδίκημα! Αλλά αφορά σε ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ και ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ! Ξανά: Επιφυλασσόμενη παντός νομίμου Δικαιώματός μου.)

Στον υπουργό και στον αναπληρωτή υπουργό τώρα: ΟΛΟΙ οι δημόσιοι υπάλληλοι, σε ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ, ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ήτοι: ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ/ΕΞΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, και άρα, αυτό σημαίνει ότι είναι ΑΧΡΗΣΤΟΙ υπάλληλοι!!! Και επειδή ΕΓΩ τους πληρώνω, ζητώ την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΟΛΩΝ!

Διότι το ζήτημα κυρίες και κύριοι δεν είναι ΠΟΣΟΙ υπάλληλοι χρειάζονται για να κάνουν μία δουλειά! αλλά το ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΙ είναι αυτοί οι υπάλληλοι. Που αυτό σημαίνει ότι ένα εκατομμύριο άχρηστους σαν εσάς (όλους) να βάλουμε, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ για την οποία από τον λαό πληρώνεστε! Δέκα ΑΞΙΟΙ θα την έκαναν!

Επίσης, να ενημερώσω εσάς συγκεκριμένα τους υπουργούς ότι: ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ που ΡΗΤΑ αναφέρονται στο Σύνταγμα της Ελλάδος, ως υπηρεσίες ΔΗΜΟΣΙΟΥ ή/και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ χαρακτήρα, είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ (το Ελληνικό Σύνταγμα σάς το επιβάλλει) να είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ! Και φυσικά είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να τις κρατάτε στα επίπεδα τα ΑΝΑΛΟΓΑ με την εισφορά των πολιτών. Ό,τι ζητάτε από εμάς ΤΕΤΟΙΕΣ υπηρεσίες ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να μας παρέχετε. Αν δεν μπορείτε να μας τις παρέχετε, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!

Με μία μόνο παράμετρο, ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ πρέπει να κάνετε στο Σύνταγμα: οι υπαλληλικές σχέσεις που αφορούν στους δημοσίους λειτουργούς/υπαλλήλους, ΘΑ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ με αυτές του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ!

Που σε απλά Ελληνικά σημαίνει: ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ, αξιολόγηση με το πόσο καλά κάνεις τη δουλειά σου, και που ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ (στην προκειμένη ΠΟΛΙΤΕΣ) θα το κρίνουν αυτό! Ή/ΚΑΙ η ίδια η ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΟΥ! και στην περίπτωση που αναδειχθεί με τους δύο αυτούς τρόπους ότι ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΑ τη δουλειά/λειτούργημά σου, αυτοστιγμεί να χάνεις τη θεσούλα σου, να την πάρει κάποιος ικανότερος από εσένα!

Ο λόγος που αναφέρω ότι είναι ΤΟ ΜΟΝΟ που πρέπει να αλλάξει στο Σύνταγμα της χώρας είναι γιατί: ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ δημόσιοι υπάλληλοι είστε! Που σημαίνει ότι αν αρθεί η ασυλία σας, το απυρόβλητο, τα κόκκινα χαλιά, οι θρόνοι, τα υπέρογκα ποσά που λαμβάνετε ως αποδοχές, αν από τους πολίτες αξιολογείστε, και στην περίπτωση που ΔΕΝ κάνετε σωστά τη δουλειά που οι πολίτες σάς ΟΡΙΣΑΝ/ΑΝΕΘΕΣΑΝ, αυτοστιγμεί να ξηλώνεστε, ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ, ΟΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ, ΑΡΙΣΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ!

Κι αν νομίζετε ότι όσα αναφέρω στην παρούσα είναι άποψη ενός, ή/και αν νομίζετε ότι έχετε διασφαλίσει (παίζοντας με τους νόμους το προσφιλές παιχνιδάκι σας αυτό του πασαρίσματος της ευθύνης – βλ. συνημμένο 5) ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ αυτά που αναφέρω να συμβούν, είστε νυχτωμένοι βαθιά!!!

Όχι μόνο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΟΥΝ, αλλά (επιπροσθέτως) ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να συμβούν (βλ. συνημμένο 6), αλλά (επιπροσθέτως) θα συμβούν και ΠΟΛΥ ΑΜΕΣΑ!

Κατακλείδα: Αυτό που ΑΙΤΟΥΜΑΙ με την παρούσα, κύριοι και κυρίες είναι:
ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙΤΕ!!!! Να μην κάνετε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!! Να κάτσετε εκεί που μέχρι τώρα κάθεστε, εκεί η λαίλαπα να σας βρει!

Η ΑΙΤΟΥΣΑ
ΛΥΓΕΡΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ
Διευθ.: 
Τηλ.: 
Α.Τ.: 
Α.Φ.Μ.: 

συνημμένο 1 εδώ
συνημμένο 2 εδώ
συνημμένο 3 εδώ
συνημμένο 4 εδώ
συνημμένο 5 εδώ
συνημμένο 6 εδώ


Πρωτόκολλο γραφείου Υπουργού Υγείας 4694/6-11-2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου