Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Πότε παθαίνεις αυτό που φοβάσαι


(συνέχεια στο ίδιο θέμα, εδώ )

Η ζωή είπαμε έχει ρίσκο. Οι επιλογές που έχεις είναι, ή να πεις «ναι, συμφωνώ» και να το κάνεις, ή να το αρνηθείς, ή ούτε μπρος ούτε πίσω.

Η «παγίδα» βρίσκεται στο πρώτο. Για να ωφεληθείς (είτε σε βγάλει σε καλό, είτε σε κακό) είναι υποχρεωτικό κανονικά να το ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ. Που «κανονικά» σημαίνει ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ (με πλήρη συνείδηση) και ΑΦΟΒΑ.

Στην περίπτωση που το επιλέξεις: αναγκαστικά, διότι δεν έχεις άλλη επιλογή, ή επειδή έτσι πρέπει, αυτό είναι το σωστό, ή έχοντας κάποιο σκοπό, ή πιεζόμενος κλπ. τότε, σ’ αυτή την περίπτωση, θα συμβεί αυτό που εξ αρχής φοβόσουν, αυτό που δεν ήθελες καθόλου να πάθεις, αυτό που έκανε την επιλογή τόσο τρομακτική.

Και δεν ευθύνεται η ζωή για ό,τι πάθεις. Αλλά ούτε αφορά σε θεϊκές δυνάμεις και φαντασιοπληξίες (το σύμπαν λέει συνηγορεί, οι σκέψεις έχουν μεγάλη δύναμη κλπ). Είναι καθαρό αποτέλεσμα (μαθηματικά) της στάσης/επιλογής σου. Αν πχ. πεις ότι δέχεσαι να το κάνεις αλλά «με μέτρο για να μην την πατήσω», αυτό που θα ζήσεις δεν θα είναι άλλο από αυτό! Αυτό που αφορά στην δική σου επέμβαση/παρέμβαση.
Γίνεται (μαθηματικά) να επιλέξεις κάτι «α» και η ζωή να το προσπεράσει και να σου δώσει το «β»; αυτό που είχε εκείνη σκοπό; Δεν θα προσπεράσει την επιλογή σου μάνα μου, διότι τη σέβεται..

Αν επιλέγεις ΕΣΥ τι θα ζήσεις, ποτέ δεν θα γνωρίζεις ΤΙ η ζωή έχει την πρόσθεση να σου δώσει. Και δεν μπορείς να ρίχνεις μετά σ’ αυτήν το φταίξιμο των αποτελεσμάτων.

Υ.Γ. Κάποια στιγμή ένιωσα ότι είμαι ανελεύθερη. Είδα και τους λόγους που με κρατούσα δέσμια. Εγώ τον εαυτό μου. Είδα και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να με ελευθερώσω. Και ο τρόπος μου φάνηκε αδύνατος! Και βρέθηκα στο τρομερό/καίριο σημείο, που μου ήταν ΑΔΥΝΑΤΟ να συνεχίσω να με κρατώ δέσμια, και ταυτόχρονα ΑΔΥΝΑΤΟ να με ελευθερώσω! (Για κάποιον λόγο που ακόμη δεν γνωρίζω, το να λουφάξω – ούτε μπρος ούτε πίσω – δεν ήταν για μένα ποτέ επιλογή.)
Ερώτηση: • Αν ΕΓΩ επέλεγα να ΜΗΝ διαβώ τον δρόμο προς την ελευθερία μου, η ζωή, από μόνη της, αυθαίρετα, υπήρχε περίπτωση να μου προσφέρει την ελευθερία μου; Να προσπεράσει δηλαδή την ΔΙΚΗ ΜΟΥ επιλογή, του να παραμείνω δέσμια, και να κάνει του κεφαλιού της;
• Το αποτέλεσμα που θα είχα αν ΔΕΝ ακολουθούσα τον δρόμο προς την ελευθερία μου, δεν θα ήταν αυτό ακριβώς που φέρνει η αυτή επιλογή μου; (απλά μαθηματικά, όχι φαντασιοκοπήματα)
• Αν πέθαινα χωρίς να έχω καταφέρει να ελευθερωθώ, η ζωή θα έφταιγε; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου