Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Το ζήτημα δεν είναι τι νόμο θα χρησιμοποιήσεις στην καταγγελία σου


..το ζήτημα είναι να μπορείς, ό,τι αποφανθείς, να το σηκώσεις!!
Με την καταγγελία που έκανα στη ΔΕΗ σκεφτόμουν ότι μπορούν άνετα να με συλλάβουν, πριν καν προβώ σε πράξη, για απειλή κατά της ζωής.
Μόνο που το σκέφτομαι, ότι θα μου χτυπήσουν την πόρτα οι μπάτσοι για να με συλλάβουν, τρέχουν τα σάλια μου!! Ζω για την ημέρα που κάποιος θα πατήσει την πεπονόφλουδα και θα με σύρει στα δικαστήρια!!!

Πρώτα απ’ όλα δεν θα έχω δικηγόρο, μόνο οι ψεύτες, και όσοι χρησιμοποιούν παραθυράκια των νόμων, τους χρειάζονται! Εγώ όχι! (Ξέρω ότι είναι υποχρεωτικό, θα πω ότι δεν δύναμαι να πληρώσω δικηγόρο, και για να βάλουν από την πολιτεία πρέπει να έχω εκκαθαριστικό, το οποίο δεν έχω γιατί κάνω πολιτική ανυπακοή -το έχω χρησιμοποιήσει και λύση δεν βρήκανε! Έτσι, να πνιγούν στον κυκεώνα που οι ίδιοι δημιούργησαν!!)
Κατά δεύτερον δεν θα χρειαστεί να επιχειρηματολογήσω πολύ, σε ένα μισάωρο θα έχω νετάρει.
Η ευθύνη ΟΛΗ θα πέσει πάνω στους δικαστές!!!! Από το 2010 ζητώ την παρέμβαση της δικαιοσύνης, ΔΕΝ ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ, έχω κάθε δικαίωμα να πάρω τον νόμο στα χέρια μου!
Το ζήτημα με τους δικαστές: Έχουν το απόλυτο δικαίωμα να βγάλουν καταδικαστική για μένα απόφαση! Να βγάλουν απόφαση ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ και να καταδικαστώ για ό,τι αγωνιστικό έχω κάνει, να με βάλουν φυλακή για να συμμορφωθώ! Ή να με δικαιώσουν…. Ε; Αυτά τα δύο ενδεχόμενα δεν παίζουν μόνο; Αυτό που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ!!!! Πληρώνονται φίλε μου για να εκδικάζουν ΟΛΕΣ τις υποθέσεις των πολιτών!!!!! Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να τις βάζουν στο αρχείο!!! Να γράφουν στ’ αρχίδια τους δηλαδή τους πολίτες, επειδή δεν τολμούν να καταδικάσουν τους προδότες!!!! Ενώ αυτό ορίζει η θέση τους!!! Οι δικαστές ΥΠΑΡΧΟΥΝ για να διασφαλίζουν το δίκιο των πολιτών!!! ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΩΝ!!!!!
Ό,τι έχω μέχρι στιγμής στον αγώνα κάνει, από το πιο απλό μέχρι το πιο ακραίο, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΜΟΥ!
Το ζητούμενο είναι ένα: Να θες να χάσεις τη δίκη!!!!!! Όχι απλώς να μην σε νοιάζει αν καταδικαστείς, ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙΣ!!! Φίλε μου αν με καταδικάσουν θα ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ, με ονοματεπώνυμο και υπογραφή, ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!!!! Και εγώ θα φυλακιστώ για τον αγώνα μου για την πατρίδα!!! Υπάρχει πιο θεϊκό σενάριο από αυτό;;;; Αν προσθέσεις κι ότι οι φυλακισμένοι απαλλάσσονται των μέτρων!!!!! Αν προσθέσεις ότι θα με ταΐζει η πολιτεία, αντί του αντιστρόφου!!! Ότι ο γιος μου είναι πλέον άντρας και δεν με χρειάζεται, κι ότι την κόρη μου θα την έχω μαζί μου (μέχρι 5 ετών τα παιδιά τα κρατά στη φυλακή η μάνα τους), αλλά ακόμα κι αν δεν μου την αφήσουν, εκατό άνθρωποι θα φροντίζουν τα παιδιά μου αν εγώ μπω μέσα!! Γιατί είναι τιμητικό να φυλακιστείς για την πατρίδα σου φίλε μου!! Και αυτό είναι λοιπόν το ΜΟΝΟ σημαντικό: Το μόνο που χρειάζεται αυτός που θέλει να αγωνιστεί είναι ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΤΙΜΗ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!!
Στην περίπτωση τώρα που βγει υπέρ μου η απόφαση, θα τους αναγκάσω να ανοίξουν ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!! Λέγοντάς τους ότι αν δεν εκδικαστούν οι υποθέσεις μου ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΩ!!!! Καθώς επίσης θα μου το έχουν κάνει ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!! Θα παρανομώ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥΣ, αφού ούτε εμένα με δικαστική απόφαση καταδικάζουν, αλλά ούτε βάζουν με απόφασή τους ένα τέλος στη χούντα!! Επίσης (θα τους δηλώσω) εκτός του ότι με νομιμοποιούν, θα κάνω όλο και πιο ακραία πράγματα, και για όσο καιρό δεν τις εκδικάζουν!!!
Είναι παράνομο να μην τις εκδικάζουν με τη δικαιολογία ότι δεν είναι επαρκώς αιτιολογημένες!!! Η πρώτη μου καταγγελία αφορά τον γαπ, τον καταγγέλλω για εξαπάτηση του Ελληνικού λαού, τι στοιχεία χρειάζεται ΕΓΩ να προσκομίσω;;;;; ΑΥΤΟΣ να βρει στοιχεία για να ΑΜΥΝΘΕΙ των κατηγοριών μου!!!! ΑΥΤΟΣ να προσπαθήσει να αποδείξει ότι δεν είναι προδότης!!!!! Όχι εγώ, ο πολίτης, ότι είναι!!!
Όπως καταλαβαίνεις αν εκδικάζονταν κάποια υπόθεσή μου θα τέλειωνε και η χούντα την ίδια στιγμή! Είναι ο λόγος που δεν φτάνουν στα δικαστήρια οι υποθέσεις των πολιτών! Κάτι όμως δεν σου λέει αυτό; Το ότι ΔΕΝ μπορούν να καταδικάσουν αυτόν που πολεμάει τους προδότες, όσο κι αν παρανομήσει, κάτι δεν σου λέει; Δεν σου λέει ότι: ΕΣΥ, Ο ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΧΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!!!!!!!!!
Αν δεν ξέρεις το δίκιο σου, αν δεν είσαι διατεθειμένος να θυσιάσεις ΤΑ ΠΑΝΤΑ για την ελευθερία σου, αν τους φοβάσαι, αν στα μάτια σου αυτοί υπερέχουν, όσους νόμους κι αν χρησιμοποιήσεις θα χάσεις αδελφέ!!!!! Όχι γιατί δεν έχεις δίκιο, αλλά γιατί δεν μπορείς να το υπερασπιστείς!!!!!!!!

(τη φωτό την βρήκα εδώ)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου