Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Τα μνημονια ειναι ευτυχια .....και γω θελω και τριτο και τεταρτο ...............

Το λεω και το εννοω οτι τα μνημονια ειναι ευτυχια και μας οδηγουν στην ελευθερια.

Εχω βαρεθει να ακουω ανθρωπους να γκρινιαζουν για το κακο που μας βρηκε με τα μνημονια , εχω κουραστει να διαβαζω αρθρα για τα μεγαλα σκανδαλα απο τους προδοτες πολιτικους και την αρχουσα ταξη , εχω εξοργιστει να βλεπω μια κοινωνια απο ηλιθια εγωιστικα ανθρωπακια να ειναι προθυμα να πατησουν επι πτωματων για την προσωπικη τους καταξιωση.
Εχω βαρεθει να βλεπω καθε μερα επαναστατες χωρις αιτια με μια κοσμοθεωρια που αρχιζει και τελειωνει στο εγω .Δυο φορες πηγαμε να ψηφησουμε και το μοναδικο μηνημα των εκλογων ειναι: αποδειξαμε οτι ειμαστε ανθρωποι χωρις νοημοσυνη ,χωρις ιδανικα, ανθρωποι που εχουν χασειν την επιθυμια να ζησουν.Δυο φορες μας δωσανε την ευκαιρια αυτη η νεα ταξη και 'μεις το μονο που καναμε ηταν να τους δηλωσουμε πιστη υποταγη.Ειμαι σιγουρος πως αυτοι που κανουν τα κουμαντα , αυτη η νεα ταξη πραγματων , εριξε τοσο γελιο στις πρωτες εκλογες και ετσι μας εδωσε την ευκαιρια να παιξουμε σε αλλη μια παρασταση με το ιδιο θεμα με τους ιδιους πρωταγωνιστες με το ιδιο αποτελεσμα...
Και τωρα τι; Α ναι μας εξαπατησανε οι αλητες οι πολιτικοι , μας ειπανε ψεματα και εμεις οι καημενοι πολιτες θα πληρωσουμε τις αμαρτιες τους.Βρε αντε στο διαολο ηλiθιοι εγωιστες πολιτες.
Η αληθεια ειναι οτι το μεγαλυτερο ποσοστο ψηφησε με μοναδικο κριτηριο το προσωπικο βολεμα .
Ποσο μυαλο αραγε χρειαζεται καποιος για να καταλαβει οτι το κρατος εχει χρεωκοπησει και η κοινωνια ειναι τοσο σαπια που χρειαζεται να γκρεμιστει τελειως; Απο ελαχιστο εως καθολου  .
Αυτο που βασανιζει το καθε ανθρωπομορφο ελληνικο ον ειναι το βολεμα .
Ολοι θελουμε να εχουμε τα παντα χωρις να προσφερουμε τιποτα.Γινεται; (δεν απαντω)
Κανενας δεν θελει να παρει την αποφαση να αλλαξει.Νομιζει πως δεν μπορει να αλαξει τιποτα και εως ενα σημειο ειναι αληθινο, αλλα υπαρχει ενα μεγαλο αλλα .Αλλο ειναι να αλλαξω ολο τον κοσμο κα αλλο να αλαξω τον εαυτο μου.Αλλο ειναι να κριτικαρω τον γειτονα και αλλο να κανω αυτοκριτικη.Αλλο ειναι να θυσιαζομαι για τα πιστευω μου και αλλο ειναι να δανειζομαι πιστευω.Αλλο ειναι να ζω και να αναζητω την ελευθερια μου και αλλο ειναι να τα παραδιδω ολα σε ενα κοινωνικοπολιτικο σαπιο συστημα γιατι τεμπελιαζω να επανασταστησω.Καλυτερα ειναι να βριζω το συστημα παρα να προσπαθησω να βρω ενα καινουργιο συστημα.Πιο ευκολο ειναι να συντηρω εναν ψευτικο τροπο ζωης παρα να ζησω ελευθερα και να αναζητησω τον εαυτο μου και την ταυτοτητα μου.
Πιο ευκολο ειναι να κανω παιδια , να τα παραδιδω στον καθε τρελο για να τα μορφωσει παρα να ειμαι μορφωμενος εγω.Πιο ευκολο ειναι να μην κανω τιποτα φοβουμενος τα λαθη που θα προκηψουν αλλα ταυτοχρονα θα σου επιβαλω το σωστο το οποιο δεν ειναι δικο μου αλλα ειναι νομιμο και λογικο και κοινωνικα αποδεκτο.Αυτη ειναι η κονωνια μας . Αυτοι ειμαστε και μεχρι να αποφασισουμε να παρουμε την ευθυνη της ζωης μας και  θα πεθενουμε κοινωνικα, πνευματικα και απανθρωπα.Σημερα αυτο μας αξιζει αυτο ζουμε και αυτο αντεχουμε.
Αν ο πονος της αλαγης δεν γινει μικροτερος απο τον πονο της εξαθλιωσεις δεν θα ζησουμε καμια κοινωνικη αλλαγη και κανενας δεν θα σωσει κατι το οποιο ειναι ηδη πεθαμενο. 
Και τα μνημονια ειναι το καλυτερο που εχει συμβει στην ζωη μου και στην κοινωνια. Παντα για να ερθει κατι καινουργιο πρεπει να πεθανει το παλιο και για να πεθανει το παλιο χρειαζεται καποιος να σκοτωσει.Τα μνημονια εχουν αναλαβει αυτον τον αχαρο ρολο να σκοτωσουν ολο το πολιτικο και κοινωνικο συστημα και να αφυπνησει την συνηδηση μας .Αυτη η κοινωνια χρειαζεται να πεθανει και την θεση της να την παρει μια κοινωνια ανθρωπων που νοιαζονται, αγαπανε, εχουνε πιστευω εχουνε θεληση να ζησουν εχουν ονειρα , εχουν οραματα , εχουν την τολμη να θυσιασουν το εγω μπροστα στο εμεις.
Αλλα για να ερθουν ολα αυτα πρωτα χρειαζεται να μας παρουν τα σπιτια με τα μνημονια , να μας κλεισουν φυλακη με τα μνημονια , να βρεθουμε στον δρομο πεινασμενοι και εξαθλιωμενοι με τα μνημονια , να χασουμε ολλα οσα μεχρι τωρα τα θεωρουσαμε δεδομενα. Με τα μνημονια ενα ειναι το δεδομενο: δεν εχουν μεσα ανθρωπια και οτιδηποτε ειναι μη ανθρωπινο δεν γινεται να σωσει κανεναν ανθρωπο.
Για να επαναστατησουμε χρειαζεται πρωτα να πατωσουμε και δυστηχως ακομη δεν εχουμε πατωσει σαν κοινωνια σε ολα τα επιπεδα.Δεν φτανει μονο ο οικονομικος πατος .Χρειαζεται και ο πνευματικος  και ο ηθικος και ο βιολογικος πατος και χρειαζομαστε και τριτο μνημονιο και τεταρτο και πεμτο μνημονιο, μεχρι να φωναξουμε απο τα βαθη της ψυχης μας αααααααααααααααααααα δεν παει αλλο .

Για μενα η αλλαγη εχει ξεκινησει απο την στιγμη που εφαρμοζονται ολα τα νεα μετρα και θα φτασουμε αναγκαστικα στην μοναδικη επιλογη που εχουμε για να αντρεψουμε το υπαρχων συστημα. 
Δηλαδη η λυση ειναι μια ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ.

Ειμαστε ετοιμοι για κατι τετοιο; 
Ειμαστε ετοιμοι να τα θυσιασουμε ολα τα δανεικα ιδανικα που πιστεψαμε και να δουμε τον ανθρωπο ως εχει; 
Ειμαστε ετοιμοι να πολεμησουμε τον φοβο ;
Ειμαστε ετοιμοι να ζησουμε ελευθεροι ανθρωποι;
  
Εγω λεω ειναι θεμα χρονου.

Ειναι θεμα χρονου να δουμε τον πλανητη η σαν παιδικα χαρα με τα ματια ενος παιδιου η να τον δουμε πεδιο μαχης με τα δικα μας ματια.


ακης (akiser) κουστουλιδης

2 σχόλια: