Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2021

Αυτό είναι το φοβερό..

Εγώ τις πράξεις μου, ΠΡΙΝ τις κάνω τις αναρτούσα!! Πχ. πριν πάω στον παπούλια είχα αναρτήσει τη φωτό με τον ίδιο σε στόχο και τη διεύθυνσή του, κι έλεγα «ο πρώτος στόχος, όποιος θέλει να ‘ρθει να στείλει μήνυμα». ΣΤΟ ΦΑΙΣΜΠΟΥΚ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΑ!! ΠΡΙΝ ΠΑΩ!!! Και η πλειοψηφία ΦΟΒΑΤΑΙ μην πει τίποτα παράτυπο και τον σκοτώσουν ή τον συλλάβουν! (ΟΛΟΙ νομίζουν ότι τα προφίλ τα ρίχνουν οι προδότες, βρε, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΩ, χεσμένο σ’ έχουνε! Νομίζεις ότι κάθεται κανείς από δαύτους και σε διαβάζει; Αυτοί ολημερίς τα ξύνουνε!!!! Τα προφίλ τα ρίχνουν οι αντίθετοι μ' εσένα ιδεολογικά! Οι αριστεροί ρίχνουν τους δεξιούς και τούμπαλιν.)

Είχα αναρτήσει ότι θα πάω να κάψω το δεντράκι στο Σύνταγμα, συγκεκριμένη μέρα και ώρα θα πήγαινα, κι έλεγα όποιος ενδιαφέρεται να στείλε μήνυμα!! Τα πάντα όλα τα αναρτούσα! Με ονοματεπώνυμο, α, και ΟΛΟΙ οι υπαίτιοι είχαν τα πλήρη στοιχεία μου, αλλά και στο διαδίκτυο υπήρχαν παντού, λόγω των καταγγελιών μου.

Όταν έλαβα την πρώτη μου κλήση για ανάκριση ΟΛΟΙ μου έλεγαν μην πας μόνη σου!!! Δεν ξέρεις τι θα σου κάνουν!! Στημένη στην έχουν, δεν θα φύγεις ποτέ από εκεί!!!! Ξέρεις τι μου έκαναν; ΕΒΑΛΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΡΧΕΙΟ!!!!! (Ο αντωνίου ο γιατρός, όταν έλαβε τη δική του κλήση για ανάκριση νόμιζε ότι έριξε τη χούντα! Ολόκληρο κάλεσμα έκανε, είχα πάει κι εγώ τότε στη Χαλκίδα. Φυσικά για συμπαράσταση, φυσικά το θεώρησα πολύ σημαντικό -κάθε κίνηση, κάθε συμπολίτη μου- αλλά όχι όπως αυτός! Που θεωρούσε ότι η απελευθέρωση της χώρας θα επερχόταν από τη μήνυσή του! ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ!!!! Έχω όλες τις συνομιλίες μου ΚΑΙ μ’ αυτόν, όπως με όλους τους ηγεμονισκους, στο δικό μου αρχείο -έχω ξαναπεί 6 κλασέρ γεμάτα είναι το αρχείο μου, μόνο από το υλικό που είναι εκτυπώσιμο. Οι μόνοι που ξέρουν καλύτερα από εμένα το μέγεθος του αγώνα που έχει ρίξει ο Ελληνικός λαός μέχρι σήμερα, καθώς και το μέγεθος τους εχθρού, τι είχε να αντιμετωπίσει, καθώς και ΠΟΣΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ! από μένα το ξέρουν καλύτερα ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΑΥΤΩΝ. Κανείς άλλος, δυστυχώς.)

Και γενικά τα κοινοποιούσα όλα όσα είχα σκοπό να κάνω αλλά και όσα έκανα, κι όχι μόνο στο φβ. Είχα μία λίστα με διευθύνσεις (μειλ) στην οποία μέσα ήταν όλοι οι συναγωνιστές (όσους γνώρισα στο τερέν, σε κάθε τερέν -σε όλους τους αγώνες που έλαβαν χώρα πήγα). Εκτός των συναγωνιστών είχα και δεκάδες μπλογκς, όσους από την αρχή του αγώνα αναρτούσαν τα κείμενά μου, και πρόσθετα κάθε φορά όποιο έπαιρνε από αλλού και αναρτούσε. Είχα επίσης ΚΑΙ βαλτούς, συνδικαλιστές, ομαδοποιητές, τσιράκια στη λίστα μου, επίτηδες, να τα μαθαίνουν όλα και να τρέμουν! Κι έστελνα ρε φίλε με μειλ, σε όλους αυτούς, κείμενα του τύπου «να μαζευτούμε να πάμε με όπλα να τους φάμε»! Έτρωγα φυσικά τις επιθέσεις μου (πιο πολύ έχω πολεμήσει αυτούς -βαλτούς, ομαδοποιητές, τσιράκια- παρά τους προδότες!)

(Επίσης, με είχαν ΚΑΙ ΟΛΟΙ αυτοί στις δικές τους λίστες. Έτσι μάθαινα για κάθε αγώνα που λάμβανε χώρα, ΠΑΝΤΟΥ ΠΗΓΑ, αλλά και για κάθε νέα ομάδα που άνοιγε, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΗΓΑ, αλλά και….. μάθαινα και όλα τα πανηγύρια που παίχτηκαν μέσα σε κάθε ομάδα!!! Πχ στις σπίθες, του θεοδωράκη, έχω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το ιστορικό! Ολόκληρη την κοροϊδία καταγεγραμμένη! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!!! Με είχαν στη ΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ και οι ίδιοι μου έστελναν αυτά που γινοντουσαν!)

Κι ένα τελευταίο που θυμάμαι, όταν οργάνωνα την επίθεση στη βουλή, με τη βομβίτσα, στις συναντήσεις μου με τους «αρμόδιους φορείς» 😂που θα με προμήθευαν τα σύνεργα ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ!!!! για να μου μιλήσουν!!!!!

Κι έχω να πω: δεν έχω βγάλει ποτέ την μπαταρία μου από το κινητό για να μιλήσω, ΜΕ ΟΛΟΥΣ μιλούσα από το κινητό μου ΑΝΟΙΧΤΑ! δεν μου έχουν ρίξει ποτέ το φβ, δεν μου την έστησε κανείς ποτέ έξω από το σπίτι μου για να με φάει, δεν με έχουν συλλάβει ποτέ ΓΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ (πριν πράξω δηλαδή), εδώ ρε φίλε κανείς δεν το περίμενε ΠΟΤΕ, Ό,ΤΙ ΕΚΑΝΑ! Κι ενώ ήταν αναρτημένο στο διαδίκτυο!!! και καλούσα και κόσμο!!! (στην Ακαδημία όταν πήγαμε, έλεγα όποιος θέλει να έρθει, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ, ΩΡΑ, ΜΕΡΟΣ!!! να μου στείλει μήνυμα!!!), δεν μου προέσαψαν ποτέ κατηγορίες (να με σύρουν στα δικαστήρια) ΑΦΟΥ ΜΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΑΝΕ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΕΚΑΝΑ!! Και το σημαντικό.. ΟΛΑ αυτά που έγραφα, πριν και μετά και κατά τη διάρκεια, ΑΝΑΡΤΟΥΝΤΑΝ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ! (Κάθε κείμενό μου το αναρτούσαν τουλάχιστον 20 μπλογκς! απ’ όλα τα μέρη της χώρας.) Και ο λόγος που τα έγραφα ήταν για να πάρει ο καθείς κουράγιο!! Να δει ότι ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!!! Κι όλα αυτά…. ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ!!! Ήμουν νια και γέρασα!!!

Κι αυτό τελικά είναι το φοβερό.. συνεχίζει ο άνθρωπος ακόμη, μέχρι σήμερα, να τους φοβάται! Συνεχίζει να τους θεωρεί ΙΣΧΥΡΟΥΣ!!! Συνεχίζει να κρατά ΜΕΣΑ ΤΟΥ όλη την οργή του! Θα σκάσεις μάνα μου, τι την κρατάς, στείλ' την, να πάει στο καλό, εκεί που ανήκει!

(Αν ξεχυθεί…….. ο ποταμός της οργής του λαού…… δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο!! Την κόπρο του Αυγεία, δυο ποτάμια χρειάστηκε να ενωθούν για να την ξεπλύνουν, ο Πηνειός και ο Αλφειός ΜΑΖΙ!!

Φαντάσου το, κάν’ το εικόνα, αυτός ο χείμαρρος που θα δημιουργηθεί από την οργή του λαού, όταν την αφήσει την οργή του να ξεχυθεί...... Θα σας πάρει και θα σας σηκώσει ΟΛΟΥΣ!) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου