Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021

ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ! ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ

Αρχικά να πω ότι βάζουν στο στόχαστρο προφίλ, ΚΑΙ για αντεμβολιαστικά σχόλια (δεν κάνουν κανέναν ενδελεχή έλεγχο, τα ‘παμε τα ξύνουν, βγαίνουν παγανιά και διαλέγουν στην τύχη, όποιον πάρει ο χάρος) και εκβιάζουν με μηνύσεις. Άρχισε να εργάζεται η δικαιοσύνη, πυρετωδώς, ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΟΜΩΣ, για τις υποθέσεις των πολιτών συνεχίζουν να ρεπάρουν.

Πριν μέρες με πήρε μία φίλη να μου πει ότι είναι κατηγορούμενη ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ!!!!!!!

Μία παρένθεση ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. Από την αρχή του αγώνα, όποιος μου έλεγε για τους μετανάστες του έλεγα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ. Το πρόβλημά μου είναι οι προδότες και μόνο αυτούς πολεμώ. Το μεταναστευτικό είναι ΜΕΣΟ πολέμου, τους ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ, δεν είναι αυτοί το πρόβλημα!! (Είναι κι ο λόγος που λέω τους χρυσαυγήτες άντρες με μικρό πουλί, επειδή τα βάζουν με τον πιο ΑΔΥΝΑΜΟ, βαράνε ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ!)

Στο θέμα. Παραβρέθηκε σε μία διαμαρτυρία για τα χοτ σπότ, όπου στη συγκεκριμένη διαμαρτυρία κουκουλοφόροι τα σπασαν, έβαλαν φωτιές, έκαναν υλικές φθορές (και είναι ο μόνος λόγος που μπορεί μια διαμαρτυρία να πάει στα δικαστήρια, καθότι το να διαμαρτύρεσαι, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΣΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ είναι ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ, ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ. Που σημαίνει ότι οι κουκουλοφόροι ΤΟΥΣ συμφέρουν. Το αφήνω εδώ απλά ως σημείωση). Τι έκαναν οι αριστότεροι; Ενώ υπάρχουν τα βίντεο (έδειξαν τα επεισόδια και τα κανάλια ΤΟΥΣ), τους κουκουλοφόρους από τη μία μεριά να σπάνε, και τους απλούς πολίτες από την άλλη να διαμαρτύρονται, τι έκαναν; ΜΗΝΥΣΑΝ τους πολίτες (ΦΥΣΙΚΑ!!!!!! τους κουκουλοφόρους περιμένεις να συλλάβουν; ) ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ!!! (όποιος ήταν στην συγκεκριμένη διαμαρτυρία είναι ΕΞΙΣΟΥ ΕΝΟΧΟΣ!! για ό,τι οι κουκουλοφόροι έκαναν, καθώς επίσης ΚΑΙ…… Δεν θα μπορούσαν σε καμία περίπτωση να βρουν όποιον άσχετο είχε κατέβει να διαμαρτυρηθεί. Καθότι έχουμε πει πολλάκις, τα ξύνουν. Οπότε τι κάνει ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ τη δουλειά τους;;;;;;;;;; ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ!!!!!!!!!!!!!! Το θέμα των ομάδων/συλλογικοτήτων είναι μακράν το προσφιλέστερό μου, και δεν έχω ακόμα μαζί του ασχοληθεί. Το αφήνω για το τέλος! Όπως όταν τρως ένα λαχταριστό γλυκό, αργά-αργά, κάθε μπουκιά σου και απόλαυση, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, αφήνεις την καλύτερή σου μπουκιά! Ε, να γεια σου! Αυτό είναι οι συλλογικότητες για μένα, η τελευταία μου, μακράν καλύτερη μπουκιά, από ένα λαχταριστό γλυκό, που κάθε μπουκιά του, αργά-αργά, απόλυτα απόλαυσα.)

Στην προκειμένη οι συλλογικότητες τους ξεκουράζουν, καθότι έχουν έδρα, ονόματα, ΕΤΟΙΜΑ στο πιάτο δοσμένα ΟΛΑ! Οπότε και έστειλαν τις μηνύσεις τους στα μέλη των συλλογικοτήτων, ΣΥΛΛΉΒΔΗΝ. Κι όχι μόνο τσουβαλιάστηκαν άπαντες, αλλά και στις κατηγορίες ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΛΟΓΗ!! Πήραν τον αντιρατσιστικό φίλε μου, όλα τα αδικήματα που αναγράφονται σε αυτόν, και τους κατηγόρησαν γι’ αυτά! ΟΛΟΥΣ για ΟΛΑ τα αδικήματα που αναγράφονται στον αντιρατσιστικό!!!!!!

Όταν η φίλη μου το είπε μου γύρισε το μάτι ανάποδα!!!!! ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ!!!!!!!!! Δεν μπορώ να το αφήσω έτσι ρε φίλε!!!!!!! Ο αντιρατσιστικός ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ, ΕΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! Τους δίνει μια δύναμη την οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ!!!! Αυτό είναι το ΜΕΓΑ πρόβλημά μου, κι ένα άλλο εξίσου μεγάλο μου πρόβλημα είναι…… ΕΜΕΙΣ!!!!! (θα εξηγηθεί στην συνέχεια).

Η συλλογικότητα θα πάει στο δικαστήριο με δικηγόρους!!!! Τρεις για την ακρίβεια!!! Η φίλη μου αντέδρασε, λέει με το σύστημα θα πάμε να παλέψουμε το σύστημα; και πήγε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ κι έκανε την κατάθεσή της όταν κλήθηκε ΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ…… που καλείται ως κατηγορούμενη, η συλλογικότητα της είπε ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΝΑ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ!!!! (σου θυμίζει κάτι;;;;; ΟΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!!! Υπάρχει πολύ απλός λόγος που συμβαίνει αυτό, στην τελευταία μου μπουκιά θα τον αναπτύξω). Εν των μεταξύ, η φίλη μου, κατά τη δικαιοσύνη είναι ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΤΗΤΑΣ!!!!! κρίνεται δηλαδή ΚΑΙ για πράξεις ΑΛΛΩΝ, ΚΑΙ ταυτόχρονα, η συλλογικότητα δεν την αναγνωρίζει, ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ δηλαδή! Αυτά ΖΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ!!! Είναι το σύχρηστο σύστημα που μέσα του όλοι φάγαμε τα συκώτια μας!!!! για να καταφέρουμε να ζήσουμε!!!!!

Λέω στη φίλη μου, κοπελιά θα φτιάξω ένα υπόμνημα, ότι συμμετείχα κι εγώ στην συγκεκριμένη διαμαρτυρία να το καταθέσεις όταν πας (Τετάρτη το δικαστήριο, μεθαύριο), είναι ό,τι θέλω ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ!!! Θα τ’ ακούσουν το λοιπόν με το στανιό!! Θα δικαστώ ΘΕΛΟΥΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ!!! Θα γίνω κατηγορούμενη ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ, ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ!!!! για να τ’ ακούσουν.

Γιατί ρε φίλε μου, ξέρεις;;;;;;;; Γιατί θα το κάνω αυτό;;;;;;;;;;;

ΌΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ Η ΤΙΜΗ να τους παλέψει ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΣΗΜΕΡΑ (γιατί είναι το μόνο που πιάνει ρε φίλε!!!!!!!! Δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ να βγαίνουμε στο φβ και να τσαμπουνάμε τα μεγαλόστομά μας, «προδότες» και «νόμος 120 του Συντάγματος»! Αυτό δεν φέρνει ΚΑΝΕΝΑ αποτέλεσμα -το ότι τα τσαμπουνάμε! Αποτέλεσμα φέρνει ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΟΤΑΝ ΚΛΗΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ!!!!!!! ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΣΤΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!! Και τι παρατηρούμε; Όποιος λαμβάνει αυτή την τιμή, κιοτεύει. ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!! Και τι είναι αυτό που οι λοιποί βλέπουμε με τις ήττες σας; Ακόμη μεγαλύτερο ΘΕΡΙΟ (ΜΟΥΦΑ ΘΕΡΙΟ!!!) ΑΥΤΟΥΣ κάνετε!!!!

Και το ζήτημά μου τελικά είναι τούτο: Έχεις τ’ αρχίδια μπάτσε, εισαγγελέα, προδότη, ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΕΙΣ ΑΠΑΝΤΕΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΣΟΥ, για να εμείς σερνόμαστε και να γίνεται το δικό σας;;;;;;;;; Θέλω να τα δω αυτά τ’ αρχίδια σας. ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!! Θέλω να σας δω να ψάχνετε, να βρείτε τρόπο, να με καταδικάσετε!!!!!

Αναρτώ εδώ το υπόμνημα που έφτιαξα, γιατί, ενώ ήταν όλα κανονισμένα, η φίλη μου σήμερα μου έστειλε μήνυμα ότι θα ζητήσει αναβολή, δεν είναι έτοιμη!!! (Αν νομίζετε ότι η Ιστορία έχει καμία πρόθεση να κάτσει να περιμένει τον καθένα από εμάς να ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ, είστε μακράν νυχτωμένοι. Η ιστορία ΚΥΛΑ, όπως ένα ποτάμι, ούτε στέκεται, ούτε καθυστερεί για να κάποιον από εμάς περιμένει, ούτε πισωγυρνά, για να μαζέψει όποιον άργησε, τίποτα απ’ όλα αυτά. Η ιστορία κυλά, ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, και όποιον πήρε στο διάβα της πήρε, όποιον έπνιξε στο διάβα της έπνιξε, όποιον προσπέρασε προσπέρασε. Δεν φταίει, η ιστορία δουλεύει σαν τη ΦΥΣΗ!!!!!

Ένα τελευταίο πριν το υπόμνημα, που θέλω για εμάς, τον λαό να δηλώσω: Αυτό σημαίνει τους πολεμάς ΜΟΝΟ με τους νόμους της ηθικής (αλλιώς ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ!!!!! Αν χρησιμοποιήσεις τους ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ!!!!! ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!!!!!) αλλά και…… Όποιος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ τέτοια πράγματα, απλά -σαν αυτά που δηλώνω στο παρόν-, να τα πει, ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΗΚΩΣΕΙ, να μην κάνει αγώνα. Κατά τύχη επιλέγουν (τα ‘παμε, ξύσιμο) όμως κανείς δεν ξέρει ποιος θα είναι ο επόμενος που η θεά θα επισκεφτεί. Που άρα σημαίνει ότι ΟΠΟΤΕ είσαι εσύ ο τυχερός που θα ΜΗΝΥΘΕΙΣ για τα λεγόμενά σου, αν ΔΕΝ μπορείς τέτοια απλά πράγματα να πεις ΚΑΙ να τα στηρίξεις σε δίκη!!! ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ!!!!!!!! ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!

ΚΑΙ.. Επειδή είπαμε κοιτάνε τα προφίλ, ψάχνονται για καταδίκες (γι’ αυτό και ο βαρύγδουπος τίτλος, να πέσει το μάτι τους, ακόμα κι αν είναι κλειστό!! από τον ύπνο!!), το να μπω φυλακή όχι μόνο το προσδοκώ, θα το τραβήξω από τα μαλλιά όσο πάει για να το επιτύχω!!! Γιατί………. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ (ούτε από την πλευρά του λαού, ούτε από την πλευρά την υπαιτίων) ΑΛΛΟ ΠΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΩ.

(τελευταίο σχόλιο πονηρό, αυτά για τα οποία κατηγορούνται, εκτός των ζημιών που οι κουκουλοφόροι έκαναν, θέλω να προσέξεις τι είναι….. Όλα όσα κατηγόρησαν τη χρυσή αυγή!! Πατρίδα, ορθοδοξία!! ΠΑΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ, ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ! ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ!! ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ!!!! Γι’ αυτό πρέπει να βγει ΠΑΡΑΝΟΜΗ η καταδίκη της!! Αυτό είναι το πόιντ!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ!!!!!!)

 

Υπόθεση: αρ.----------------------

Θεσσαλονίκη Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

Η υπογράφουσα του παρόντος δηλώνω ότι ήμουν κι εγώ παρούσα στην εν λόγω διαμαρτυρία, κι ως εκ τούτου λαμβάνω την μήνυση κατά της κας --------- --------------- σαν να είναι δική μου, σαν να την στείλατε ΚΑΙ σε μένα, προσωπικά. Συμμετέχω δε, αυθαίρετα ως κατηγορούμενη (πήρα την άδεια από τη σημαία) ακριβώς όπως αυθαίρετα και εσείς τσουβαλιάσατε τους «συγκατηγορούμενους» στην παρούσα υπόθεση. Αυθαίρετα εσείς, αυθαίρετα κι εγώ. Πολίτες εσείς, πολίτης κι εγώ. Ίσα τα δικαιώματά μας, κατά τον ΝΟΜΟ, ΠΑΝΤΑ.

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

ΕΝΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

 

ΑΠΑΙΤΩ να δεχτείτε το υπόμνημά μου, ως καθόλα νόμιμο δικαίωμά μου, ακριβώς επειδή γίνονται δεκτά τα υπομνήματα των εκπροσώπων μου, όταν αυτοί κατηγορούνται, από τα πριβέ δικαστήριά τους. (Δεν θα ρωτήσω ποιος ποτέ καταδικάστηκε από δαύτους! Που μας κοροϊδεύουν μεσ’ τη μούρη με τις μούφα εξεταστικές επιτροπές! Θα ρωτήσω, εσάς τους ειδικούς, αν ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ;;;;;;;; Δεν φτάνει που δικάζονται μόνοι τους -κόρακος κοράκου-, ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ (δύο δεν είναι οι δικαιοσύνες σήμερα;;;;;;; μία των πολιτών και μία των προδοτών, ε;;;;;;), ωσάν να ΜΗΝ είναι πολίτες αυτοί, ωσάν να είναι ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΜΟΥ, ωσάν να είναι ΘΕΟΙ επί της γης! Δεν πατάνε καν το πόδι τους!!!!!!! ΚΑΙ……… ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΝΟΜΙΜΟ!!!! Ε;;;;;; γιατί δεν βλέπω να τους το απαγορεύει κανείς σας!!!!!!) Επειδή λοιπόν, δεν πατάνε ΑΥΤΟΙ, που εκ του ρόλου τους, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να δίνουν το καλό παράδειγμα στους πολίτες -η κεφαλή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΑΠΟ ΘΕΣΗ, δίνει το παράδειγμα- δεν πατάω ούτε εγώ, και σας στέλνω πεσκέσι το υπόμνημά μου. Θεός κι εγώ, αυτόκλητος.

 

Με την παρούσα κατάθεσή μου ΔΗΛΩΝΩ ότι δεν εκπροσωπούμαι από καμία ομάδα, οι κατηγορίες που προσάπτετε συλλήβδην αφορούν το άτομό μου μεμονωμένα. Αναλαμβάνω ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ την ευθύνη ΚΑΙ των πράξεων μου ΚΑΙ της κατάθεσής μου. Τα δηλωθέντα στην παρούσα κατάθεση είναι ΑΤΟΜΙΚΆ και αφορούν ΜΟΝΟΝ την υπογράφουσα του παρόντος υπομνήματος.

 

ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ,

ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ. Απαγορεύω να αναφερθεί δικηγόρος στο όνομά μου, δεν παραχωρώ το δικαίωμα να μιλήσει εξ ονόματός μου κανένας άλλος γεννημένος άνθρωπος, παρά μόνο εγώ έχω το δικαίωμα να μιλώ για μένα.

 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Σχετικά με τις κατηγορίες που μου προσάπτετε δηλώνω ότι: Ούτε διαχωρισμό δεν είστε άξιοι να κάνετε! Κόπι πέιστ τον αντιρατσιστικό κάνατε! Μόνο γι’ αυτόν τον λόγο θα σας καταγγείλω με τη σειρά μου, γιατί δεν σπαταλήσατε ούτε αυτόν τον ΕΛΑΧΙΣΤΟ κόπο, και παρ’ όλα αυτά έχετε το θράσος να κουνάτε και το δάχτυλο! Ωσάν αριστότεροι, ωσάν κατέχοντες την απόλυτη δύναμη και την απόλυτη εξουσία επάνω στους πολίτες!

 

Που σημαίνει ότι: ΕΓΩ ΑΤΟΜΙΚΑ θα απαντήσω ΜΟΝΟ για τις πράξεις ΜΟΥ. Για όποια από τις κατηγορίες ΣΑΣ, μαζί της ΔΕΝ ασχοληθώ για να απαντήσω, σημαίνει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΑΞΗ, και άρα σημαίνει ότι κατηγορήθηκα ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ! Ακριβώς επειδή δεν μπήκατε καν στον κόπο να κάνετε διαχωρισμό, κι αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να προσκομίσετε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για τις κατηγορίες που συλλήβδην απευθύνατε, αποδείξεις που να ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ να τελώ τα αδικήματα που μου προσάπτετε. Και στην περίπτωση που ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΑΞΕΤΕ, σας καταγγέλλω για συκοφαντική δυσφήμιση και προσβολή της αξιοπρέπειάς μου, και ζητώ χρηματική ικανοποίηση ηθικής βλάβης.

 

ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΥ

1η κατηγορία που αποδέχομαι ότι έπραξα: Πήγα σε διαμαρτυρία για το μεταναστευτικό και κατηγορούμαι για ΡΑΤΣΙΣΜΟ.

Η απάντησή μου: Οι τούρκοι με τη στάση τους ΑΠΕΙΛΟΥΝ την χώρα μου. Οι κυβερνώντες ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ μου ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΟΥΝ κατά πώς εξουσιοδοτήθηκαν να πράξουν στο θέμα των γειτόνων μας. Κι αν μου πείτε ότι δεν ερωτήθηκε ΚΑΝ ο λαός, για να δηλώσει την άποψή του, για το πώς επιθυμούμε να χειριστούν το θέμα των γειτόνων οι εκπρόσωποί μας, θα σας πω ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ! Για ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΠΑΟΓΡΕΥΕΤΑΙ να μην ερωτάται ο λαός! Δεν είναι τσιφλίκι τους η χώρα, δεν αποφασίζουν για το οικοπεδάκι τους στα Σούρμενα, ΑΥΤΟΙ είναι οι παράνομοι, που πράττουν ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΓΚΡΙΣΗ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΜΑΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ. Είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ και ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ!

Αυτά με την ευκαιρία, για να υπάρχουν καταγεγραμμένα στα κιτάπια σας (επειδή δουλεύετε ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ!), για να ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΜΟΥ! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ!!!!!!! ΔΕΝ ΕΚΧΩΡΗΣΑ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. Ψηφίζεται ο καθείς εκπρόσωπος για να πράττει ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΕΙ!!! ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΟΤΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ!!!!! Εκλέγεσαι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ για να ΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΗΡΕΣ!!!!!!!! Αν δεν τις τηρείς ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΥΒΕΡΝΑΣ!!!!!! (Είστε και μορφωμένοι κιόλας, ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΤΥΧΙΑ!!! και οι μεν και οι δε! αυτό που μόλις έγραψα το ξέρει κι η κόρη μου, που είναι 7 χρονών.)

 

Συγκεκριμένα τώρα, κι όσον αφορά εμένα προσωπικά, και την εναντίωσή μου στο μεταναστευτικό. Το κατά πόσο αφορά σε εισβολή, καλύτερα να πω εμπόλεμη επίθεση των γειτόνων μας, το θέμα των μεταναστών, αποδεικνύεται από ό,τι συνέβη το 2020 στον Έβρο. (Όσον αφορά σε αποδείξεις βρίθει το διαδίκτυο! Βάλε στο γκούγκλ Έβρος Καστανιές ΜΑΤ και θα βρεις κατεβατά, έγγραφο υλικό, αλλά και φωτογραφικό, και οπτικοακουστικό, και μάλιστα ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ, πληρωμένα, δοτά, των κυβερνήσεων! Άρα… αδιαμφισβήτητες αποδείξεις!!!)

Ο λόγος λοιπόν που αγωνίζομαι σθεναρά για το μεταναστευτικό, απορρέει από την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ, από το Σύνταγμα, να προασπίσω τη χώρα μου, τα συμφέροντά της, την ευμάρειά της, ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ, να κάνει το ίδιο, όταν στη δική τους χώρα τα ίδια διακυβεύονται! Και μάλιστα, στην περίπτωση που οι κυβερνώντες -ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑΣ-, επειδή ΜΙΖΩΝΟΝΤΑΙ, ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ με ξένες χώρες, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΏΡΑ ΜΟΥ, έχω έναν λόγο παραπάνω να ΑΝΤΙΤΑΧΘΩ. ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ!!!!!!!! Μου δίνει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ αλλά και την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ αυτή, το Σύνταγμα της Ελλάδος: Ακόμη και η μόνη αν ήμουν που διαφωνούσα με την τουρκικη επιθετική, ενάντια στη χώρα μου, στρατηγική, θα είχα το ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΊΩΜΑ να αντιταχθώ.

 

2η κατηγορία που αποδέχομαι ότι έπραξα: Είπα σύνθημα υπέρ της θρησκείας μου. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ;;;;;;;;; ΧΟΥΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ;;;;;;;; που αυτό, το να θεωρείται ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΟ το να ΤΙΜΩ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ, είναι μακράν της δικτατορίας! ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΑΜΕ!!! ΣΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ!!! Κατηγορείστε ότι ΦΕΡΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ! Εσείς κύριοι, ατομικά, προσωπικά, ο καθένας από εσάς, οι εκπρόσωποι της δικαιοσύνης! Δεν θα σας καταγγείλω γι’ αυτό, δεν χρειάζεται. Και μόνη η κατάθεσή μου αρκεί. Έτσι θα μείνετε στην ιστορία! (Γιατί, δεν ξέρω αν το γνωρίζετε, αλλά η ιστορία ΓΡΑΦΕΤΑΙ! Δεν έχει σταματήσει -pause- για να ξαναρχίσει αφού πεθάνετε!! ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΥΡΙΟΙ. Έτσι θα μείνετε γραμμένοι σε αυτήν, για να σας διαβάζουν οι επόμενες γενεές στα σχολεία.)

 

3η κατηγορία που αποδέχομαι ότι έπραξα: Τραγούδησα τον Εθνικό μας Ύμνο. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΥΡΙΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;; Είστε κι άτυχοι!!!!!!!! Είναι και η Εθνική μας Επέτειος αύριο!!!!! Να βγείτε παγανιά και να τους συλλάβετε όλους αύριο. Εμπρός! ΠΑΡΑΝΟΜΑ τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!!!!!!!! Δεν μπορεί να επιτρέπετε να λέμε τον Εθνικό μας Ύμνο όποτε ΕΣΕΙΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ!!! Όποτε το κρίνεται ΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΟΝ!!! (Ξέρετε από πού προκύπτει η αφοβία μου, και σας γράφω το παρόν με περισσό θράσος; Αν καταδικαστώ επειδή ΕΙΠΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ, αν με κλείσετε μέσα γιατί είπα τον Εθνικό μας Ύμνο, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΙΜΗ!!!!!! ΚΙΝΑΙΔΟΙ!!!!!!! ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!!!!!! Μα για ποια ντροπή μιλάω, οι κίναιδοι ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΙΔΩ!!!!!!!!!)

 

4η κατηγορία που αποδέχομαι ότι έπραξα (ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ!):  Τραγούδησα το τραγούδι «Του Αλεξάνδρου η χώρα». Η απάντησή μου κύριοι είναι η εξής: ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ!!!!!!! Δεν έδωσαν τη ζωή τους οι πρόγονοί μου για να ΤΗΝ ΑΤΙΜΑΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!! ΟΛΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ!!!!!!!! Χειρότεροι από τους φανερούς εχθρούς (τούρκους), χειρότεροι από τους άσπονδους φίλους μας (οι άλλες χώρες που γονυπετείς οι προδότες τις εντολές τους εκτελούν, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ!), ΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ, ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ!!!!!! Και θα είναι τιμή μου αν με καταδικάσετε, ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΜΟΥ!!!!! Την καταδίκη μου θα την κάνω ΚΑΔΡΟ και θα την κρεμάσω στο ΚΕΛΙ ΜΟΥ, ΣΑΝ ΤΡΟΠΑΙΟ!!!!! Μόνο και μόνο επειδή θα καταδικαστώ γι’ αυτούς τους λόγους!!!!!! Επειδή αντιτάχθηκα στην ΕΜΠΟΛΕΜΗ ΕΠΙΘΕΣΗ των τούρκων, επειδή τραγούδησα σε διαμαρτυρία τον Εθνικό μας Ύμνο και το τραγούδι του Μεγάλου Αλεξάνδρου!!!! (Δεν είναι για εσάς του Αλεξάνδρου αυτή η χώρα;;;;;;;;;; Τα ΣΚΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΝΟΜΙΜΑ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ;;;;;;;;;;;;;;; ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΤΕ;;;;;;;;;;; Όχι; Υπάλληλοι είστε εφοριακοί. Σαν τέτοιους σας βλέπω.)

Τιμή μου λοιπόν, και καμάρι μου να καταδικαστώ για τις αναφερόμενες ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΟΥ πράξεις μου! Θα με κοιτούν οι πρόγονοι από ψηλά και θα με καμαρώνουν!!!! Η δική σας καταδίκη (που θα έχει το όνομα και την υπογραφή σου η καταδίκη μου!!!), αφού έχω την ευχή των προγόνων μου γι’ αυτά που κάνω, τη δική σας ΚΡΙΣΗ των πράξεων μου την γράφω στα παλαιότερα υποδήματά μου.

 

Και μην νομίζετε ότι θα πληρώσω πρόστιμο (γι’ αυτό δεν ξεκουνήσατε τον κώλο σας από την καρέκλα, και πήρατε φόρα και εκδικάζετε τελευταία υποθέσεις;;;; για να βάλουν λεφτά ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ -ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ- ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ;;;;;;;;; τους λείπουν μετρητά των κυρίων κυρίων αριστότερων;;;; Γι’ αυτό βγήκαν παγανιά;;;;;;; Και φυσικά δεν κουνήσατε τον κώλο σας, να κάνετε επιτέλους τη δουλειά σας, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!!!!!!! ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!! ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΙΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!! Μόνο γι’ αυτούς εργάζεστε!!!!!! Υπάλληλοι των προδοτών!!! Είναι ντροπή να ορκίζεστε πριν αναλάβετε καθήκοντα, σας απαγορεύω να σφετερίζεστε έναν όρκο που αφορά σε Υψηλά νοήματα, που οι πρόγονοί μου απέδωσαν!! Δεν αξίζετε τον τίτλο, δεν τιμάτε τον όρκο ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ, οι πρόγονοι δεν έχουν στόμα να μιλήσουν, ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ.

 

Οπότε, μην χαίρεστε, μεροκάματο δεν θα βγάλετε από μένα, καθ’ ότι είμαι ανύπαντρη μητέρα και ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΥΣ/ΣΑΣ ΤΑΙΖΩ!!!!! Και με την ευκαιρία, να ρωτήσω………. Γνωρίζετε ως ειδικοί επί των νομικών θεμάτων, αν οι κυβερνώντες ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΟΝ ΨΟΦΟ;;;;;;;;;;; Έχουν ΝΟΜΙΚΑ το δικαίωμα να αδιαφορούν για το αν ένα σπίτι, μία οικογένεια, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΖΕΙΝ;;;;;;;;;;;;;;; Νομικά επιτρέπεται αυτό κύριοι;;;; ή οι γνώσεις σας περί νομικής ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ στις εντολές που λαμβάνετε από τους προδότες;;;;;;;; ΟΥΣΤ!!!!!!!! ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΑΝΑΞΙΟΙ, ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΑΧΡΕΙΑΣΤΟΙ, που το επάγγελμα σας κύριοι ανήκει στα ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!! και το καταντήσατε χειρότερο από τον υπάλληλο της εφορίας! Το μεροκάματο να βγαίνει και τι σας νοιάζει εσάς ποιος ζει και ποιος πεθαίνει, ΠΟΙΟΣ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ!! ΠΟΙΟΣ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ!!!! ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ!!!!! ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΘΩΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ!!! Βεβαίως βεβαίως.

 

Ο λόγος που έστειλα υπόμνημα δεν είναι ΦΥΣΙΚΑ ότι δεν θα μπορούσα να σας τα πω κατά πρόσωπο. Επιθυμία μου είναι να πράξω Ό,ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΜΟΥ, για τον εξής ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΟ λόγο: Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ, ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΦΥΑΚΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΤΑΧΘΟΥΜΕ!!!! ΣΤΟΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!!! Αν αυτοί λοιπόν, ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, έχουν το δικαίωμα να το πράξουν, ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ το έχω ΕΓΩ!! Αυτό ήθελα να ΜΠΑΣΤΑΚΩΣΩ με το συγκεκριμένο μου διάβημα. Το σωστό, αν δεν μπορεί με το καλό να τεθεί και να εφαρμοστεί, υπάρχει κι άλλος τρόπος, τίθεται………. ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ!!!!!!

Αν δεν παραλάβετε το υπόμνημα μου θα το αναρτήσω ούτως ή άλλως στο διαδίκτυο, ο κόσμος θα μάθει τι κατέθεσα, το άλλο δικαστήριο δηλαδή, το λαϊκό!! Βρείτε τα. Τα πλήρη στοιχεία μου αναγράφονται στο παρόν, ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΣΑΣ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΥΤΗ) ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ.

ΑΠΑΙΤΗΣΗ: Κανείς από τους «συγκατηγορούμενούς» μου στην υπόθεση (δεν τους αναγνωρίσω ως συγκατηγορούμενους γιατί ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΗΓΑΜΕ στη διαμαρτυρία, αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΞΑΜΕ) ΔΕΝ έχει δικαίωμα στην παρούσα ΔΙΚΗ ΜΟΥ κατάθεση. Δεν δίνω το δικαίωμα σε κανέναν άλλον να την χρησιμοποιήσει. Ο καθένας ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ να δώσει τις δικές τους αιτιάσεις. Να σηκώσει το βάρος των πράξεων ΤΟΥ, και το τίμημα που εμπεριέχουν, ο καθείς από εμάς ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ και ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ. Διαφορετικά είναι τσάμπα μάγκας και αγώνα να μην κάνει. Και φυσικά κρίνεται ο καθείς εξ υμών ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΕΜΠΕΛΙΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΑΠΤΕΤΕ.

Η υπογράφουσα του παρόντος υπομνήματος

Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη

Διευθ.: Πόρτο Ερεικούσσα 49100

Τηλ.

Αρ. Τ.:

ΑΦΜ:

 

Στο ακριτικό νησί που διαμένω, και που σ’ αυτό μετοίκησα ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, μπορείτε ΠΑΝεύκολα να με βρείτε, γι’ αυτό δεν αναρτώ τα στοιχεία μου στο διαδίκτυο. Η τοπική αρχή (αντιδήμαρχος Ερεικούσσας, πρόεδρος Ερεικούσσας) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ο αστυνομικός της Ερεικούσσας, έχουν ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ, δεν γίνεται ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ να μην καταφέρουν να με βρουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου