Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Σίγουρα μπορούμε και καλύτερα




Αυτό αποδεικνύει ότι μπορούμε να είμαστε καλά μόνο όταν όλα είναι ρόδινα.
Σίγουρα μπορούμε και καλύτερα.

Αν όλος μου ο αγώνας έγκειται στο να ξαναέρθει το ρόδινο στη ζωή μου, ώστε/για να μπορέσω να γίνω πάλι καλά, δεν θα πω ότι είναι μάταιη ή άνιση μάχη. Θα πω ότι ακόμα κι αν την κερδίσω εγώ θα έχω χάσει.


Το «δώρον άδωρον» σημαίνει προσφορά χωρίς καμία αξία ή και επιζήμια. Επιζήμια γίνεται μία προσφορά όταν δεν βλέπεις το δώρο που εμπεριέχει.

Όποιος βρει τον τρόπο να είναι καλά στις όχι σύμφωνα με το γούστο του συνθήκες, θα είναι ο κερδισμένος.

(Κι αν μου πεις δεν θέλω άλλη πρόοδο, δεν θέλω κανένα δώρο, δεν με νοιάζει αν κερδίσω ή αν χάσω, θα σου πω κι εγώ μαζί σου. Όμως.. διαδραματίζονται τα πράγματα. Σίγουρα όχι άσκοπα.)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου