Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Στην φυλακή οι γονείς που δεν στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο λόγω μέτρων

Στον ίδιο νόμο πάτησα και τους κατήγγειλα, να δούμε αν δουλεύει από την αντίστροφη.

Ελεύθερα όποιος θέλει την χρησιμοποιεί (από εμένα έχει το ελεύθερο της χρήσης της). Κατατέθηκε Τετάρτη 08/12/2021, ώρα 11.30, στο αστυνομικό τμήμα Μεγάρων, την παρέλαβε ο αξιωματικός υπηρεσίας και ο προϊστάμενός του (και τα δύο ονόματα αναγράφονται στο δελτίο παραλαβής).


Κινέττα 08/12/21

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 

Να γίνει ΑΜΕΣΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ λόγω του κατεπειγόντως.

 

Τη Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021 η δασκάλα της Ερεικούσσας (Αποστολία δεν γνωρίζω το επίθετό της) με ενημέρωσε τηλεφωνικώς ότι έλαβε εντολή από το υπουργείο τα παιδιά του ακριτικού νησιού να υποβάλλονται σε σελφ τεστ δύο φορές την εβδομάδα.

 

Σημείωση: ΤΡΙΑ παιδάκια έχει το νησί, ΔΕΚΑ μόνιμους κατοίκους, ΚΑΙ το νησί είναι κόβιντ φρι (έχουν εμβολιαστεί άπαντες, όχι μόνο οι μόνιμοι κάτοικοι αλλά και όλοι όσοι έχουν τις εξοχικές τους κατοικίες στο νησί και πηγαινοέρχονται -μόνιμοι κάτοικοι Κέρκυρας).

 

Δήλωσα στη δασκάλα ότι δεν πρόκειται να συμμορφωθώ με την εντολή του υπουργείου, δεν πρόκειται να κάνω τεστ στο παιδί μου σε εβδομαδιαία, μόνιμη βάση, και η απάντηση του υπουργείου (μέσω της δασκάλας) ήταν: Αν δεν συμμορφωθώ με τα μέτρα να κρατήσω την κόρη μου σπίτι. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ δηλαδή, να πηγαίνει το παιδί μου σχολείο.

 

ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ

 

Η παιδεία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ, καταγγέλλω τη δασκάλα και τους υπαλλήλους του υπουργείου για την καταπάτηση του συγκεκριμένου νόμου.

 

ΚΑΙ ΖΗΤΩ

 

Να υποβληθούν οι κυρώσεις που αναλογούν σε όλα τα εμπλεκόμενα με την υπόθεσή μου πρόσωπα.

 

ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ

 

Να αρθεί ΑΜΕΣΑ η απαγόρευση για να μπορέσει το παιδί μου να επιστρέψει στο σχολείο της.

 

ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ

 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το υπουργείο, ο δάσκαλος, ο πρωθυπουργός, ο θεός ο ίδιος, να ΔΙΑΤΑΞΕΙ μία μάνα τι θα κάνει και τι δεν θα κάνει στο παιδί της. Καθότι ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΘΕΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ.

 

Αν πάρει την ευθύνη -και τα τιμήματα που από αυτήν απορρέουν- της υγείας, τόσο της σωματικής, όσο και της ψυχικής, του παιδιού μου οποιοσδήποτε από τους ανωτέρω, τότε, σε αυτήν την περίπτωση, μπορούν να διατάξουν ό,τι εκείνοι επιθυμούν για την κόρη μου. Από τη στιγμή που ΕΓΩ θα είμαι αυτή που θα ΦΤΑΙΩ, αλλά θα είμαι και αυτή που θα ΠΛΗΡΩΣΩ όποιο τίμημα, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΤΑΞΕΙ τι θα κάνω και τι δεν θα κάνω, ΕΙΔΙΚΑ όσον αφορά στην υγεία του παιδιού μου.

 

Αν θέλει ο μητσοτάκης να επιλέξει για την κόρη μου ό,τι εκείνος επιθυμεί τότε θα πρέπει να την πάρει και να την αναθρέψει ο ίδιος. Όχι οι αυλικοί του, ο ίδιος. (Τώρα που την έχω εγώ την μεγαλώνω εγώ, όχι οι αυλικοί μου. Που σημαίνει, ότι αν ζητήσει να μου την πάρει, μπορεί να την μεγαλώσει ΚΑΛΥΤΕΡΑ από εμένα, όχι χειρότερα! Και θα πρέπει να αποδείξει ότι ξέρει/μπορεί να την μεγαλώσει καλύτερα από εμένα, πριν και για να μου την πάρει.)

 

ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ

 

Να κηρυχθεί ΠΑΡΑΝΟΜΗ η υποχρεωτικότητα σε θέματα που αφορούν την υγεία, ουσιαστικά ΑΠΑΙΤΩ να εφαρμοστούν/τηρηθούν οι νόμοι του ιατρικού δικαίου, και να οριστούν ως ΜΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΙΣΙΜΟΙ. Που σημαίνει να μην επιτρέπεται να καταπατηθούν ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ούτε σε κρίση-πόλεμο (εκεί που πατάνε και τους καταπατούν).

 

Η αυτοδιάθεση είναι ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ από όλα τα δίκαια, παγκοσμίως, κι αυτό διότι Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΕΙ.

 

(Αν επιθυμεί η κυβέρνηση να συνεχίσει να μπαστακώνει χιτλερικά τα μέτρα, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ για τα μέτρα που επιβάλλει, αλλά ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ τα τιμήματα που απορρέουν από την ευθύνη τους. Και όχι να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΜΟΝΟ και να ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ και να την ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. Πού το είδαν αυτό γραμμένο;;; )

 

ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ

 

Ή να αναλάβουν/σηκώσουν την ευθύνη των μέτρων που με διατάζουν να τηρήσω, Ή να πάψουν να με διατάζουν. Ή να με πάνε δικαστικώς να δούμε πόσο ισχυροί είναι οι νόμοι, που με παράνομες Π.Ν.Π., χωρίς να έχουν κανένα δικαίωμα, ΕΡΗΜΗΝ ΜΑΣ*, κατασκευάζουν.

 

* ΣΕ καιρό κρίσης ή πολέμου (εκεί συμπεριέλαβαν την πανδημία), και ΠΡΙΝ προβούν ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, θα πρέπει να ερωτηθεί ο λαός ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, πριν και για/να τους καταπατήσουν, όλους τους Νόμους του Ελληνικού Συντάγματος. Σε όποια περίπτωση έχει καταπατηθεί/καταστρατηγηθεί το Σύνταγμα, χωρίς την σύμφωνη γνώμη του λαού, νοείται δικτατορία. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κάνει αυτά που κάνουν οι κυβερνώντες. Κανένας νόμος δεν τους δίνει τέτοια δικαιώματα, να ορίζουν το θάνατο και τη ζωή μας.

 

ΤΡΙΤΟ ΘΕΜΑ

 

Στο ακριτικό νησί της Ερεικούσσας δεν υπάρχει γυμνάσιο. Αναγκαστικά οι κάτοικοι καλούνται να εγκαταλείψουν τη μόνιμη κατοικία τους για να συνεχίσει το παιδί τους τη φοίτηση στην ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ. Είναι κι ο λόγος που ΕΡΗΜΩΝΟΥΝ τα ακριτικά μας νησιά, ενώ είναι μείζονος σημασίας το να κατοικούνται. Επίσης, σε πολλά από τα ακριτικά μας νησιά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ! Οι κάτοικοι των ακριτικών μας νησιών ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ -ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ- ΝΑ ΓΕΝΝΟΥΝ!

 

ΕΠΕΙΔΗ

Είναι παράνομα τα δύο μέτρα και δύο σταθμά, από τον Νόμο

 

ΚΑΙ

Η κυβέρνηση, ΔΕΝ παρέχει ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ως οφείλει, σύμφωνα με τον συγκεκριμένο Νόμο, σε ολόκληρη την επικράτεια της χώρας,

 

ΚΑΙ

Ταυτόχρονα η ίδια πολιτεία, που ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, τον χρησιμοποιεί εναντίων των πολιτών

 

ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ

Καταγγέλλω την κυβέρνηση για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος.

 

ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ

Από τη δικαιοσύνη να ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ! Ακριβώς όπως κρίνει τον πολίτη (εύκολα) ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ! Τους πολιτικούς!

 

Σε περίπτωση που η δικαιοσύνη ΔΕΝ κρίνει (εξίσου εύκολα) τους πολιτικούς, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΠΤΩΜΑ, σημαίνει ότι ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΜΕΛΕΙΩΔΗ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, και άρα σημαίνει ότι δικαιοσύνη ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, και ΟΛΕΣ οι αποφάσεις τους, των δύο μέτρων και σταθμών, είναι ΑΚΥΡΕΣ.

 

 

Η καταγγέλλουσα

Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη

Διευθ.: 

Τηλ. 

Αρ. Τ.: 

ΑΦΜ: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου