Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2021

Η απάντηση του υπουργείου

Πριν την επιστολή να αναφερθώ σε κάτι που εκκρεμεί, το σχετικό με το πλεονέκτημα. 

Όσο ήμουν σπίτι μου και διαμαρτυρόμουν δεν μου απάντησε ποτέ κανείς, ανύπαρκτη. Σημασία μου έδωσαν όταν ήρθα Ερεικούσσα. 

Που σημαίνει: Αποτέλεσμα φέρνει μόνο αυτός που πράττει -σε κάθε περίπτωση.


Η επιστολή μου:

Διαπόντια νησιά - Ερεικούσσα

από:                Stefania Ligerou <stefanialigerou@gmail.com>

προς:               genikos@ypai.gr

ημερομηνία:   19 Ιαν 2021, 8:53 μ.μ.

θέμα:              Διαπόντια νησιά - Ερεικούσσα

 

Υπ' όψιν: κα Χ.Καλογηρου

Ποια είναι η υποστηρικτική πολιτική που εφαρμόζεται από την πολιτεία για τα ακριτικά νησιά της χώρας μας; 

Δεν είναι υποχρέωση της πολιτείας να ορίσει μειωμένο ΦΠΑ στα διαπόντια νησιά;  

Δεν είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει στους κατοικους φθηνότερο ρεύμα; 

Επιδοτεί καράβι για τις μετακινήσεις αλλά το καράβι ζητά ναύλο για την μεταφορά των τροφίμων! Πώς περιμένετε να ζήσουν οι κάτοικοι εκεί; Πώς να μην τα εγκαταλείπουν; 

Μετοίκησα πρόσφατα στην Ερεικούσσα για να βοηθήσω τη χώρα μου -διότι ερημώνουν τα ακριτικά μας νησιά. Ήρθα δε, με την 6χρονη κόρη μου για να παραμείνει το δημοτικο σχολείο ανοιχτό. Με εξολοκλήρου δική μου προσπάθεια. Η πολιτεία που είναι; Δεν έχει την υποχρέωση να βγάλει ένα πρόγραμμα επιδότησης για τον σκοπό αυτό; Να στηρίξει την προσπάθεια αυτή;

 

Διαβίωση

Ο,τι αγοράζω από το μπακάλικο που διαθέτει το νησί είναι πανάκριβο, γιατί δεν έχει μειωμένο ΦΠΑ και γιατί πληρώνει μεταφορικά!  

Μα κι αν θέλει ο κάτοικος να ψωνίσει από την Κέρκυρα πάλι θα του έρθει μια η άλλη διότι θα πληρώσει ναύλο. 

Τρεις φορές πάνω κοστίζει η διαβίωση μου στο ακριτικό νησί απ' ότι στον Πειραιά. Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει η υποστήριξη (η υποχρεωτική) από την πολιτεία. 

Έχω απευθυνθεί στα υπουργεία για πρόγραμμα επιδότησης της μετοίκησης μου, δεν έχω βρει καν τον υπεύθυνο. Έχω μιλήσει με τη δημοτική αρχή Κέρκυρας και Ερεικούσσας για τα θέματα υποστήριξης του νησιού, δεν είναι υπεύθυνοι, είναι θέμα πολιτείας. Οι κάτοικοι όλοι μου λένε ότι έχουν κάνει άπειρες προσπάθειες, έχουν μιλήσει με βουλευτές, με πρωθυπουργούς, με τοπικούς φορείς για να έχουν την υποστήριξη που τους αναλογεί, χωρίς κανένα αποτέλεσμα.  

Υπάρχει κανείς υπεύθυνος να ασχοληθει με αυτά τα θέματα; (Τα αυτονόητα, που δεν θα έπρεπε καν ο πολίτης να χρειαστεί να τα ζητήσει!) 

Παρακαλώ να μου στείλετε την απάντηση σας στο μέιλ μου.

 

Σ.Λυγερου

Ερεικούσσα

 

 

Γαλανόπουλος Δημήτρης <dgal@ypai.gr>

προς:                                  stefanialigerou@gmail.com

κοιν.:                                  minister.gram@yna.gov.gr,
genikos@ypai.gr,
mklinakis@ydmed.gov.gr,
ΜΙΧΑΛΑΚΕΛΛΗΣ <pmix@ypai.gr>,
Χριστίνα Αθανασέλλη <xath@ypai.gr>

ημερομηνία:                      15 Φεβ 2021, 4:24 μ.μ.

θέμα:                                  Απάντηση στο από 19 Ιανουαρίου 2021 ηλεκτρονικό μήνυμα της κας Στεφανίας Λυγερού

εστάλη από:                       ypai.gr

 

 

κα Λυγερού καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα 

Σε συνέχεια τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχατε με το Τμήμα Σχεδιασμού, Παρακολούθησης και Εφαρμογής

Νησιωτικής Πολιτικής της Δ/νσης Νησιωτικής Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής σας

προωθούμε το υπ’αρ.4111.08/39/15-2-2021 έγγραφο της Δ/νσης Νησιωτικής Πολιτικής σε απάντηση του από 19-1-2021

ηλεκτρονικού σας μηνύματος.

 

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση 

Με εκτίμηση 

Δημήτριος Γ. Γαλανόπουλος 

Προϊστάμενος Δ/νσης Νησιωτικής Πολιτικής 

Γενική Γραμματεία Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

Δ/νση Νησιωτικής Πολιτικής

Τηλ. 22513 50250

Κιν.6942 605166

e-mail: dgal@ypai.gr

 

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου