Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Και σήμερα κάτι μου λέει να ευχηθώ όλες σας οι ευχές να πραγματοποιηθούν μπας και δούμε τι κόσμος θα γεννηθεί.










Άλλη μια μέρα γεννήθηκε με το ξύπνημα του ήλιου παρασέρνοντας μαζί του εκατομμύρια κορμιά σε μια ημερήσια διαδρομή ζωής.

Μια ημερήσια διαδρομή που κάποιοι της δώσανε νόημα ονομάζοντάς την ημέρα αγάπης.

Και όμως κάπου στον κόσμο κάποια χείλη εύχονται αγάπη ...........


και την ίδια στιγμή κάποιος σκοτώνει έναν αδερφό του.

Την ίδια στιγμή κάποιος παίρνει δώρο στο παιδί του και κάποιο άλλο παιδί χωρίς να ξέρει το γιατί ξεψυχά από την πείνα.

Την ίδια στιγμή κάποιοι προβάλουν την καλοσύνη τους στο γυαλί προσφέροντας ψίχουλα στα θύματα του οικονομικού πολέμου τον οποίο οι ίδιοι υπηρετούν.

Την ίδια στιγμή κάποιο παιδί βιάζεται από κάποιον που ευχήθηκε στην οικογένειά του υγεία και ευτυχία.

Κάποιος άλλος κακοποιεί την γυναίκα του αφού πρώτα της έχει δώσει λουλούδια στο πρώτο τους ραντεβού και κάποιος άλλος πεθαίνει στο παγκάκι αφού πρώτα έχει καταδικαστεί σε αιώνια λησμονιά από αυτούς που εύχονται αγάπη και ειρήνη σε όλον τον κόσμο.

Την ίδια στιγμή κάποιο παιδί πεθαίνει με μια σύριγγα στο χέρι και ας έχει δεχτεί άπειρες ευχές αγάπης.

Κάποιος κάπου αλλού την ίδια στγμη στολίζει το σπίτι του για να υποδεχτεί αυτή την μέρα αγάπης και ο γείτονάς του περιμένει την τράπεζα να του το πάρει.

Κάποιος στο τώρα περιμένει να βρει δουλεία για να επιβιώσει και κάποιος άλλος χαίρεται με την κρίση που έχει ρίξει τα μεροκάματα.


Και σήμερα, εδώ στην Ελλάδα οι πολίτες της αργοπεθαίνουν επιλέγοντας να κρατήσουν 500 βασιλιάδες στον δικό τους ματωμένο θρόνο.

Και ναι σήμερα, κάποιος θα κάνει ίνδαλμα τον πολιτικό που τα παίρνει και κάποιος άλλος θα ξαναψηφίσει το λαμόγιο που τον κοροϊδεύει

Και ναι σήμερα θα δεχτείς τις ευχές από αυτούς που σου τάξανε μια θεσούλα βολική μέσα στην κόλαση του άλλου και συ θα του σφίξεις το χέρι κάνοντας μιαν ευχή για υγεία και ευτυχία.


Και σήμερα σ΄αυτή την μαγική χώρα του πιο τέλειου κόσμου θα τολμήσει κάποιος να ευχηθεί κάτι που δεν το έχει νιώσει και θα προσευχηθεί για να αλλάξει το τέλειο σε ένα δικό του και μόνον συμφέρων.

Κάτι μου λέει σήμερα πως μου είναι πιο εύκολο να ευχηθώ αγάπη παρά να αγαπήσω.

Κάτι μου λέει σήμερα πως μου είναι πιο εύκολο να σου ευχηθώ ότι επιθυμείς παρά να ακούσω τα προβλήματά σου, μου είναι πιο εύκολο να κάνω δώρο στο παιδί μου, παρά να του μάθω (μαθαίνοντας και γω ο ίδιος) την αξία της προσφοράς ενός πιάτου φαγητό σε κάποιον που πεινάει.

Μου είναι πιο εύκολο να κάνω ένα like παρά να βάλω κάποιον στο σπίτι μου να ζεστάνει το παγωμένο του κορμί

Και ναι μου είναι πιο εύκολο να ελπίζω σε έναν ηγέτη να με σώσει πάρα να γίνω ηγέτης της ζωής μου, να πιστέψω στα όνειρα και τα ιδανικά της ψυχής μου.

Και ναι σήμερα νιώθοντας όλη την υποκρισία των ευχών και τον προσευχών για έναν καλύτερο κόσμο, κάτι μου λέει να κάνω και γω μια ευχή και θα την κάνω γιατί την νιώθω μέχρι και τον τελευταίο χτύπο της καρδιάς μου.

Και ναι σήμερα θα ευχηθώ όλες σας οι ευχές να πραγματοποιηθούν μπας και δούμε τι κόσμος θα γεννηθεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου