Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2020

Μετοίκηση σε ακριτικό νησί: Η διαδικασία


Αρχικά να πω ότι είναι η πρώτη μου φορά που μία αγωνιστική κίνηση την βρίσκω δύσκολη κι ότι δεν αφορά όλους. Μόνο αντιξοότητες, ακυρώσεις και αναβλητικότητα θα βρει όποιος το αποφασίσει.

Κι ενώ είναι αντίθετο στη φύση μου να τα βλέπω όλα μαύρα, στην προκειμένη, μετά λύπης μου θα παραδεχτώ ότι η πλειοψηφία δεν κόπτεται για τα σύνορα της χώρας. Μην πω ότι πολλοί δεν θα καταλάβουν και διαφορά στην περίπτωση που αλλάξουν χέρια -παραχωρηθούν τα νησιά μας.

Την ίδια ώρα όμως είμαι το ίδιο σίγουρη ότι υπάρχουν και οι άλλοι, αυτοί που πονάνε, σαν να επρόκειτο να κοπούν του σώματός τους τ’ άκρα. Σ’ αυτούς λοιπόν απευθύνομαι, γιατί είναι οι μόνοι που μπορούν ν' αντέξουν και να τα καταφέρουν. Η χώρα είναι στα δικά μας χέρια, μόνο. Από τη δική μας προσπάθεια -υπάρχει μία περίπτωση- να διασφαλιστεί η Ελληνικότητα των ακριτικών μας νησιών. Θα συρρικνωθούν τα σύνορά μας κάτω από τη μύτη μας, δεν θα το μάθουμε καν! Ας είμαστε εκεί, παρόντες! Να διασφαλίζεται η κυριαρχία τους από όσους μένουμε εκεί.

Η διαδικασία που ακολούθησα:

Ψάχτηκα με όλους τους τρόπους, απευθύνθηκα στην πολιτεία, στην εκκλησία, μέχρι και αγγελία έβαλα για παραχώρηση οικίας -σε οποιοδήποτε απ’ τ’ ακριτικά μας νησιά. Η μόνη άκρη που βρήκα ήταν μέσω μίας δασκάλας, η οποία προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει το δημοτικό σχολείο ανοιχτό. Μέσω εκείνης βρήκα μία ομάδα, η οποία προσπαθεί εδώ και τρία χρόνια να ευοδωθεί ο ιερός αυτός σκοπός. Αυτοί οι άνθρωποι με κατεύθυναν, γνωρίστηκα με την τοπική αρχή και με τη βοήθειά τους κατάφερε να μοιάζει κατορθωτή η μετοίκησή μου. Το μέιλ της ομάδας είναι αυτό: IHAHellas@gmail.com

Κλείνοντας να ευχηθώ καλή δύναμη σε όλους. Και σε όσους προβούν στο διάβημα μα και σ’ όσους αδυνατούν. Απόλυτη κατανόηση. Καλούμαστε να υπερβούμε σκοπέλους, ο καθένας μόνος του, με ίδιες δυνάμεις, στις αδιανόητες αυτές συνθήκες.

Προσεύχομαι να βρούμε τη δύναμη και ο Θεός να βοηθήσει -το κατά δυνατόν μπορεί ο άνθρωπος μόνο να κάνει, το λιθαράκι του.



Από την πρώτη μου επίσκεψη στο νησί (βίντεο): https://www.youtube.com/watch?v=ZMFnjbvuwb8&fbclid=IwAR2acfztcp1d0zG70nn0e2FIxho3tXWtEfsY2R7sDN5rPX0-maiSxQ5Ci0o

Η ζωγραφιά είναι της κόρης μου, ζωγράφισε το σπίτι της δασκάλας, τον εαυτό της κι εμένα. Έκλαιγε όταν φεύγαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου