Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Τι μας ζητείται

Η φίλη μου η Ράνια είπε κάτι θεϊκό "Είμαι ήδη κάτι άλλο, θα πρέπει να βρω αυτό που είμαι". (Μείνε λίγο..... άκου το, στο πετσί σου να το νιώσεις.) 

-------------------------------------------------- 

Για τους δικούς μου μόνο: Ό,τι ΕΣΕΙΣ ΔΕΙΤΕ ΤΟΤΕ, θα είναι ΓΙΑ ΕΣΑΣ πρωτόγνωρο! Για μένα ΟΧΙ! Αυτό που εσείς θα βρείτε (ΑΝ ποτέ καταφέρετε να δείτε αυτό που πραγματικά είστε), είναι αυτό που εγώ βλέπω σ' εσάς, ευθύς εξαρχής.

(Κάτι που φυσικά ισχύει και για μένα, ό,τι εσείς βλέπετε εγώ θα το δω τότε/ΑΝ!) 

Που σημαίνει...... μέχρι τότε..... ΝΟ ΜΕΡΣΙ. 

(Δεν γίνεται κανέναν σας να λυπηθώ, καθότι στα ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ δεν είναι κανένας σας για λύπηση. Εγώ ΘΕΡΙΑ ΒΛΕΠΩ -που νιώθουν μυρμηγκάκια.) 

----------------------------------- 

Θυμάμαι τη Μάρω, κάθε που την ζόριζα, να μου λέει δεν φτάνουν όλοι με τον τρόπο σου, ούτε με τον χρόνο σου, κοπελιά! 

Και είχε απόλυτο δίκιο! Μου το έκανε καταφάνερο η ξαδέλφη μου, που από εντελώς άλλο δρόμο και χρόνο, στο ίδιο σημείο βρεθήκαμε. ΟΜΩΣ...... (αν μου επιτρέπετε) έχω κάτι μικρό να προσθέσω: 

Οι συνθήκες σας δεν είμαι;;;;; Ζητάτε από τις λοιπές να κατευναστούν για να προφτάσετε;;;; Ζητάτε από τις άλλες συνθήκες σας -αυτές που δεν έχουν χέρια και πόδια- να σας λυπηθούν;;;; ώστε να πάψουν να σας ζορίζουν;;;;; Και να δεχτώ ότι το κάνετε, ότι ζητάτε μέρσι ΚΑΙ απ' αυτές, ΣΑΣ ΑΚΟΥΝΕ;;;;;;;;;; ή σας γράφουν στ' αρχίδια τους;;;;;; 

ΟΠΟΙΟΝ -απ' εσάς- οι συνθήκες (οι χωρίς πόδια) ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ, σημαίνει ότι........................ ΜΠΟΡΕΙ!!!!!! 

Το τεμπελιό το ξεχνάτε φίλες και φίλοι μου, όσο κράτησε κράτησε. 

(ΟΛΑ αφορούν κι εμένα ΦΥΣΙΚΑ! τίποτα δεν κινείται μονόπατα, τα πάντα όλα κι από την αντίστροφη.) 

------------------------------------------------------------------- 

Τι είναι αυτό, που από τον καθένα μας ζητείται (με αι, που σημαίνει...... ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΊΤΕ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ! άλλου είναι η απαίτηση, με εκείνον να τα βάλετε): 

Να σταθείς στα πόδια σου! να ΔΕΙΣ τη δύναμή σου! ΠΟΥ ΗΔΗ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ! 

αυτό μόνο ζητάει, το απλό. 

και σου λέει επίσης και το άλλο εξής απλό: Ή ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ Ή ΨΟΦΟ. 

Κακό αυτό που ζητείται; άδικο; υπερβολικό; ΝΑ ΚΛΑΙΜΕ για την μοίρα μας, "όλα σε μένα θεέ μου";;;;;;;; κλάψτε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου